• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2020 11:48
  •    Predkladanie ponúk
    17.12.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.12.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.12.2020 14:50

Detail zákazky Z202033394

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2020 11:48
  •    Predkladanie ponúk
    17.12.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.12.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.12.2020 14:50

Základné údaje

Z202033394

OF-229038

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5327279

Objednávateľ

00738280

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Cintorínska 3, Nitra, 95050, SVK

Dodávateľ

44240104

BOHUŠ ŠESTÁK s.r.o.

Priemyselná 830/8, Galanta, 92401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Spracovaná zelenina a spracované ovocie (12-14)

chren, kápia, cvikla, hrášok, pretlak, fazuľa, uhorky, kukurica, lečo, šampiňóny, baranie rohy, feferóny, olivy, paradajky sušené, drvené, ananásový kompót, broskyňový, marhulový, čerešňový, slivkový, višňový, brusnicový,

  • 15330000-0 - Spracované ovocie a zelenina
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spracovaná zelenina
Funkcia
spracovaná sterilizovaná zelenina na ďalšiu spotrebu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chren (bal. 3300 - 4000g) ks 40
Chren (bal. 670 - 720g) ks 40
Kápia krájaná (bal. 3300 - 4000g) ks 100
Kápia krájaná (bal. 670 - 720g) ks 40
Alma paprika (bal. 3300 - 4000g) kg 30
Cvikla kocky (bal. 3300 - 4000g) ks 300
Hrášok (bal. 3300 - 4000g) ks 40
Hrášok (bal. 670 - 720g) ks 40
Paradajkový pretlak (bal. 3300 - 4000g) ks 250
Paradajkový pretlak (bal. 670 - 720g) ks 150
Fazuľa (bal. 2500 - 2700g) ks 50
Uhorky (bal. 3300 - 4000g) ks 150
Uhorky (bal. 670 - 720g) ks 40
Kukurica (bal. 2500 - 2700g) ks 50
Lečo (bal. 3300 - 4000g) ks 150
Lečo (bal. 670 - 720g) ks 50
Šampiňóny krájané (bal. 2500 - 2700g) ks 50
Baranie rohy (bal. 3300 - 4000g) ks 30
Feferóny (bal. 3300 - 4000g) ks 30
Olivy zelené (bal. 670 - 720g) ks 50
Paradajky sušené v náleve (bal. 670 - 720g) ks 50
Paradajky drvené (bal. 2,5kg) kg 100
Kôpor (ba. 220 - 250g) ks 10
 2. Spracované ovocie
Funkcia
spracované sterilizované ovocie na ďalšiu spotrebu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ananásový kompót - kocky (bal. 3300 - 4000g) ks 100
Marhuľový kompót - polky (bal. 3300 - 4000g) ks 100
Broskyňový kompót (bal. 2500 - 2700g) ks 40
Broskyňový kompót (bal. 3300 - 4000g)) ks 60
Čerešňový kompót (bal. 3300 - 4000g)) ks 30
Slivkový kompót - bez kôstky (bal. 3300 - 4000g) ks 100
Višňový kompót - bez kôstky (bal. 3300 - 4000g) ks 60
Brusnicový kompót (bal. 400g) ks 30
Ovocné pyré (bal. 115- 125g) - hliníková fólia ks 3 000
Slivky sušené kg 5
Hrozienka sušené kg 10
Brusnice sušené kg 5
Slivkový lekvár kg 50
Džem rôzne druhy (bal. 20g) ks 6 000
Džem jahodový kg 40
Marmeláda ovocná rôzne druhy kg 200
 3. Spracované DIA ovocie
Funkcia
spracované DIA ovocie na ďalšiu spotrebu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ovocné pyré DIA (bal. 115 - 125g) - hliníková fólia ks 800
Džem rôzne druhy DIA (bal. 20g) ks 800
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyloženia na mieste plnenia - Nitra a premietnutie nákladov na dopravu do jednotkových cien tovaru.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach.
Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy. Verejný obstarávateľ nepripúšťa v priebehu trvania rámcovej dohody navýšenie cien. Dodávateľ je povinný pri súťaži brať do úvahy aktuálne podmienky na trhu rovnako ako aj jeho ďalší vývoj.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet, jednotkové ceny s DPH na celý predmet zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy a oznámiť objednávateľovi kontaktnú osobu , zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe objednávky a dodacieho listu.
Požaduje sa dodanie tovaru do 2 pracovných dní po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu SR.
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:30 do 14:00 h.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
Doba trvania Rámcovej dohody je od 01.01.2021do 30.06.2021 maximálne však do vyčerpania finančného limitu určeného pre predmet tejto zmluvy , v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia, ktorý je presne definovaný v bode III. Technická špecifikácia predmetu zákazky. v prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienok, že náhradné veľkostné balenie nebude menšie a zároveň sa dodrží zazmluvnená jednotková cena.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b).
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný po ukončení rámcovej dohody.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/. - ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/.
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelené neuspokojivé hodnotenie v prostredí EKS a IS ZÚ.
Množstvá a sortiment druhov tovaru sú určené od súčasného počtu a zloženia stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet a sortiment počas zmluvného vzťahu môže zmeniť, zvýšiť resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá a sortiment druhov tovaru upraviť podľa aktuálnych stavov a zloženia stravníkov v závislosti od finančného limitu.
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom verejný obstarávateľ bude považovať: -ponúkaný tovar nebude s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami ako požadoval, -pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže splniť svoje záväzky, -dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH (dodávateľ zadá pri súťaži DPH 0,00). V súlade s vyššie uvedeným bude dodávateľovi udelené neuspokojivé hodnotenie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cintorínska 3, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

6

1,00 na základe čiastkových objednávok

10 120,03

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.12.2020 11:48

17.12.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.12.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 135
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.12.2020 11:27 - Vstupná ponuka 6 379,33 € Cena s DPH
16.12.2020 11:27 - Najvýhodnejšia ponuka 6 379,33 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS