00310905
Mesto Partizánske
Nám. SNP 212/4, Partizánske, 95801, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné poukážky na rok 2021
Stravné poukážky, dodanie stravných poukážok
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky na rok 2021
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa a jeho organizácie prostredníctvom stravných poukážok v papierovej forme vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Verejný obstarávateľ obstaráva v združenom obstarávaní dodávku stravných poukážok. |
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s minimálne 1200 zariadeniami v Trenčianskom kraji, minimálne 105 zariadeniami v okrese Partizánske a minimálne 50 zariadeniami v meste Partizánske. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nominálna hodnota stravnej poukážky | € | 4,00 | ||
predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok pre mesto | ks | 35000 | 35774 | |
predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok pre združenú organizáciu | ks | 1350 | 1500 | |
provízia vrátane DPH a služieb | % | 0,25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | Nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje uzavrieť individuálnu zmluvu o dodávke stravných lístkov medzi ním a združenou organizáciou. |
Obstarávateľ požaduje do 3 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy, dodanie zoznamu prevádzok a potravinových reťazcov, ktoré akceptujú stravné poukážky dodávateľa v okrese Partizánske. |
Obstarávateľ požaduje do 3 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť vzor stravnej poukážky. |
Podanie objednávky na dodanie stravných lístkov môže objednávateľ a jeho organizácia zadať prostredníctvom internetu. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa a jeho organizácie, alebo na miesto určené v objednávke. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 48 hodín od podania objednávky. |
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach - mesačne, na základe jednotlivých objednávok. Objednávateľ a jeho organizácia má právo v objednávke spresniť počet stravných poukážok podľa skutočnej potreby počas trvania zmluvy. |
Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi a jeho organizácií, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi a jeho organizácií, a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojene s plnením predmetu zákazky. |
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty prevzatej stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. Výška provízie počas trvania zmluvného vzťahu bude max. 0,25%. |
Nominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky určil objednávateľ v súlade so zák. č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Zmena nominálnej hodnoty stravného lístka počas trvania zmluvného vzťahu je právom objednávateľa a jeho organizácie a vykoná sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. |
Objednávateľ a jeho organizácia má právo počas trvania zmluvného vzťahu požiadať o zmenu dodávky stravného lístka - papierového jedálneho kupónu na elektronickú jedálnu kartu - čipovú karta, ktorá umožňuje bezkontaktné aj kontaktné platby a slúži výlučne na zabezpečenie stravovania. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných lístkov sú započítané do provízie dodávateľa. |
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma v € bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
Objednávateľ a jeho organizácia uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa a jeho organizácie na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa a jeho organizácie. |
Faktúra vystavená dodávateľom musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných právnych predpisov. Súčasťou faktúry je aj dodací list, na ktorom je vyznačený počet a nominálna hodnota dodaných stravných poukážok. Faktúra s dodacím listom bude súčasťou zásielky so stravnými poukážkami. |
Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti, objednávateľ a jeho organizácia má právo faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie alebo vyhotovenie novej faktúry, v tomto prípade nezačne objednávateľovi a jeho organizácii plynúť lehota splatnosti, táto začne plynúť až dňom doručenia doplnenej alebo novej správne vyhotovenej faktúry. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a jeho organizácie a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi a jeho organizácii, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi a jeho organizácii v rovnakej nominálnej hodnote. |
Objednávateľ a jeho organizácia má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok. |
Objednávateľ a jeho organizácia má pre účel tejto zmluvy vyčlenené obmedzené množstvo finančných prostriedkov a vyhradzuje si právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade, že ponúkaná výška provízie bude vyššia ako 0,25%. |
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez uvedenia dôvodu v trojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede. |
Zmluvné strany sa dohodli, že min. a max. množstvá odobratých stravných poukážok sú len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času, aj keby objednávateľ a jeho organizácia neodobral predpokladané minimálne alebo maximálne množstvo. |
Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvy s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí nemajú v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ požaduje splnenie tejto podmienky. V opačnom prípade verejný obstarávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a následne vyhotoví negatívnu referenciu. |
Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenie podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZRPVS"), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté (OPET, časť 2 - Všeobecné zmluvné podmienky, Čl. IV., bod 4.4). |
Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ má právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie negatívnej referencie. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
Právo objednávateľa a jeho organizácie na vrátenie stravných poukážok po dobe platnosti | najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti |
Balenie | balené po 20 ks |
Interval objednávania stravných poukážok | raz mesačne, v mesiaci november a december stravné poukážky s novým emisným obdobím |
Námestie SNP 212/4, Partizánske, Partizánske, Trenčiansky, Slovenská republika
01.01.2021 00:01 — 31.12.2021 23:59
37 274,00 ks
149 096,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.12.2020 13:43
17.12.2020 13:45
17.12.2020 14:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.12.2020 14:04 - Vstupná ponuka | 149 096,00 | € | Cena s DPH |
15.12.2020 08:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 149 095,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: