00596841
"PLATAN",Zariadenie sociálnych služieb Lontov
Lontov 48, Lontov, 93575, SVK
31563490
Ryba Žilina, spol. s r.o.
P.O.Hviezdoslava 8194/85, Žilina, 01001, SVK
Rybacie a lahôdkové šaláty
rybací šalát v majonéze, treska v majonéze, bulharský šalát, kukuricový šalát, parížsky šalát, vlašský šalát, zemiakový šalát, zavináče
Tovar, Služba
1. Rybacie a lahôdkové šaláty
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka rybacích a lahôdkových šalátov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rybací šalát v majonéze 1 kg | ks | 10 | ||
Treska v majonéze 1kg | ks | 40 | ||
Bulharský šalát 1kg | ks | 10 | ||
Kukuricový šalát 1kg | ks | 30 | ||
Parížsky šalát 1kg | ks | 35 | ||
Vlašský šalát 1kg | ks | 35 | ||
Zemiakový šalát 1kg | ks | 20 | ||
Zavináče 150g | ks | 150 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Jednotkové ceny sú dohodnuté ako ceny maximálne a platné počas trvania zmluvného vzťahu. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet zmluvy v najvyššej kvalite v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov. |
Pri plnení tejto rámcovej dohody sa dodávateľ zaväzuje dodržiavať príslušné právne predpisy, hygienické a technické normy. |
Obaly musia byť v súlade s potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek výrobku. |
Dodávateľ bude objednávateľovi fakturovať len objednané a prevzaté množstvo tovaru. Dodávateľ fakturuje každú dodávku tovaru samostatne. |
Splatnosť faktúry je 21 dní. |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi objednaný tovar v bezchybnom stave, v stanovenej lehote, na mieste dodania a v množstvách požadovaných v objednávke. |
Objednávateľ neposkytuje preddavok. |
V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celom rozsahu. Rozsah odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody. |
Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto rámcovej dohody, pričom táto rámcová dohoda zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť dodávky tovaru podľa požiadaviek kupujúceho, minimálne 1x mesačne. |
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia, ktorý je presne definovaný. V prípade ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase objednávateľa dodať predmetný tovar v inom veľkostnom balení ak sa dodrží zazmluvnená jednotková cena. |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu potravín. |
Objednávateľ bude objednávať tovar telefonicky alebo e-mailom, podľa dohody s dodávateľom. |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktuálny rozpočet jednotkových cien v rozsahu: jednotková cena bez DPH, DPH, jednotková cena s DPH do 2 pracovných dní po uzavretí rámcovej dohody. |
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí rámcovej dohody oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď ohlásiť objednávateľovi. |
Záručná doba tovaru zodpovedá dobe spotreby tovaru uvedenej na jednotlivých druhoch tovaru. Dodávateľ sa zaväzuje, že tovar dodá v rámci doby spotreby, a to v prvej tretine doby spotreby. |
Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch tak, aby bolo možné odkontrolovať dodržiavanie neprekročenia prvej tretiny doby spotreby v čase dodania. |
Lontov č. 48, Lontov, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
12
330,00 ks
1 145,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.12.2020 08:05
04.01.2021 10:00
04.01.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.12.2020 07:19 - Vstupná ponuka | 1 144,99 | € | Cena s DPH |
04.01.2021 09:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 143,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: