• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.12.2020 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    04.01.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.01.2021 11:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.01.2021 11:40

Detail zákazky Z202033487

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.12.2020 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    04.01.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.01.2021 11:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.01.2021 11:40

Základné údaje

Z202033487

OF-227918

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5391297

Objednávateľ

00596841

"PLATAN",Zariadenie sociálnych služieb Lontov

Lontov 48, Lontov, 93575, SVK

Dodávateľ

31563490

Ryba Žilina, spol. s r.o.

P.O.Hviezdoslava 8194/85, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rybacie a lahôdkové šaláty

rybací šalát v majonéze, treska v majonéze, bulharský šalát, kukuricový šalát, parížsky šalát, vlašský šalát, zemiakový šalát, zavináče

  • 03311210-7 - Treska
  • 15894700-8 - Lahôdky
  • 15871273-8 - Majonéza
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rybacie a lahôdkové šaláty
Funkcia
Dodávka rybacích a lahôdkových šalátov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rybací šalát v majonéze 1 kg ks 10
Treska v majonéze 1kg ks 40
Bulharský šalát 1kg ks 10
Kukuricový šalát 1kg ks 30
Parížsky šalát 1kg ks 35
Vlašský šalát 1kg ks 35
Zemiakový šalát 1kg ks 20
Zavináče 150g ks 150
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Jednotkové ceny sú dohodnuté ako ceny maximálne a platné počas trvania zmluvného vzťahu.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet zmluvy v najvyššej kvalite v súlade so zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov.
Pri plnení tejto rámcovej dohody sa dodávateľ zaväzuje dodržiavať príslušné právne predpisy, hygienické a technické normy.
Obaly musia byť v súlade s potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek výrobku.
Dodávateľ bude objednávateľovi fakturovať len objednané a prevzaté množstvo tovaru. Dodávateľ fakturuje každú dodávku tovaru samostatne.
Splatnosť faktúry je 21 dní.
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi objednaný tovar v bezchybnom stave, v stanovenej lehote, na mieste dodania a v množstvách požadovaných v objednávke.
Objednávateľ neposkytuje preddavok.
V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celom rozsahu. Rozsah odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody.
Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto rámcovej dohody, pričom táto rámcová dohoda zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť dodávky tovaru podľa požiadaviek kupujúceho, minimálne 1x mesačne.
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia, ktorý je presne definovaný. V prípade ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase objednávateľa dodať predmetný tovar v inom veľkostnom balení ak sa dodrží zazmluvnená jednotková cena.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu potravín.
Objednávateľ bude objednávať tovar telefonicky alebo e-mailom, podľa dohody s dodávateľom.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktuálny rozpočet jednotkových cien v rozsahu: jednotková cena bez DPH, DPH, jednotková cena s DPH do 2 pracovných dní po uzavretí rámcovej dohody.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí rámcovej dohody oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď ohlásiť objednávateľovi.
Záručná doba tovaru zodpovedá dobe spotreby tovaru uvedenej na jednotlivých druhoch tovaru. Dodávateľ sa zaväzuje, že tovar dodá v rámci doby spotreby, a to v prvej tretine doby spotreby.
Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch tak, aby bolo možné odkontrolovať dodržiavanie neprekročenia prvej tretiny doby spotreby v čase dodania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lontov č. 48, Lontov, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

12

330,00 ks

1 145,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.12.2020 08:05

04.01.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.01.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 260
 104
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.12.2020 07:19 - Vstupná ponuka 1 144,99 € Cena s DPH
04.01.2021 09:25 - Najvýhodnejšia ponuka 1 143,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS