35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
51046725
LumaCorp, s.r.o.
A. H. Škultétyho 351/56, Veľký Krtíš, 99001, SVK
Upratovacie služby
upratovanie, čistenie
Služba
1. Upratovacie služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie upratovacích služieb |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
objekt o rozlohe 510 m 2 - Svrčinovec | v rozsahu 12 hodín denne - od 06:00 do 12:00 a od 16:00 do 22:00 |
• umytie podláh na všetkých dostupných miestach vrátane soklov dezinfekčným prostriedkom; | 1 x za 2 hodiny |
• dezinfekčné vyčistenie WC, pisoárov vrátane splachovačov; | 1 x za 2 hodiny |
• dezinfekčné umývanie umývadiel a vodovodných batérií; | 1 x za 2 hodiny |
• čistenie keramických obkladov stien; | 1 x denne |
• umytie a preleštenie zrkadiel; | 1 x denne |
• čistenie a dezinfekcia dverí v miestach častého dotyku; | 1 x za 2 hodiny |
• dezinfekčné čistenie kľučiek a kovania dverí; | 1 x za 2 hodiny |
• čistenie a dezinfekcia sklenených a drevených dverí v celom rozsahu vrátane zárubní; | 1 x denne |
• čistenie držiakov, zásobníkov na toaletný papier, mydlo a papierové utierky, prístroja na sušenie rúk; | 1 x denne |
• vyprázdnenie odpadkových košov vrátane výmeny odpadkového vrecka; | 1 x za 2 hodiny |
• dopĺňanie hygienického materiálu (toaletný papier, mydlo, papierové utierky); | 1 x za 2 hodiny |
• utretie prachu zo skriniek | 1 x týždenne |
• zimná a letná starostlivosť o vonkajšie priestory 1,5 m okolo budovy, prístupové schodisko, chodník (zametanie, čistenie a údržba, odhŕňanie snehu, posyp drvou alebo CHPM – bez dodávky materiálu); | podľa potreby |
• zber nečistôt; | podľa potreby |
• odstránenie snehu z chodníkov; | podľa potreby |
• umytie informačných značiek; | 1 x týždenne |
• umývanie vybavenosti (lavička, smetný kôš, kvetináč); | 1 x týždenne |
• odstránenie pavučín; | 1 x týždenne |
• obojstranné umytie okien vrátane rámov a parapetov | 1 x za štvrťročne |
Názov |
Všeobecné požiadavky pre vykonávanie čistenia: |
• spôsob vykonávania čistenia a použité syntetické čistiace prípravy a prostriedky sa zvolia s prihliadnutím k fyzikálnym vlastnostiam čistených priestorov, povrchov a predmetov a zásadám bezpečnosti práce s nimi; |
• príručné balenia používaných čistiacich prípravkov musia byť riadne označené, aby sa vyhlo zámene inými prípravkami |
• čistenie a upratovanie všetkých priestorov je plánované a organizované podľa harmonogramu; |
Dodávateľ pri realizácii predmetu zákazky musí používať ekologicky nezávadné čistiace a dezinfekčné prostriedky, dodržiavať všeobecne platné záväzné predpisy a normy, ktoré sa vzťahujú na predmet zákazky platné normy v oblasti predmetu zákazky, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy v súlade s platnou legislatívou. |
Dodávateľ pri realizácii predmetu zákazky je povinný dodržiavať zodpovedajúce technologické postupy určené pre jednotlivé čistiace a dezinfekčné materiály. |
Dodávateľ bude viesť denník o činnosti priebehu služby na viditeľnom mieste. Tento denník bude prístupný pracovníkovi oprávnenému na kontrolu činnosti upratovania, ktorý ho následne potvrdí a odsúhlasí činnosť poskytovateľa. |
Dodávateľ služieb bude zabezpečovať toaletný papier, mydlo, utierky, čistiaci materiál, ochranné pracovné prostriedky podľa potreby na vlastné náklady, ktoré je potrebné premietnuť do ceny. |
Objednávateľ požaduje uskutočnenie predmetu zákazky v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ktoré sa vzťahujú na predmet zákazky a s ňou súvisiace činnosti, s odbornou starostlivosťou a v súlade so záujmami objednávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený vykonať náhodnú kontrolu čistoty verejných toaliet. |
V prípade, že dodávateľ nebude kvalitne a v požadovanom rozsahu realizovať plnenie predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený reklamovať príslušný nedostatok bez zbytočného odkladu po jeho zistení telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu. Dodávateľ je povinný reklamované nedostatky odstrániť bez zbytočného odkladu, inak v lehote stanovenej objednávateľom. |
V prípade, že objednávateľovi alebo jeho zamestnancom vznikne škoda v dôsledku zavineného konania dodávateľa, ktorého sa dopustil pri vykonávaní služieb, dodávateľ nesie zodpovednosť za takto spôsobenú škodu a je povinný ju objednávateľovi uhradiť v plnom rozsahu a bez zbytočného odkladu po doručení príslušnej výzvy. Toto ustanovenie sa netýka prípadu, keď dodávateľ nemohol vzniku škody zabrániť, alebo obmedziť výšku spôsobenej škody. |
V prípade riadneho neplnenia predmetu zmluvy dodávateľom je objednávateľ oprávnený postupovať v zmysle čl. XVIII. Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
Cena bude nemenná počas celého obdobia. Zmena ceny môže byť vykonaná len v prípadoch legislatívnych zmien. |
V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady a výdavky poskytovateľa súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím služieb, ktoré sú predmetom zákazky. |
Dodávateľ má právo len na úhradu za skutočne vykonané práce, ktoré sa preukazujú v denníku činnosti priebehu služby. Denný záznam obsahuje údaje o čase, v ktorom sa upratovalo a počet odpracovaných hodín. V súlade s denným záznamom a po odsúhlasení rozsahu a kvality poskytnutých služieb v súpise vykonaných prác oprávnenou osobou objednávateľa, poskytovateľ vyhotoví do 10 dní po skončení príslušného kalendárneho mesiaca faktúru. |
Za dátum vzniku daňovej povinnosti sa považuje posledný deň v mesiaci, kedy boli služby poskytnuté. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, prílohu faktúry tvorí denný súpis vykonaných prác v danom kalendárnom mesiaci podpísaný objednávateľom a dodávateľom. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru vrátane príloh v listinnej podobe poštou na adresu sídla objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Za doručenie sa považuje deň doručenia faktúry a jej príloh na adresu objednávateľa. Faktúra musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov SR. |
Podmienky účasti: |
Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov - musí byť oprávnený dodávať tovar, poskytovať službu alebo uskutočňovať stavebné práce, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky. |
Hraničný priechod Svrčinovec, Čadca, Žilinský, Slovenská republika
01.01.2021 00:00 — 31.01.2022 00:00
4 752,00 hodina
26 991,36
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
14.12.2020 13:19
17.12.2020 13:55
17.12.2020 14:10
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.12.2020 13:35 - Vstupná ponuka | 26 991,00 | € | Cena bez DPH |
17.12.2020 09:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 22 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: