37836901
Trnavský samosprávny kraj
Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK
31565531
IMI TRADE s.r.o.
Jánošíkova 21, Žilina, 01001, SVK
Propagačné predmety pre účely projektu financovaného z EŠIF
propagačné materiály, power banka, USB kľúč, batoh, uterák, dáždnik, termoska, taška, poznámkový blok, pero
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie propagačných predmetov
|
|
---|---|
Funkcia |
Propagačné predmety s logom slúžiace na propagáciu projektu Objednávateľa podľa priloženej špecifikácie. |
Objednávateľ požaduje dodávku propagačných predmetov nových, nevystavovaných, nepoužívaných, v prvej akostnej triede, zodpovedajúcich požiadavkám Objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje dodávku propagačných predmetov vrátane návrhu vizualizácie, potlače, balenia, dopravy, vyloženia v sídle Objednávateľa a všetkých nákladov spojených s realizáciou zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. USB kľúč s kapacitou 64 GB s potlačou, pripojenie USB 3.0; rýchlosť dátového prenosu minimálne 100 MB/s; operačný systém Windows 2000/ME/XP/Vista/7/8/10, Linux, MacOS X ver. 10.1.2 alebo vyšší; materiál kov/plast; potlač logom 1 farbou s plochou minimálne 25x10 mm; vrátane výroby, potlače a dodania do sídla Objednávateľa; | ks | 70 | ||
2. kompaktná vrecková power banka z ľahkého ABS, lítium polymérová batéria radu A s kapacitou min. 5000 mAh, 2 USB výstupy pre súčasné nabíjanie dvoch zariadení; súčasťou dodania je mikro USB nabíjací kábel; rozmer 8,8 x 6,2 x 1,3 cm; farba bledomodrá, vrátane farebnej potlače logom na ploche min. 60x30 mm; výroby a dodania do sídla Objednávateľa; | ks | 45 | ||
3. batoh z farebného dvojtónového 600D polyesteru s hlavným úložným priestorom na zips, s prednou priehradkou na suchý zips, s bočným vreckom zo sieťoviny a nastaviteľnými vystuženými ramennými popruhmi, vystužená chrbtová časť zo vzdušnej sieťoviny, neobsahuje PVC. Rozmer 13,5 x 30 x 45 cm, potlač farebným logom, min. veľkosť potlače 120 x 40 mm, transferová tlač, farba batoha šedá s čiernym zipsom a čiernou spodnou časťou, dodanie do sídla Objednávateľa; | ks | 60 | ||
4. uterák froté s lemom na koncoch a dekoratívnym pásom, 100% bavlna, 550 g/m2, rozmer 500x1000 mm, farba ecru, vrátane farebnej potlače logom vo forme štítku s min. rozmerom 150 x 50 mm a dodania do sídla Objednávateľa; | ks | 20 | ||
5. uterák froté s lemom na koncoch a dekoratívnym pásom, 100% bavlna, 550 g/m2, rozmer 500x1000 mm, farba modrá royal, vrátane farebnej potlače logom vo forme štítku s min. rozmerom 150 x 50 mm a dodania do sídla Objednávateľa; | ks | 20 | ||
6. skladací automatický dáždnik z PET190T pongee, konštrukcia z vysoko kvalitných materiálov, dvoj sekčný kovový rám, sklolaminátové rebrá, rozmer 28 x priemer 96 cm, transferová tlač, farba jasná modrá alebo jasná zelená, vrátane farebnej potlače logom (min. plocha 100 x 35mm) a dodania do sídla Objednávateľa; | ks | 70 | ||
7. termoska vyrobená z dvojstennej vákuovo medenej izolácie a nehrdzavejúcej ocele 18/8, zvonku matný čierny nástrek, horúce nápoje 8 hod., studené 24 hod., objem 500 ml, rozmer 25,5 x priemer 7,4 cm, max. veľkosť potlače logom 110 x 30 mm, technika potlače gravír, dodanie do sídla Objednávateľa; | ks | 40 | ||
8. taška zo 100% jutoviny (cotton canvas) v béžovom prevedení s celoplošným bielym vreckom v prednej časti, pevná guľatá rukoväť dĺžky 55 cm, rozmer tašky 42 x 33 x 19 cm, objem 21 litrov, farebná potlač logom v prednej bielej časti, min. rozmer loga 120 x 40 mm, dodanie do sídla Objednávateľa; | ks | 40 | ||
9. A5 poznámkový blok s doskami zo štruktúrovanej PU kože, s gumičkou a 80 listým linkovaným blokom, rozmery 140 x 210 x 15 mm, farba šedá, vrátane farebnej potlače logom na vrchnej strane bloku (max. plocha 100 x 35mm) a dodania do sídla Objednávateľa; | ks | 70 | ||
10. elegantné kovové guličkové pero z umelej kože šedo-čiernej farby, modrá náplň, lesklo chromované vo valcovej darčekovej krabičke, rozmery priemer 12x134 mm, vrátane 1 farebnej potlače pera logom (min. plocha 35x10 mm) a dodania do sídla Objednávateľa; | ks | 70 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, súčasťou rozpočtu je rozpis sadzby ceny bez DPH, DPH a ceny s DPH. |
Cena za predmet zmluvy je konečná a nemôže sa meniť; táto cena v sebe zahŕňa všetky náklady, ktoré Dodávateľovi vzniknú v súvislosti s výrobou a dodaním tovarov, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Logá, text na potlač, vzory budú Dodávateľovi dodané, konkretizované a odsúhlasené kontaktnou osobou po uzatvorení zmluvy (e-mailová komunikácia). |
Dodávateľ e-mailom dodá grafický návrh predmetu zmluvy s potlačou na odsúhlasenie do 5 pracovných dní odo dňa obdržania loga, textu potlače od Objednávateľa; Objednávateľ do 3 pracovných dní ponuku odsúhlasí alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať požiadavky Objednávateľa a parametre uvedené v tejto zmluve, v prípade odmietnutia grafického návrhu Objednávateľom je Dodávateľ povinný zaslať nový grafický návrh predmetu zmluvy s potlačou do 3 pracovných dní podľa požiadaviek Objednávateľa. |
Predmet zákazky bude odovzdaný na základe preberacieho protokolu podpísaného obidvomi zmluvnými stranami. |
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec/kontaktná osoba Objednávateľa, ktorý/á vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade s touto zmluvou; spracovateľom protokolu bude poverený zamestnanec/kontaktná osoba Objednávateľa; protokol podpíšu obidve zmluvné strany v sídle Objednávateľa. |
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii, resp. ekvivalentu s kvalitatívne vyššou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení ak sa v tejto lehote Dodávateľ nevyjadrí, má sa zato, že s reklamáciou súhlasí. |
V prípade oprávnenej reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k Dodávateľovi znáša Dodávateľ. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní celého predmetu zmluvy na základe protokolu podpísaného oboma zmluvnými stranami; Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne a kompletne dodaný predmet zmluvy. |
Lehota splatnosti faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry vystavenej Dodávateľom Objednávateľovi; prílohou faktúry bude originál protokolu podpísaného oboma zmluvnými stranami. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti faktúry ako daňového dokladu v zmysle príslušných platných právnych predpisov a tejto zmluvy; faktúru je potrebné vystaviť v 4 originálnych vyhotoveniach; na faktúre musí byť uvedený názov projektu, akronym projektu a názov programu, ktoré oznámi Objednávateľ Dodávateľovi predmetu zmluvy. |
Objednávateľ vykoná pred úhradou faktúry jej vecnú a formálnu kontrolu; v prípade, že faktúra nebude úplná alebo bude obsahovať nesprávne údaje vrátane príloh k faktúre alebo nebude obsahovať náležitosti vyžadované právnymi predpismi alebo náležitosti deklarované v tejto zmluve; Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi na jej doplnenie; Dodávateľ je povinný predložiť novú doplnenú faktúru; v takomto prípade sa zastaví plynutie lehoty splatnosti a nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry Objednávateľovi. |
Povinnosťou Dodávateľa je strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä: a) Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR, b) Ministerstvo financií Slovenskej republiky a ním poverené osoby, c) Úrad vládneho auditu, d) Protimonopolný úrad Slovenskej republiky, |
e) Kontrolné orgány Európskej únie, f) Výbor pre vnútorný audit a vládny audit, g) Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky, h) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov |
V prípade omeškania Dodávateľa s dodaním predmetu zmluvy má Objednávateľ právo žiadať od Dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 10% z celkovej ceny. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
04.01.2021 08:00 — 03.02.2021 14:00
505,00 ks
5 479,04
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.12.2020 13:33
22.12.2020 11:00
22.12.2020 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.12.2020 10:20 - Vstupná ponuka | 5 479,00 | € | Cena s DPH |
22.12.2020 09:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: