• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.12.2020 11:05
  •    Predkladanie ponúk
    21.12.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.12.2020 12:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.12.2020 12:15

Detail zákazky Z202033532

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.12.2020 11:05
  •    Predkladanie ponúk
    21.12.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.12.2020 12:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.12.2020 12:15

Základné údaje

Z202033532

OF-228833

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5354912

Objednávateľ

00681300

Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.

Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK

Dodávateľ

51662787

KASON, s.r.o.

Dvorčianska 815 , Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Priemyselné zobrazovacie jednotky pre operátorské pracoviská

LED, monitor, zobrazovacie jednotky, počítačové monitory

  • 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
  • 31711410-0 - Televízne obrazovky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30231300-0 - Zobrazovacie jednotky (obrazovky)
  • 33195100-4 - Monitory

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Priemyselné zobrazovacie jednotky pre operátorské pracoviská.
Funkcia
LED monitor  EIZO FlexScan S2133-GY alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
LED monitor 21.3" cena vrátane dopravy na miesto plnenia zákazky ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Určenie: podniky a riadiace miestnosti non-stop prevádzka 24/7
Uhlopriečka: 21,3 inch (54,1cm)
Farba skrinky: sivá (Gray)
Povrch displeja: antireflexný, matný, rovný
Technológia panelu: IPS
Podsvietenie: LED
Natívne rozlíšenie: 1600 x 1200 pixel
Pomer strán: 4:3
Rozstup bodov vodorovne: 0.270 x 0,270 mm
Farebná hĺbka: 10-bit
Pozorovacie uhly (H / V, typical): 178°, 178°
Jas (typicky): 420 cd/m2
Kontrast (typicky): 1500:1
Doba odozvy (typicky): 6 ms (Gray-to-gray)
Video vstupy: D-Sub mini 15 pin x 1, DVI-D 24 pin x 1 (with HDCP), DisplayPort x 1 (with HDCP)
Digital Scanning Frequency (H / V): 31 - 76 kHz, 59 - 61 Hz (VGA Text: 69 - 71 Hz)
Analog Scanning Frequency (H / V): 24 - 80 kHz, 49 - 76 Hz
Synchronizácia: Samostatná, Kompozitná
Napájanie: AC 200 - 240 V, 50 Hz (vstavaný zdroj)
Maximálna spotreba: 45W
Power Management: Power Save (VESA DPM and DVI DMPM), Eco Timer
Jazyk OSD: English, German
Dimensions (Landscape, W x H x D): 465 x 453 - 535 x 208.5 mm
Dimensions (Without Stand, W x H x D): 465 x 361 x 64 mm
Hmotnosť: max 9 kg
Výšková nastaviteľnosť: min. 82mm
Náklon: 40° hore, 0° nadol
Otočenie: 35° doprava / 35° doľava
Výškové/priečne otáčanie (Pivot): 90°
VESA Standard: 100 x 100 mm
Prevádzková teplota: 5 - 35 °C
Prevádzková vlhkosť (bez kondenzácie): 20 - 80 %
Záruka: min. 36 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. PLNENIE PREDMETU ZÁKAZKY
1. Dodávateľ sa touto zmluvou zaväzuje dodať Objednávateľovi tovar uvedený vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky (ďalej len „tovar“) a poskytnúť súvisiace služby (ďalej len "predmet zákazky").Za služby súvisiace s dodaním tovaru sa považujú najmä doprava tovaru na miesto plnenia, vyloženie a vynosenie tovaru na mieste plnenia, v prevádzkových priestoroch objednávateľa, odstraňovanie vád počas záručnej doby Objednávateľ sa touto zmluvou zaväzuje uhradiť Dodávateľovi za plnenie predmetu zákazky kúpnu cenu podľa tejto zmluvy (ďalej len „zmluvná cena").
2. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie tovaru alebo výrobcu, Objednávateľ je oprávnený pripustiť ekvivalentný druh tovaru, za ktorý Objednávateľ považuje tovar rovnakých alebo vyšších parametrov, ako je uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky podľa časti II tejto zmluvy.
3.Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav a/alebo byť pred dodaním vystavovaný v obchodných prevádzkach.
4. Celková zmluvná cena zahŕňa všetky náklady Dodávateľa súvisiace priamo či nepriamo s plnením predmetu zákazky podľa tejto zmluvy. Dodávateľ dodá tovar kompletný, so všetkým vybavením a príslušenstvom, ktoré je určené k jeho riadnemu používaniu a bez ktorého je tovar čiastočne alebo úplne nefunkčný. Pri dodaní tovaru Dodávateľ odovzdá Objednávateľovi dodací list.
5. Dodávateľ je povinný dodať tovar predstavujúci jednotlivú položku rovnaký a od jedného výrobcu ( prípustný ekvivalent).
6. Dodávateľ je povinný poskytnúť Objednávateľovi tovar, na ktorý sa vzťahuje záručná doba určená výrobcom tovaru; minimálne v trvaní tridsaťšesť (36) mesiacov od riadneho dodania tovaru, t. j. od momentu podpísania dodacieho listu Objednávateľom.
7. Zmluvné strany si do dvoch (2) pracovných dní odo dňa uzatvorenia tejto zmluvy oznámia kontaktné osoby a ich e-mailové adresy, prostredníctvom ktorých budú zmluvné strany komunikovať vo veci plnenia predmetu zákazky.
8. Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar najneskôr do štrnásť (14) kalendárnych dní od Objednávateľom doručenej výzvy zaslanej elektronickou poštou na adresu Dodávateľa.
II. ZMLUVNÁ CENA
1. Cenová ponuka Dodávateľa sa vzťahuje na celý predmet zákazky podľa tejto zmluvy vrátane všetkých nákladov balného, vykládku tovaru, ako aj dopravy na miesto plnenia.
2.  Objednávateľ požaduje predložiť zmluvnú cenu za predmet zákazky uvedený vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky podľa časti II tejto Zmluvy. Vzorec výpočtu zmluvnej ceny podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je: súčin množstva jednotiek podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky a jednotkových cien Dodávateľa a následný súčet jednotlivých súčinov.
3. Dodávateľ predloží do dvoch (2) pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy štruktúrovaný rozpočet zmluvnej ceny podľa položiek uvedených vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky. Jednotkové ceny podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky uvedené v rozpočte sú záväzné pre Dodávateľa počas celého trvania zmluvy. K ich zmene môže dôjsť iba po predchádzajúcej písomnej dohode zmluvných strán, výška konečnej zmluvnej ceny tým však nesmie byť navýšená.
4. V prípade, že Dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na navýšenie ceny predmetu zákazky/zmluvy o hodnotu DPH.
5. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do Slovenskej republiky prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Dodávateľ je povinný vo svojej  ponuke uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 222/2004 Z. z.“) a zmluvnú cenu vrátane DPH.
6. . Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v Slovenskej republike, tento Dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Dodávateľ je povinný vo svojej kontraktačnej ponuke uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a zmluvnú cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v Slovenskej republike podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
7. Dodávateľ je povinný do siedmich (7) dní odo dňa podpísania zmluvy podpísať a doručiť do sídla Objednávateľa Antikorupčnú doložku zverejnenú na web stránke Objednávateľa.
III. CERTIFIKÁTY A POTVRDENIA
1. Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný preukázať všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú vyžadované vo funkčnej a technickej špecifikácií predmetu zákazky podľa časti II tejto zmluvy. Dodávateľ je povinný predložiť minimálne tieto certifikáty alebo ekvivalentné certifikáty: TCO Displays 6.0, TUV/Ergonomics (including ISO9241-307), TUV/GS, TUV/ S, EPA Energy Star, RoHS, WEEE.
2. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť do dvoch (2) pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa typové označenie tovaru, konkrétne špecifikovaním presných názvov (obchodných značiek) a produktových čísel ponúkaných tovarov, ktoré preukazujú splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.
3. Nepredloženie požadovaných dokladov v ustanovenej lehote alebo v dodatočnej lehote poskytnutej Objednávateľom, považuje Objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok.
IV. ZMLUVNÉ POKUTY
1. Objednávateľ je oprávnený v prípade podstatného porušenia zmluvy zo strany Dodávateľa uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR (slovom: päťsto eur) za každé podstatné porušenie zmluvy samostatne. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje porušenie akýchkoľvek povinností článku II a III tejto časti zmluvy.
2. Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody prevyšujúcej zmluvnú pokutu, ktorú svojím konaním/nekonaním spôsobil Objednávateľovi Dodávateľ, ani nárok Objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.
V. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
1. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, keď Dodávateľ podstatne porušil zmluvné povinnosti. Podstatným porušením zmluvných povinností Dodávateľa je najmä, nie však výlučne, omeškanie Dodávateľa s dodaním predmetu zákazky po dobu viac ako desať (10) kalendárnych dní, nedodanie predmetu zákazky podľa zmluvy, nesplnenie povinností Dodávateľa podľa tejto zmluvy. Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane.
2. Oprávnenie odstúpiť od zmluvy podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a obchodných podmienok elektronického trhoviska týmto nie je dotknuté.
VI. FAKTURÁCIA
1. Dodávateľ po riadnom dodaní tovaru bezodkladne vystaví Objednávateľovi faktúru a doručí ju v dvoch (2) vyhotoveniach Objednávateľovi.
2. Lehota splatnosti faktúry je tridsať (30) kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi. Za deň úhrady faktúry sa považuje deň, kedy dôjde k odpísaniu uhradenej sumy z účtu Objednávateľa v prospech účtu Dodávateľa.
3. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov a musí byť v súlade s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska verzie 3.6 účinnej odo dňa 01.07.2019.
4. V prípade omeškania Objednávateľa s úhradou faktúry je Dodávateľ oprávnený požadovať od Objednávateľa uhradenie úrokov z omeškania v rozsahu podľa § 369a zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.
VII. OSOBITNÉ USTANOVENIA
1. Pokiaľ nie je ustanovené inak, riadi sa táto zmluva, práva a povinnosti zmluvných strán v nej neupravené ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ivanská cesta 22, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

25.01.2021 00:00

8,00 ks

5 586,00

Dodávateľ sa zaväzuje doručiť do dvoch (2) pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa typové označenie tovaru, konkrétne špecifikovaním presných názvov (obchodných značiek) a produktových čísel ponúkaných tovarov, ktoré preukazujú splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.12.2020 11:05

21.12.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.12.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 1043
 56
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.12.2020 01:53 - Vstupná ponuka 5 586,00 € Cena bez DPH
21.12.2020 10:46 - Najvýhodnejšia ponuka 5 585,98 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS