• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2020 13:04
  •    Predkladanie ponúk
    17.12.2020 13:15
  •    Ukončenie zákazky
    17.12.2020 13:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.12.2020 14:05

Detail zákazky Z202033422

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2020 13:04
  •    Predkladanie ponúk
    17.12.2020 13:15
  •    Ukončenie zákazky
    17.12.2020 13:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.12.2020 14:05

Základné údaje

Z202033422

OF-228752

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5327296

Objednávateľ

36084221

Nemocnica Alexandra Wintera n. o.

Winterova 66, Piešťany, 92163, SVK

Dodávateľ

35758481

BAX PHARMA, s.r.o.

Leškova 8, Bratislava, 81104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vyvážené roztoky 2020

Lieky

  • 33692100-8 - Infúzne roztoky

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Balancovaný infúzny roztok 1000ml
Funkcia
Sterilný, vyvážený roztok elektrolytov určený na intravenózne podanie ako náhrada telesných tekutín, použiteľný na gravitačnú alebo pretlakovú infúziu pred alebo počas operácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obsah sodíka Na+ mmol/l 140
Obsah draslíka K+ mmol/l 5
Obsah horčika Mg++ mmol/l 1,5
Obsah chlóru Cl- mmol/l 98
Obsah acetátu mmol/l 27
Obsah glukónanu mmol/l 23
pH pH 7,4
Osmolarita mOsm/l 295
Objem ml 1000
Počet balení bal 192
Počet jednotiek ks 1920
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
port, sterilný roztok, vonkajší sterilný prebal,možnosť pridávania aditív -liekov,balenie dvojitý sterilný, áno, áno, áno, 10 ks v balení,
 2. Balancovaný infúzny roztok 500ml
Funkcia
Sterilný, vyvážený roztok elektrolytov určený na intravenózne podanie ako náhrada telesných tekutín, použiteľný na gravitačnú alebo pretlakovú infúziu pred alebo počas operácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obsah sodíka Na+ mmol/l 140
Obsah draslíka K+ mmol/l 5
Obsah horčika Mg++ mmol/l 1,5
Obsah chlóru Cl- mmol/l 98
Obsah acetátu mmol/ 27
Obsah glukónanu mmol/ 23
pH pH 7,4
Osmolarita mOsm/l 295
Objem ml 500
Počet balení bal 448
Počet jednotiek ks 8960
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
port, sterilný roztok, vonkajší sterilný prebal,možnosť pridávania aditív -liekov,balenie dvojitý sterilný, áno, áno, áno, 20 ks v balení,
 3. Elektrolyty parent. Ringer (400-500 ml)
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ATC skupina , účinná látka , lieková forma, koncentrácia , balenie , počet balení , počet jednotiek B05BB01 , Elektrolyty , sol inf , Natrii chloridum 8,60 g/l, Kalii chloridum 0,30 g/l, Calcii chloridum dihydricum 0,33 g/l , 20x500 ml , 60 , 1200
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Požaduje sa dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy) v požadovanej kvalite s požadovanými technickými parametrami a v stanovenej lehote. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť objednávateľovi jednotkovú cenu za balenie bez DPH aj s DPH. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Cena musí obsahovať všetky náklady spojené s dodaním liekov a liečiv.
Faktúra bude s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou bez DPH, s DPH. Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží výpis z obchodného registra, resp. živnostenský list, ktorý preukazuje oprávnenie dodávateľa na dodávanie tohto tovaru. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ musí mať v momente uzatvorenia zmluvy v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, inak zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť zmluvy podľa všeobecných zmluvných podmienok OPET-u tým nie sú dotknuté
Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, objednávateľ v zmysle OPET-u a podľa tejto zmluvy môže od zmluvy odstúpiť.
Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúry je podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu. Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať na základe jednotlivých objednávok počas lehoty plnenia zmluvy.
Zmluvná strana v pozícii veriteľa nie je oprávnená akokoľvek postúpiť pohľadávku voči druhej zmluvnej strane v pozícii dlžníka bez predchádzajúceho súhlasu zmluvnej strany v pozícii dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa ust. §39 Občianskeho zákonníka neplatný
V prípade, že dodávateľ nedodá objednaný tovar včas, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10% z ceny nedodaného tovaru, ak omeškanie je dlhšie ako 10 pracovných dní Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru v prípade nepoužitia, ak tovar bol dodaný v lehote ohrozenej doby použiteľnosti. Expirácia pri dodávke : minimálne 12 mesiacov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie nevyhovujúceho tovaru, ak dodaný tovar bude mať vady a nebude zodpovedať podmienkam a požiadavkám uvedeným v zmluve. Súčasťou dodávky tovarov musí byť dvojmo dodací list a faktúra v tlačenej forme.
Dodávateľ je povinný dodať tovar bez zbytočného odkladu odo dňa doručenia objednávky objednávateľom. V prípade telefonickej požiadavky kupujúceho je povinný objednaný tovar dodať kupujúcemu do 24 hodín od telefonickej požiadavky, bez ohľadu na to, kedy mu bola doručená písomná objednávka.
Zmluvný vzťah je možné ukončiť písomnou výpoveďou zo strany objednávateľa alebo dodávateľa aj bez udania dôvodu v 1-mesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť kupujúcemu: ŠUKL kód k danému predmetu zákazky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol (v prípade ak je to relevantné), v súlade s: - aktuálnym Cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva, - zákonom č. 363/2011 Z.z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov, - s aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných liekov,
- s aktuálne platným Zoznamom liekov s úradne určenou cenou (cena nesmie prekročiť cenu podľa aktuálne platnej kategorizácie liekov, prípadne úradne určenú cenu, pokiaľ nie je v zozname kategorizovaných liekov). Porušenie týchto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme neoverenú kópiu platného povolenia MZ SR na veľkodistribúciu liekov a zdravotníckych pomôcok v zmysle zákona č. 362/2011 Z. z.o liekoch a zdravotníckych pomôckach v znení neskorších predpisov. V prípade, ak Dodávateľ nemá sídlo v Slovenskej republike, Objednávateľ uzná aj ekvivalentné doklady vydané podľa právnych noriem členského štátu.
Akceptujeme prípadný ekvivalent lieku s rozdielnym počtom dávok v balení, v rovnakej sile alebo koncentrácii za podmienky alikvotného prepočtu počtu balení a jednotkovej ceny.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Winterova 66, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

12

1,00 súbor

12 889,42

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.12.2020 13:04

17.12.2020 13:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.12.2020 13:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 264
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.12.2020 16:03 - Vstupná ponuka 12 889,42 € Cena bez DPH
14.12.2020 16:03 - Najvýhodnejšia ponuka 12 889,42 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS