00738280
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Cintorínska 3, Nitra, 95050, SVK
36283576
PENAM SLOVAKIA, a.s.
Štúrova 74/138, Nitra, 94935, SVK
Pekárenské výrobky a čerstvé pečivo
Chlieb, rožky, sladké pečivo,
Tovar, Služba
1. Pekárenské výrobky a čerstvé pečivo
|
|
---|---|
Funkcia |
Zásobovanie pekárenskými výrobkami |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Makovka - uzol sladký s makovým posypom min. 80 g a posyp min 2% maku | ks | 4 000 | ||
Závin min 200 g (náplň min. 20% maková, tvarohová, orechová) - fólia | ks | 9 000 | ||
Kysnutý koláč s náplňou min. 80 g (plnka min. 40 % slivková, orechová, maková) | ks | 400 | ||
Strúhanka balenie 0,5 kg | kg | 600 | ||
Sucháre 250 g | ks | 100 | ||
Rožok tukový 50 g | ks | 13 000 | ||
Rožok grahamový 60 g | ks | 1 500 | ||
Droždie pekárske čerstvé 1 kg | kg | 50 | ||
Chlieb bezlepkový 250 g | ks | 150 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia Nitra a premietnutie nákladov na dopravu do jednotkových cien tovaru. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. |
Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy. Verejný obstarávateľ nepripúšťa v priebehu trvania rámcovej dohody navýšenie cien. Dodávateľ je povinný pri súťaži brať do úvahy aktuálne podmienky na trhu rovnako ako aj jeho ďalší vývoj. |
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo. |
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenie , ktorý je presne definovaný v bode III. Technická špecifikácia predmetu zákazky. V prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienok, že náhradné veľkostné balenie nebude menšie a zároveň sa dodrží zazmluvnená jednotková cena |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet, jednotlivé ceny s DPH na celý predmet zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy a oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky) a dodacieho listu. |
Požaduje sa dodanie tovaru do 2 pracovných dní po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej "Čiastkovej výzvy" (objednávky). |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu SR. |
Balenie, označovanie, prepravu dodávaného tovaru zabezpečí predávajúci podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a hygienických požiadaviek v súlade s Potravinovým kodexom. Predávajúci zodpovedá za to, že dodávaný predmet zákazky spĺňa najvyššie kvalitatívne parametre určené zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní odo dňa jej vystavenia a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta . |
Doba trvania Rámcovej dohody je od 01.01.2021do 30.06.2021 maximálne však do vyčerpania finančného limitu určeného pre predmet tejto zmluvy , v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b). |
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovenia referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z.z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný po ukončení rámcovej dohody. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa §7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona 222/2004 Z.z. |
Pri opakovaných, chybných, dodávkach predmetu zákazky si obstarávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
V prípade nedodania celej dodávky, alebo konkrétneho tovaru je verejný obstarávateľ oprávnený objednať tovar u iného dodávateľa a nevystaviť ďalšiu objednávku. Zároveň je verejný obstarávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa úhradu vzniknutého rozdielu medzi vysúťaženou kúpnou cenou a cenou predmetu zákazky fakturovanou iným dodávateľom na základe vystavenej faktúry. |
V prípade podozrenia na dodaný predmet zákazky inej (horšej) kvality ako uvádza obstarávateľ v opise a požiadavkách na predmet zákazky je predávajúci povinný znášať v plnej výške náklady na vykonaný odborný rozbor v prípade potvrdenia nevyhovujúcej potravinovej komodity. |
Dopravu predmetu zákazky na určené miesto obstarávateľom zabezpečuje predávajúci na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením tovaru a jeho znehodnotením |
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelené neuspokojivé hodnotenie v prostredí EKS a IS ZÚ. |
Doba, ktorá uplynie od dátumu dodávky do dátumu najneskoršej spotreby, nesmie byť kratšia ako 2/3 doby od dátumu výroby do dátumu najneskoršej spotreby. |
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom verejný obstarávateľ bude považovať: -ponúkaný tovar nebude s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami ako požadoval, -pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže splniť svoje záväzky, -dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH (dodávateľ zadá pri súťaži DPH 0,00). V súlade s vyššie uvedeným bude dodávateľovi udelené neuspokojivé hodnotenie. |
Množstvá a sortiment druhov tovaru sú určené od súčasného potu a zloženia stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet a sortiment počas zmluvného vzťahu môže zmeniť, zvýšiť resp. znížiť. na základe toho môže obstarávateľ množstvá a sortiment druhov tovaru upraviť podľa aktuálnych stavov a zloženia stravníkov v závislosti od finančného limitu |
Cintorínska 3, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
6
1,00 na základe čiastkových objednávok
11 861,28
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.12.2020 08:28
18.12.2020 09:00
18.12.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.12.2020 10:48 - Vstupná ponuka | 10 901,20 | € | Cena s DPH |
15.12.2020 10:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 901,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: