• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2020 17:28
  •    Predkladanie ponúk
    18.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.12.2020 12:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.12.2020 12:30

Detail zákazky Z202033451

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2020 17:28
  •    Predkladanie ponúk
    18.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.12.2020 12:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.12.2020 12:30

Základné údaje

Z202033451

OF-218644

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5336655

Objednávateľ

17336112

Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky

Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK

Dodávateľ

31589561

VIDRA a spol. s.r.o.

Štrková 8, Žilina, 01196, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka dezinfekčných prostriedkov časť 5 - Dezinfekcia na ruky

Dezinfekcia, ruky

  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dezinfekčné prostriedky - ruky
Funkcia
dezinfekcia ruky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Položka č. 1.1 Tekuté umývacie emulzie bez antibakteriálneho účinku balenie max. 5 l l 1400
Položka č. 1.2 Tekuté umývacie emulzie bez antibakteriálneho účinku balenie 350-500 ml s dávkovacou pumpou l 100
Položka č. 1.3 Dezinfekčné prostriedky určené na HDR alkoholový dezinfekčný prípravok na báze etanolu obsahoval najmenej 80% (hmotnostných, w/w) alkoholu a na báze propanolu 75% (hmotnostných, w/w) alkoholu. podľa vyhlášky 192/2015 l 2600
Položka č. 1.4 Dezinfekčné prostriedky určené na CHDR alkoholový dezinfekčný prípravok na báze etanolu obsahoval najmenej 80% (hmotnostných, w/w) alkoholu a na báze propanolu 75% (hmotnostných, w/w) alkoholu. podľa vyhlášky 192/2015 l 2600
Položka č. 1.5 Dezinfekčné prostriedky určené na HDR alkoholový dezinfekčný prípravok na báze etanolu obsahoval najmenej 80% (hmotnostných, w/w) alkoholu a na báze propanolu 75% (hmotnostných, w/w) alkoholu. podľa vyhlášky 192/2015 - BALENIE 350 - 500ml l 100
Položka č. 1.6 Dezinfekčné prostriedky určené na CHDR alkoholový dezinfekčný prípravok na báze etanolu obsahoval najmenej 80% (hmotnostných, w/w) alkoholu a na báze propanolu 75% (hmotnostných, w/w) alkoholu. - podľa vyhlášky 192/2015 - BALENIE 350 - 500ml l 100
Položka č. 1.7 Ošetrovacie regeneračné emulzie balenie 350-500 ml balenie musí obsahovať dávkovaciu pumpu l 105
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Položka č. 1.1 balenie max. 5 l
Položka č. 1.2 balenie 350-500 ml s dávkovacou pumpou
Položka č. 1.5 a 1.6 balenie 350-500ml
Položka č. 1.7 balenie 350-500 ml balenie musí obsahovať dávkovaciu pumpu
Položka 1.3 až 1.6 Podmienka dodávky nástenných držiakov - plast resp. kov bezpákové, na euroflašu 0,35l - 0,5 l - 300 ks.
Položka 1.3 až 1.6 Podmienka dodávky dávkovacej pumpy na euroflašu - 300 ks.
Položka 1.3 až 1.6 Podmienka dodávky  v cene položiek 1.3 až 1.6 - 10 ks stojanov na dávkovače dezinf.. prípravkov na ruky, kompatibil. s bezdotyk. dávkovačom pre aplikáciu dezinfekč. prípravkov na ruky s obsahom do 5 l
Položky 1.1 až 1.7 podľa normy EN 14885
Položka 1.3 až 1.6 spektrum účinnosti: A, B alebo (B), T, M, (V)
Expozičný čas - položky: 1.3 a 1.5: 30 sekúnd
Expozičný čas - položky: 1.4 a 1.6: 90 sekúnd
Spektrá účinnosti - vysvetlivky:
spektrum účinnosti A A. baktericídny ( vrátane MRSA ), fungicídny – mikroskopické kvasinkové huby
spektrum účinnosti B B. virucídny ( vrátane malých neobalených vírusov )
spektrum účinnosti (B) (B). obmedzený virucídny ( na obalené živočíšne vírusy vrátane HBV, HIV, HCV)
spektrum účinnosti T T. usmrtenie mykobaktérií komplexu M.tuberculosis
spektrum účinnosti M M. usmrtenie potenciálne patogénnych mykobaktérií
spektrum účinnosti (V) (V). obmedzený fungicídny na mikroskopické vláknité huby (plesne)
Jednotkové ceny za jednotlivé položky sa uvádzajú za mernú jednotku 1 l
podmienka kompatibility dezinfekcie , mydlo, regeneračný krém - nutný certifikát kvality áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. POZOR !!!Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII"Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
2. POZOR !!! Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote do 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa všeobecných obchodných podmienok EKS. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
3. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy  kontaktné údaje oprávnenej osoby. Dodávateľ na účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky / meno, priezvisko, telefónne číslo, e -mail/.
4. POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a   do 5 kalendárnych dní od vyžiadania Objednávateľa bezodplatne vzorky tovaru s dokladmi o splnení tech.špecifikácie. Jednotlivé druhy tovaru môžu byť dodané až po ich odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie.
5. Objednávateľ má právo žiadať certifikáty, technické listy, KBU, prípadne inú zákonnú dokumentáciu tovaru na vybrané položky za účelom bezpečnosti práce, kontroly jeho technickej špecifikácie alebo pre prípad riešenia sporov. Dodávateľ je povinný túto dokumentáciu doručiť do 48 hodín od vyžiadania.
6. Objednávateľ požaduje od dodávateľa v prípade potreby (aj opakovane) odborné preškolenie zamestnancov ohľadom praktického  používania výrobkov.
7. Dodanie tovaru bude prebiehať formou objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, pričom objednávateľ nie je povinný odobrať celkové predpokladané množstvo tovaru.
8. Táto zmluva sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr. Predpokladané množstvo je na obdobie 12 mesiacov.
9. Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý tovar do 3 pracovných dní od odoslania objednávky objednávateľa,ak sa zmluvné strany nedohodnú na inom termíne.
10. V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
11. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35% výrobcom stanovenej exspiračnej doby a počas stanovenej exspiračnej doby bude mať vlastnosti stanovené kvalitatívnymi a technickými parametrami. V prípade dodania tovaru s ohrozenou exspiráciou (nad 35%) má objednávateľ právo takýto tovar podľa vlastného uváženia odmietnuť prevziať, ak sa nedohodnú inak.
12. Nedodržanie technických vlastností tovaru a technickej špecifikácie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa.
13. Nedodržanie požiadavky č. 1, 2, 4, 5, 12, 29, 31, 32, 33  objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.  Ak dôjde k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.
14. Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa (nemocničná lekáreň) v čase od 7.30 do 14:30 hod.
15. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach a zahŕňa všetky náklady dodávateľa.
16. Celkové množstvá a druhy jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvá a druhy tovaru v závislosti od svojich potrieb bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
17. Objednávateľ je oprávnený neodobrať celkové predpokladané množstvo tovaru, dodávateľ nemá z tohto dôvodu právo na ušlý zisk.
18. Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb objednávateľa.Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky odoslaním potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi bezodkladne, najneskôr do 24 hodín po jej odoslaní.
19. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH). Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta.
20. Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia.
21. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
22. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa a potvrdeného dodacieho listu.
23. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť.
24. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr však do 5 dní od doručenia reklamácie.
25. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom.
26. V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody.
27. Objednávateľ požaduje uviesť min. nasledovné údaje na vonkajšom obale tovaru: obchodný názov tovaru alebo obchodné meno a sídlo výrobcu, množstvo, údaj o zložení údaj o objeme, údaj o odporúčanom dávkovaní a dátum spotreby.
28. Položka 1.3 až 1.6: Podmienka dodávky nástenných držiakov - plast resp. kov, bezpákové, na euroflašu 0,35l - 0,5 l - 300 ks. Podmienka dodávky dávkovacej pumpy na euroflašu - 300 ks. Podmienka dodávy 10 ks stojanov na dávkovače dezinfekčných prípravkov na ruky, kompatibilný s bezdotykovým dávkovačom pre aplikáciu dezinfekčných prípravkov na ruky s obsahom do 5 l. Cenu si dodávateľ zahŕňa do ceny dezinfekč. prosriedkov 1.3 až 1.6)
29. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
30. V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
31. POZOR !!! Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný.
32. Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z.
33. Akceptácia ručiteľského vyhlásenia podľa § 303 a nasl. Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Obchodný zákonník“) zo strany dodávateľa je bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa zakázaná. Právny úkon, ktorým dodávateľ akceptuje ručiteľské vyhlásenie tretej osoby, na základe ktorého sa tretia osoba stane veriteľom objednávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa a dodávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 skupina produktov

50 431,26

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.12.2020 17:28

18.12.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.12.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 223
 251
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.12.2020 08:15 - Vstupná ponuka 50 431,26 € Cena bez DPH
17.12.2020 21:13 - Najvýhodnejšia ponuka 50 430,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS