• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.12.2020 08:56
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2020 09:50

Detail zákazky Z202033503

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.12.2020 08:56
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2020 09:50

Základné údaje

Z202033503

OF-228879

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5363708

Objednávateľ

17335981

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Dunajskej Strede

Veľkoblahovská 1067/30, Dunajská Streda, 92901, SVK

Dodávateľ

53152492

SLOVMEDIA SECURITY s. r. o.

Kolónia 3159/48, Galanta, 92401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Upratovacie služby

upratovacie služby

  • 90911000-6 - Služby na upratovanie ubytovacích zariadení, budov a čistenie okien

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Upratovacie služby
Funkcia
Poskytovanie upratovacích služieb
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kancelárie 30 miestnosti, upratovať, povysávať, poumývať, utrieť všetky plochy vrátane nábytku a počítačovej techniky 1 x do týždňa; m2 347
2. Predsiene 17 miestností, upratovať denne; povysávať a poumývať; m2 53,55
3. Sociálne miestnosti 16 miestností, upratovať a povysávať denne, (WC misy, umývadlá a odpadkové koše vyčistiť a vydezinfikovať), poumývať dlažbu na stenách polročne; m2 42,10
4. Archívne miestnosti 8 miestností, upratovať raz za polrok m2 82,25
5. Kuchyňa 3 miestnosti, upratovať denne (vyčistiť umývací drez na riad a umývadlo na ruky, stôl a všetky povrchy poutierať) m2 29,20
6. Schodište a chodba 3 podlažia, upratovať denne (zábradlia poutierať 1x za mesiac) m2 200
7. Zasadačka, miestnosť pri zasadačke a WC, upratovať 1 x za miesiac, povysávať, poumývať a utrieť všetky plochy vrátane nábytku m2 55,35
8. Šatňa 1 miestnosť, upratovať 2 x do týždňa, povysávať poumývať a utrieť všetky plochy vrátane nábytku m2 14,70
9. Telocvičňa bez cvičiacich strojov 1 miestnosť, upratovať 1 x do týždňa, povysávať poumývať a utrieť všetky plochy, vrátane zrkadla m2 58,60
10. Telocvičňa s cvičiacimi strojmi 3 miestnosti, upratovať 2 x do týždňa, povysávať poumývať a utrieť všetky plochy, stroje, vrátane nábytku m2 86,90
11. Okná dvojkrídlové, plastové vrátane žalúzií poumývať vonkajšie a vnútorné strany 2 x ročne 61 kusov, plocha vnútornej strany m2 132,65
12. Vnútorné dvere všetkých miestností poumývať z obidvoch strán štvrťročne; 92 kusov, plocha vnútornej strany m2 147,18
13. Vchodové dvere poumývať z obidvoch strán 2 x do týždňa, posuvné dvere, zadné a bočné vchodové dvere raz za štvrťrok, plocha z vnútornej strany m2 16,92
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Umytie podláh s keramickou úpravou a schodišťa dezinfekčným prostriedkom Pravidelnosť upratovania - denne
Dezinfekčné vyčistenie WC Pravidelnosť upratovania - denne
Vyprázdnenie odpadkových košov 25 kusov; vrátane vriec Pravidelnosť upratovania - denne
Umytie umývadiel Pravidelnosť upratovania - denne
Umytie okien Pravidelnosť upratovania - 2 x za rok
Skontrolovať zamknutie okien pred odchodom z práce Denne
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Upratovanie bude prebiehať len v pracovné dni, a to minimálne 4 h za jeden deň, od 14,30 do 18,30 hod, v prípade značného znečistenia pri havárií nastúpiť na vyčistenie priestorov do 1 hodiny aj v mimopracovnej dobe po oznámení potreby čistenia.
Poskytovateľ bude viesť denník o činnosti priebehu služby, tento denník bude prístupný pracovníkom oprávnených na kontrolu činnosti upratovania, ktorí ho následne potvrdia a odsúhlasia činnosť poskytovateľa.
Cena obsahuje všetky náklady spojené s riadnym plnením predmetu zákazky ako napr.: pracovné stroje, čistiaci materiál, vrece do odpadkových košov, ochranné pracovné prostriedky pre pracovníka poskytujúci upratovacie služby
Sme zdravotnícka organizácia a potrebujeme po havarijnom stave nástup do jednej hodiny na odstránenie nečistôt, preto akceptujeme ponuky organizácií len zo vzdialeností do 70 km od Dunajskej Stredy.
Názov Upresnenie
Predpokladaná doba poskytovania služieb od 01.02.2021 do 31.01.2022

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Veľkoblahovská 1067, Dunajská Streda, Dunajská Streda, Trnavský, Slovenská republika

01.02.2021 00:00 — 31.01.2022 23:59

13,00 časti

6 360,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.12.2020 08:56

22.12.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.12.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 273
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.12.2020 08:57 - Vstupná ponuka 6 360,00 € Cena s DPH
17.12.2020 15:00 - Najvýhodnejšia ponuka 6 358,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS