• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.12.2020 08:59
  •    Predkladanie ponúk
    04.01.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.01.2021 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.01.2021 11:55

Detail zákazky Z202033502

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.12.2020 08:59
  •    Predkladanie ponúk
    04.01.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.01.2021 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.01.2021 11:55

Základné údaje

Z202033502

OF-227919

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5391299

Objednávateľ

00596841

"PLATAN",Zariadenie sociálnych služieb Lontov

Lontov 48, Lontov, 93575, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mrazené výrobky

mrazená hydina, mrazená zelenina, mrazené ryby, mrazené výrobky

  • 15220000-6 - Mrazené ryby, rybie filé a ostatné rybie mäso
  • 15331170-9 - Mrazená zelenina
  • 15896000-5 - Hlboko zmrazené výrobky
  • 15112000-6 - Hydina
  • 15112140-9 - Kačice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mrazené výrobky
Funkcia
Dodávka mrazenej hydiny, mrazenej zeleniny, mrazených rýb a mrazených výrobkov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kura mrazené kalibrované 1400g kg 750
Kuracie stehná celé mrazené kg 100
Kuracie prsia bez kosti a kože mrazené kg 50
Kuracia polievková zmes (chrbty) mrazené kg 90
Kuracie pečienky mrazené 500g kg 70
Kačacie stehná mrazené kg 30
Filé z aljašskej tresky, podiel vody max.  20% kg 120
Karfiol mrazený 2,5kg kg 120
Kel rezaný mrazený 2,5kg kg 70
Špenátový pretlak mrazený 2,5kg kg 30
Brokolica mrazená 2,5 kg kg 70
Tekvica rezaná s kôprom mrazená 2,5kg kg 60
Koreňová zelenina (podsviečková) 2,5kg kg 200
Polievková zmes zeleninová mrazená 2,5kg kg 450
Nanuk - rôzne príchute 100ml ks 350
Lístkové cesto 500g ks 30
Držky mrazené 1kg kg 30
Hranolky 1kg ks 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Jednotkové ceny sú dohodnuté ako ceny maximálne a platné počas trvania zmluvného vzťahu.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet zmluvy v najvyššej kvalite v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov.
Pri plnení tejto rámcovej dohody sa dodávateľ zaväzuje dodržiavať príslušné právne predpisy, hygienické a technické normy.
Obaly musia byť v súlade s potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek výrobku.
Dodávateľ bude objednávateľovi fakturovať len objednané a prevzaté množstvo tovaru. Dodávateľ fakturuje každú dodávku tovaru samostatne.
Splatnosť faktúry je 21 dní.
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi objednaný tovar v bezchybnom stave, v stanovenej lehote, na mieste dodania a v množstvách požadovaných v objednávke.
Objednávateľ neposkytuje preddavok.
V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celom rozsahu. Rozsah odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody.
Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto rámcovej dohody, pričom táto rámcová dohoda zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť dodávky tovaru podľa požiadaviek objednávateľa, minimálne 1x za 2 týždne.
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia, ktorý je presne definovaný. V prípade ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase objednávateľa dodať predmetný tovar v dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť..
Objednávateľ bude objednávať tovar telefonicky alebo e-mailom, podľa dohody s dodávateľom.
Objednávateľ požaduje predložiť aktuálny rozpis jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu: jednotková cena bez DPH, DPH, jednotková cena s DPH do 2 pracovných dní po uzavretí rámcovej dohody.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí rámcovej dohody oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď ohlásiť objednávateľovi.
Záručná doba tovaru zodpovedá dobe spotreby tovaru uvedenej na jednotlivých druhoch tovaru. Dodávateľ sa zaväzuje, že tovar dodá v rámci doby spotreby, a to v prvej tretine doby spotreby.
Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch alebo dodacích listoch, tak aby bolo možné odkontrolovať dodržiavanie neprekročenia prvej tretiny doby spotreby v čase dodania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lontov č. 48, Lontov, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

12

2 640,00 kg

4 382,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.12.2020 08:59

04.01.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.01.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 166
 39
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.12.2020 14:06 - Vstupná ponuka 4 382,20 € Cena s DPH
04.01.2021 09:45 - Najvýhodnejšia ponuka 4 379,44 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS