00691135
Mesto Košice
Trieda SNP 48/A, Košice, 04011, SVK
50886771
AQUA PRO EUROPE, a.s.
Pod Furčou 7, Košice, 04001, SVK
Zabezpečenie pitného režimu v objektoch verejného obstarávateľa
pramenitá voda, dávkovač vody, plastový pohár
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie pitného režimu v objekte verejného obstarávateľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie pitného režimu v objekte verejného obstarávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č. 1 - Pramenitá voda (1 balenie - 5 barelová fľaša) | ks | 1 | 3600 | |
Položka č. 2 - Prenájom dávkovača pramenitej vody s ozónovou každodennou hĺbkovou dezinfekciou | ks | 1 | 36 | |
Stojany na vratné obaly/fľaše | ks | 1 | 36 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Položka č. 1 - Pramenitá voda (1 balenie - 5 barelová fľaša) | |
1.1 nesýtená, | |
1.2 objem balenia: | 5 barelová fľaša = 18,9 litra, |
1.3 prevedenie: | fľaša s rúčkou (resp. ekvivalent v podobe dodávky držiaka na fľaše na jednoduché prenášanie).Dodať certifikát o fľaši od výrobcu. |
2. Položka č. 2 - Prenájom dávkovača pramenitej vody s ozónovou každodennou hĺbkovou dezinfekciou | |
2.1 súčasťou dávkovača musí byť dezinfekčné zariadenie fungujúce cyklicky (každých 24 hodín) na báze ozónu. Dodať certifikát k dezinfekčnému zariadeniu. | |
2.2 dávkovač musí mať systém chladenia vody, | |
2.3 dávkovač musí mať systém ohrevu vody, | |
2.4 dávkovač musí byť pre poháre s objemom min. 150 ml a max. 250 ml. | |
Veľkosť odkvapkávacej nádoby | min.1,5l |
Objem nádoby studenej vody | min. 3l |
Objem nádoby teplej vody | min.2l |
Názov |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže: |
1. ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, |
pričom zo strany úradu pre verejné obstarávanie môže byť dodávateľovi podľa § 182 Správne delikty zákona o VO uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní resp. mu môže byť zo strany úradu pre verejné obstarávanie uložená pokuta. |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
A. POVINNÉ NÁLEŽITOSTI PONUKY: |
DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť: |
(Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými objednávateľom požadovanými dokladmi, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky) |
- najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody s objednávateľom, |
- na adresu objednávateľa, |
- v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ - DOKLADY - Zabezpečenie pitného režimu". |
1. Dodávateľom vystavený a potvrdený Zoznam (súpis) všetkých predložených dokladov a dokumentov. |
2. Dodávateľom vystavený a potvrdený List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
a) meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, |
b) telefónne číslo kontaktnej osoby podľa písmena a) tohto bodu, |
c) e-mail kontaktnej osoby podľa písmena a) tohto bodu, na ktorý sa budú zasielať dielčie-priebežné objednávky |
d) meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely plnenia zmluvy na predmetnú zákazku, |
e) telefónne číslo kontaktnej osoby podľa písmena d) tohto bodu, |
f) e-mail kontaktnej osoby podľa písmena d) tohto bodu, |
3. Originál, resp. úradne overenú kópiu aktuálneho dokladu o oprávnení podnikať v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. |
4. Štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky, t.j. všetkých ponúkaných tovarov, ktoré spĺňajú technickú špecifikáciu predmetu zákazky uvedenú v opisnom formulári. Dodávateľ vyplní prílohu č.1 - Štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky (ďalej len "rozpočet"). |
5. Prospektový materiál ku všetkým ponúkaným produktom uvedeným v Štruktúrovanom rozpočte: |
- v tlačenej forme a zároveň na dátovom nosiči vo formáte umožňujúcom bezproblémovú tlač, |
- prospektový materiál musí obsahovať popis všetkých funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol verejný obstarávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt uvedených v opisnom formulári, |
- prospektový materiál nemusí byť preložený do slovenského jazyka. |
6. K dávkovaču pramenitej vody popísanom v položke č. 2 a k položke č.3 neoverenú kópiu skúšobného protokolu alebo osvedčenia vydaného orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody vrátane kalibrácie, skúšania, osvedčovania a inšpekcie, ktorý je akreditovaný podľa osobitného predpisu. |
7. Návod na obsluhu k dávkovaču pramenitej vody v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku. |
8. Neoverená kópia certifikátu čistoty pramenitej vody, resp. doklady tomu zodpovedajúce, ktorými dodávateľ preukáže pramenitosť a čistotu vody, |
- dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu predložiť objednávateľovi uvedený doklad v aktualizovanej podobe kedykoľvek na vyžiadanie objednávateľa, |
- dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informuje objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny), ktorá môže mať vplyv na kvalitu dodávanej vody (dodávateľ zodpovedá za škodu, ktorá nesplnením uvedenej povinnosti objednávateľovi vznikne). |
9. V prípade, ak má dodávateľ v úmysle zadať časť plnenia subdodávateľovi, je povinný postupovať v súlade s príslušnými ustanoveniami OPET a zákona o VO. |
10. V prípade, ak dodávateľ poskytne pre objednávateľa osobné údaje štatutárnych zástupcov, zamestnancov alebo iných osôb, v širšom rozsahu a na iný účel ako ustanovuje §10 ods. 3 písm. b) a §12 ods. 3 zákon č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, je povinný objednávateľovi doložiť písomný súhlas s vlastnoručným podpisom dotknutej osoby so spracovaním osobných údajov s uvedením: |
10.1 osoby, ktorá tento súhlas dáva (t.j. meno, priezvisko, titul a adresu trvalého pobytu dotknutej osoby), |
10.2 osoby, ktorej tento súhlas dáva (t.j. obchodné meno a sídlo podnikania objednávateľa), |
10.3 účelu, na aký dotknutá osoba súhlas dáva (t.j. na účel verejného obstarávania), |
10.4 zoznamu alebo rozsahu osobných údajov (t.j. presný rozsah osobných údajov, ktoré dotknutá osoba objednávateľovi poskytuje), |
10.5 času platnosti súhlasu (t.j. na čas nevyhnutný na plnenie účelu verejného obstarávania najviac však po dobu 5 rokov od uzavretia zmluvy). |
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = |
11. Dodávateľom predložené doklady objednávateľ skontroluje a v prípade: |
a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = |
B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY: |
(Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky osobitné požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky.) |
1. Požaduje sa uzatvorenie rámcovej dohody na 12 mesiacov od momentu jej uzavretia, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
2. Dodávateľ musí mať zriadenú bezplatnú hotline linku na hlásenie porúch a objednávok (e-mailom,telefonicky). |
3. Požaduje sa dodanie tovaru: |
3.1 max. do 5 pracovných dní |
3.1.1 pre dávkovač pramenitej vody sa osobitne s dodaním požaduje: |
- dodanie a inštalácia do 7 dní od účinnostizmluvy, |
- rozmiestnenie na miesta určené objednávateľom, |
- uvedenie do prevádzky. |
3.2 v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), |
3.3 v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod., |
3.4 na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti rámcovej dohody), |
3.5 s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí, číslo rámcovej dohody, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH. |
V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EÚ (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj: |
- kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka, |
- údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený), |
4. Požaduje sa dodať pramenitú vodu s minimálnou dobou trvanlivosti 1 mesiac odo dňa jej dodania objednávateľovi. |
5. Požaduje sa dodané dávkovače pramenitých vôd: |
- označiť názvom dodávateľa (napr. logo, nálepka a pod.) za účelom ich rýchlej a jednoduchej identifikácie, |
- vymieňať každých 8 mesiacov a to aj bez potreby morálneho opotrebenia, (výmenu oznámiť objednávateľovy e-mailom) |
- bezplatne vymeniť v prípade morálneho opotrebenia kedykoľvek počas trvania zmluvného vzťahu, (výmenu oznámiť objednávateľovy e-mailom) |
- každé 4 mesiace meniť výpusty a odpadové nádoby,(výmenu oznámiť objednávateľovy e-mailom) |
- v prípade požiadavky objednávateľa dávkovač pramenitej vody bezplatne premiestniť a uviesť do prevádzky do 5 pracovných dní od doručenia písomnej objednávky dodávateľovi, |
- raz ročne vyhotoviť revíznu správu elektrického zariadenia (t.j. dávkovača pramenitej vody). ( oznámiť e- mailom ) |
6. Požaduje sa, aby v prípade výmeny dávkovačov pramenitej vody dodávateľ dávkovače pramenitej vody na svoje náklady prevzal, naložil a odviezol z miesta dodania, a to v lehote najneskôr do 48 hodín odo dňa doručenia písomného oznámenia dodávateľovi, pričom: |
- po uplynutí tejto lehoty dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi ďalšie nájomné týkajúce sa vrátených dávkovačov pramenitej vody. |
7. Požaduje sa, aby dodávateľ po ukončení platnosti rámcovej dohody dávkovače pramenitej vody na svoje náklady prevzal, naložil a odviezol z miesta dodania, v lehote najneskôr do 24 hodín odo dňa doručenia písomného oznámenia dodávateľovi, pričom: |
- po uplynutí tejto lehoty dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi ďalšie nájomné týkajúce sa vrátených dávkovačov pramenitej vody. |
8. Požaduje sa dávkovače pramenitej vody objednávateľovi prenajať za účelom spotreby pramenitej vody. |
9. Požaduje sa v rámci prenájmu dávkovača pramenitej vody poskytnúť servisné služby, a to najmä nástup na servis, odstránenie poruchy alebo vady v lehote do 24 hodín od nahlásenia poruchy alebo vady dodávateľovi na bezplatnej hotline linke , pričom: |
9.1 dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi nájomné odo dňa nahlásenia poruchy alebo vady dodávateľovi do dňa, kedy došlo k odstráneniu poruchy alebo vady predmetu prenájmu, resp. do dňa dodania náhradného predmetu prenájmu v súlade s nižšie uvedeným bodom, |
9.2 ak poruchu alebo vadu predmetu prenájmu nie je možné odstrániť v lehote uvedenej v predchádzajúcom bode, dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi nový predmet prenájmu v rovnakej kvalite a počte ako náhradu. |
10. Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
11. Dodávateľ je povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu, okrem prípadov, kedy je faktúra doručená zároveň s dodacím listom. |
12. Požaduje sa akceptovať, že platba za plnenie sa realizuje výlučne bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, a to vždy za riadne a včas poskytnuté plnenie (fakturovať raz mesačne). |
13. Požaduje sa, aby v prípade, ak objednávateľ nebude mať dávkovač pramenitej vody celý kalendárny mesiac, dodávateľ fakturoval len alikvotnú časť nájomného za kalendárne dni, počas ktorých mal objednávateľ v danom kalendárnom mesiaci dávkovač pramenitej vody v prenájme. |
14. Požaduje sa, aby zmluvná cena v sebe zahŕňala: |
- dopravné náklady vrátane doručenia a vyloženia predmetu plnenia, |
- naloženie a odvoz dávkovača pramenitej vody v súlade s bodom 6. a 7. tejto časti opisného formulára, |
- uvedenie dávkovačov do prevádzky, |
- výmenu dávkovačov pramenitej vody podľa bodu 5. tejto časti opisného formulára, |
- servisné služby poskytované podľa bodu 9. tejto časti opisného formulára, |
- poistenie prepravy, clo, poistné, balenie. |
15. Požaduje sa, aby v prípade ak sa úspešným dodávateľom po elektronickej aukcii stane dodávateľ, ktorý je alebo bol dodávateľom predmetu zákazky pre objednávateľa a ak jeho konečná jednotková cena za MJ bez DPH je vyššia ako súčasne aktuálna alebo predtým platná jednotková cena za MJ bez DPH, za ktorú objednávateľ nakupuje alebo nakupoval od dodávateľa pred vyhlásením tejto súťaže, tak: |
- objednávateľ vyzve úspešného dodávateľa, po doručení dokladu uvedeného v bode 4. časti A. Opisného formulára, o doručenie písomného zdôvodnenia navýšenia konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH u príslušnej položky predmetu zákazky oproti aktuálnemu alebo predchádzajúcemu zmluvnému vzťahu. |
- po prehodnotení písomného zdôvodnenia, ak objednávateľ: |
a) uzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, bude postupovať podľa bodu 11. písm. a) časti A. Opisného formulára. |
b) neuzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, bude postupovať podľa bodu 11. písm. b) časti A. Opisného formulára. |
16. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto rámcovej dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto rámcovej dohody a nižšou cenou. |
16.1 Dodávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od zistenia skutočnosti, resp. od oznámenia zistenej skutočnosti uvedenej v predchádzajúcej vete, doručiť objednávateľovi dodatok, predmetom ktorého bude upravená cena zistená podľa bodu 16. tejto rámcovej dohody. |
17. Osobitné ustanovenia o určení ceny plnenia: |
17.1 Požaduje sa, aby dodávateľ v súlade s podmienkami OPET pri každom opakovanom plnení prehodnocoval cenu tovaru s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na trhu. Spôsob, akým dodávateľ prehodnocuje ceny tovaru podľa predchádzajúcej vety je za dodržania podmienok uvedených v OPET na vôli dodávateľa, pričom dodávateľ prehodnocuje aspoň tri cenové ponuky, ktoré musia byť čo do kvality tovaru a podmienok jeho dodania zhodné s podmienkami dohodnutými v tejto rámcovej dohode. |
17.2 Objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať si od dodávateľa kedykoľvek počas trvania zmluvného vzťahu dokumentáciu o prehodnotení ceny tovaru na trhu za účelom overenia aktuálnosti ceny. |
17.3 Požaduje sa, aby v prípade, ak dodávateľ zistí, že cena na trhu je nižšia než je určená touto rámcovou dohodou, bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od zistenia tejto skutočnosti doručil objednávateľovi dodatok, predmetom ktorého bude upravená cena zistená podľa bodu 17. tejto rámcovej dohody. |
17.4 Objednávateľ si vyhradzuje právo rámcovú dohodu vypovedať v lehote troch mesiacov od doručenia výpovede, pokiaľ dodávateľ nie je schopný dodať alebo nedodá tovar za cenu zistenú podľa bodu 17. tejto rámcovej dohody. |
18.V prípade, ak sa po uzatvorení tejto rámcovej dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie od akéhokoľvek dodávateľa ako je obsiahnuté v tejto rámcovej dohode (t.j. viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto rámcovej dohody), objednávateľ vyzve dodávateľa k vypracovaniu dodatku predmetom, ktorého bude úprava ceny na cenu zistenú podľa tejto vety. Ak dodávateľ nepristúpi k uzatvoreniu dodatku, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od rámcovej dohody. |
19. Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov a/alebo možnosť vrátenia nespotrebovanej časti tovaru v prípade nedodržania požiadaviek uvedených v bodoch 16. - 18. tejto časti Opisného formulára. |
20. Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvného vzťahu mal dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluvný vzťah nadobudne účinnosť v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
21. Objednávateľ a dodávateľ v zmysle § 187 odsek 8 zákona o VO uskutočňujú komunikáciu a výmenu informácií vo verejnom obstarávaní do 31.03.2017 písomne, prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, faxom, elektronicky podľa § 20 ods. 1 zákona o VO alebo ich kombináciou. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | 6. K dávkovaču pramenitej vody popísanom v položke č. 2 a k položke č.3 neoverenú kópiu skúšobného protokolu alebo osvedčenia vydaného orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody vrátane kalibrácie, skúšania, osvedčovania a inšpekcie, ktorý je akreditovaný podľa osobitného predpisu. |
Navrhnutá hodnota | 6. K dávkovaču pramenitej vody popísanom v položke č. 2 neoverenú kópiu skúšobného protokolu alebo osvedčenia vydaného orgánom posudzovania zhody vykonávajúcim činnosti posudzovania zhody vrátane kalibrácie, skúšania, osvedčovania a inšpekcie, ktorý je akreditovaný podľa osobitného predpisu. |
položka č. 3 nie je zadaná, čo obsahuje položka č. 3
Tr.SNP 48/A, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
12
3 600,00 ks
18 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.12.2020 09:09
21.12.2020 10:00
21.12.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.12.2020 09:43 - Vstupná ponuka | 18 000,00 | € | Cena s DPH |
18.12.2020 12:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 988,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: