• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.12.2020 13:00
  •    Predkladanie ponúk
    21.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.12.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.12.2020 10:50

Detail zákazky Z202033533

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.12.2020 13:00
  •    Predkladanie ponúk
    21.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.12.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.12.2020 10:50

Základné údaje

Z202033533

OF-229133

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5354916

Objednávateľ

42181810

Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky

Nám. Ľ. Štúra 1, Bratislava, 81235, SVK

Dodávateľ

51662787

KASON, s.r.o.

Dvorčianska 815 , Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup monitora (EKS)

počítačové monitory a konzoly, zobrazovacie jednotky, monitor

  • 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
  • 39133000-3 - Zobrazovacie jednotky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup monitora (EKS)
Funkcia
Nákup monitora
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Monitor kus 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Monitor (1/3) Špecifikácia: 34" UWQHD obrazovka s rozlíšením min. 3440x1440 bodov, pomer strán 21:9, matná alebo antireflexná obrazovka IPS s LED podsvietením, frekvencia min. 60hz, min. 5ms odozva
Monitor (2/3) pripojenie min. 1 x DP a 1 x HDMI, s min 1x USB 3.2 typ C, vrátane DP a HDMI kábla
Monitor (3/3) Záruka: min. 3 roky v mieste inštalácie, odozva v nasledujúci pracovný deň, požadujeme iba nový tovar, nerepasovaný, nerozbaľovaný
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom plnenia je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi zariadenia v súlade s ich technickou špecifikáciou bližšie špecifikovanou v Technických vlastnostiach predmetu danej zákazky, v množstve, kvalite a za kúpnu cenu podľa zmluvy a previesť na objednávateľa k zariadeniam vlastnícke právo a záväzok objednávateľa prevziať zariadenia a zaplatiť za zariadenia kúpnu cenu podľa zmluvy (ďalej len "Zmluva").
Súčasťou predmetu plnenia je aj doprava zariadenia na miesto plnenia, špecifikovaného objednávateľom zazmluvnenému dodávateľovi.
Do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy úspešný uchádzač doručí objednávateľovi funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátene technického listu (resp. ekvivalentov) preukazujúcich splnenie požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presného názvu (obchodných značiek) naceneného tovaru. Dodávateľ je oprávnený plniť predmet zmluvy až po písomnom (formou e-mailu) odsúhlasení predmetu plnenia, ako aj všetkých objednávateľom požadovaných dokladov zo strany kontaktnej osoby objednávateľa. Dodacia lehota je 30 kalendárnych dní po odsúhlasení predmetu plnenia.
Dodávateľ je povinný predložiť kontaktnej osobe objednávateľa do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy kontaktné údaje dodávateľa v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa (zaslať e-mailom).
Dodávateľ musí vytvoriť pri dodávke zariadenia dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov zariadenia kontaktnou osobou objednávateľa.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ vyrozumel o presnom termíne dodania zariadenia (telefonicky alebo e-mailom) kontaktnú osobu objednávateľa aspoň 1 deň vopred pred jeho dodaním.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého, nevybaleného zariadenia. Zariadenie musí byť originálne, nesmie byť repasované, renovované, vyrobené z použitých alebo náhradných dielov. Zariadenie musí byť dodané v neotvorenom balení, ktoré je prelepené originálnou páskou výrobcu zariadenia, s nepoškodenými, neporušenými ochrannými prvkami, schválené výrobcom zariadenia.
Dodávateľ dodá zariadenie, ktoré je certifikované a schválené na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Výška konečnej ceny za predmet plnenia musí zahŕňať všetky náklady, ktoré s nimi bezprostredne súvisia - balenie, naloženie, dovoz a donáška na miesto plnenia.
Úhrada za predmet plnenia Zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku. Cena bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. Dodávateľ je oprávnený fakturovať len tovar, ktorý bol objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný oprávneným zástupcom objednávateľa bude prílohou faktúry.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa a súčasne aj elektronicky, na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe.
Faktúra dodávateľa musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
V prípade, ak dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v opisnom formulári danej zákazky a/alebo Zmluvy a/alebo zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku objednávateľa uvedenú v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluve, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy, následne dodávateľa ohodnotiť negatívnou referenciou a vylúčiť tohto dodávateľa v opakovanom zadávaní zákazky.
Dodávateľ musí mať vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra zapísanú činnosť rovnakú alebo obdobnú ako je predmet plnenia. V prípade ak túto skutočnosť nemá zapísanú v predmete činnosti vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra, je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky/zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. Ľ. Štúra 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

29.12.2020 08:00 — 29.01.2021 15:00

1,00 v zmysle opisného formulára

573,62

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.12.2020 13:00

21.12.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.12.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 583
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.12.2020 11:20 - Vstupná ponuka 573,60 € Cena s DPH
18.12.2020 11:20 - Najvýhodnejšia ponuka 573,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS