42181810
Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky
Nám. Ľ. Štúra 1, Bratislava, 81235, SVK
51662787
KASON, s.r.o.
Dvorčianska 815 , Nitra, 94905, SVK
Nákup monitora (EKS)
počítačové monitory a konzoly, zobrazovacie jednotky, monitor
Tovar, Služba
1. Nákup monitora (EKS)
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup monitora |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Monitor | kus | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Monitor (1/3) | Špecifikácia: 34" UWQHD obrazovka s rozlíšením min. 3440x1440 bodov, pomer strán 21:9, matná alebo antireflexná obrazovka IPS s LED podsvietením, frekvencia min. 60hz, min. 5ms odozva |
Monitor (2/3) | pripojenie min. 1 x DP a 1 x HDMI, s min 1x USB 3.2 typ C, vrátane DP a HDMI kábla |
Monitor (3/3) | Záruka: min. 3 roky v mieste inštalácie, odozva v nasledujúci pracovný deň, požadujeme iba nový tovar, nerepasovaný, nerozbaľovaný |
Názov |
Predmetom plnenia je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi zariadenia v súlade s ich technickou špecifikáciou bližšie špecifikovanou v Technických vlastnostiach predmetu danej zákazky, v množstve, kvalite a za kúpnu cenu podľa zmluvy a previesť na objednávateľa k zariadeniam vlastnícke právo a záväzok objednávateľa prevziať zariadenia a zaplatiť za zariadenia kúpnu cenu podľa zmluvy (ďalej len "Zmluva"). |
Súčasťou predmetu plnenia je aj doprava zariadenia na miesto plnenia, špecifikovaného objednávateľom zazmluvnenému dodávateľovi. |
Do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy úspešný uchádzač doručí objednávateľovi funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátene technického listu (resp. ekvivalentov) preukazujúcich splnenie požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presného názvu (obchodných značiek) naceneného tovaru. Dodávateľ je oprávnený plniť predmet zmluvy až po písomnom (formou e-mailu) odsúhlasení predmetu plnenia, ako aj všetkých objednávateľom požadovaných dokladov zo strany kontaktnej osoby objednávateľa. Dodacia lehota je 30 kalendárnych dní po odsúhlasení predmetu plnenia. |
Dodávateľ je povinný predložiť kontaktnej osobe objednávateľa do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy kontaktné údaje dodávateľa v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa (zaslať e-mailom). |
Dodávateľ musí vytvoriť pri dodávke zariadenia dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov zariadenia kontaktnou osobou objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ vyrozumel o presnom termíne dodania zariadenia (telefonicky alebo e-mailom) kontaktnú osobu objednávateľa aspoň 1 deň vopred pred jeho dodaním. |
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého, nevybaleného zariadenia. Zariadenie musí byť originálne, nesmie byť repasované, renovované, vyrobené z použitých alebo náhradných dielov. Zariadenie musí byť dodané v neotvorenom balení, ktoré je prelepené originálnou páskou výrobcu zariadenia, s nepoškodenými, neporušenými ochrannými prvkami, schválené výrobcom zariadenia. |
Dodávateľ dodá zariadenie, ktoré je certifikované a schválené na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Výška konečnej ceny za predmet plnenia musí zahŕňať všetky náklady, ktoré s nimi bezprostredne súvisia - balenie, naloženie, dovoz a donáška na miesto plnenia. |
Úhrada za predmet plnenia Zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. Cena bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. Dodávateľ je oprávnený fakturovať len tovar, ktorý bol objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný oprávneným zástupcom objednávateľa bude prílohou faktúry. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa a súčasne aj elektronicky, na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe. |
Faktúra dodávateľa musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotiť negatívnou referenciou a vylúčiť tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky. |
Dodávateľ musí mať vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra zapísanú činnosť rovnakú alebo obdobnú ako je predmet plnenia. V prípade ak túto skutočnosť nemá zapísanú v predmete činnosti vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra, je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky/zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Nám. Ľ. Štúra 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
29.12.2020 08:00 — 29.01.2021 15:00
1,00 v zmysle opisného formulára
573,62
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.12.2020 13:00
21.12.2020 10:00
21.12.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.12.2020 11:20 - Vstupná ponuka | 573,60 | € | Cena s DPH |
18.12.2020 11:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 573,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: