• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2020 10:47
  •    Predkladanie ponúk
    17.12.2020 11:38
  •    Ukončenie zákazky
    17.12.2020 12:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.12.2020 12:30

Detail zákazky Z202033377

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2020 10:47
  •    Predkladanie ponúk
    17.12.2020 11:38
  •    Ukončenie zákazky
    17.12.2020 12:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.12.2020 12:30

Základné údaje

Z202033377

OF-228972

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5327263

Objednávateľ

00304956

Mesto Modra

Dukelská 38, Modra, 90001, SVK

Dodávateľ

11906022

Marián Šupa

Hollého 164, Veľké Kostoľany, 92207, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Príslušenstvo k malotraktoru Kubota BX231

Príslušenstvo k malotraktoru Kubota BX231

  • 16810000-6 - Časti poľnohospodárskych mechanizmov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Príslušenstvo k malotraktor Kubota BX231
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kabína presklenná vhodná na malotraktor Kubota BX231
montáž na traktor zabezpečí dodávateľ
kúrenie a ventilátor
otváracie predné a zadné okno
ľavé a pravé uzamykateľné dvere
tepelná a protihluková izolácia
maják
trojuholník + samolepka rýchlosti
Predné hydraulické ramená vhodné na malotraktor Kubota BX231
montáž na traktor zabezpečí dodávateľ
kat. I/N s komunálny trojuholníkom
min. jeden hydraulický piest na zdvih
Radlica na sneh kompatibilný s malotraktorm
predné zavesenie na predné hydraulické ramená
pracovný záber min. 120 cm
odpružený brit
gumový brit
operné nastaviteľné kolesá
hydraulické natáčanie o min. 30 stupňov
Mulčovač zadný
pracovný záber min. 120 cm
pracovný nástroj - Y nože 80 ks alebo kladivá 40 ks
hmotnosť max. 165 kg
pohon PTO 540 ot/min
Kardan
Prevodovka s voľnobežkou
Operný valec nastaviteľný
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Zákazka je financovaná z prostriedkov EÚ, platia pre ňu Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných tovarov, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákona č. 528/2008 Z.z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov EÚ v znení neskorších predpisov a zákona č. 357/2015 Z.z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov
a príslušnej Zmluvy o NFP a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že bude dodávateľ zaradený do zoznamu negatívne hodnotených Dodávateľov Trhoviska ak ešte nedošlo k plneniu zákazky. Objednávateľ zašle dodávateľovi predmetné odstúpenie od zmluvy prostredníctvom e-mailu a prostredníctvom poštovej zásielky.
Dodanie tovaru vrátane dopravy a vynesenia na miesto plnenia, odvozu obalov, v ktorých bude predmet zákazky dopravený.
Dodanie tovaru spolu s faktúrou a dodacím listom, ktoré obsahujú všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v SR a v súlade s platnými obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky / plnenia nový, nesmie byť používaný alebo opotrebovaný.
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenia naraz jednou dodávkou.
Dodávateľ je povinný uviesť na faktúre cenu bez DPH, výšku DPH a cenu s DPH celkom a aj k jednotlivým položkám.
Objednávateľ sa zaväzuje zabezpečiť v rámci záväzkového vzťahu s Dodávateľom právo Objednávateľa bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s Dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zmluvy medzi Objednávateľom a Dodávateľom a výsledky administratívnej finančnej kontroly Poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov alebo iných postupov.
Objednávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy oznámi dodávateľovi poverenú osobu objednávateľa.
Dodávateľ je povinný odovzdať tovar v mieste plnenia len tejto poverenej osobe objednávateľa, ktorá vykoná obhliadku tovaru a skontroluje doklady dodávané spolu s tovarom.
Požadované technické vlastnosti sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky ako minimálne / presné. V prípade ak budú zistené, že tovar nezodpovedá minimálnej požadovanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať.
Minimálna požadovaná záruka na celý predmet zákazky je 24 mesiacov.
Zmluva nadobudne účinnosť až po jej odsúhlasení a schválení poskytovateľom nenávratného príspevku a po vydaní správy z kontroly. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na skutočnosť dodávateľa.
Dodávateľovi sa nebude poskytovať preddavok.
Požaduje sa predložiť doklad preukazujúci technické vlastnosti ponúkaného tovaru (napr. ponukový list, katalógový list, technický opis a pod.) do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje, aby súčasťou rozpočtu a faktúry, bolo uvedené číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS, s ktorým objednávateľ oboznámi dodávateľa po uzavretí zmluvy.
V procese verejného obstarávania bude uplatnený sociálny aspekt dodržania zásady pomeru kvality a ceny a zásady rovnakého prístupu pre hospodárke subjekty.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dukelská 38, Modra, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika

01.03.2021 10:42 — 29.10.2021 10:42

1,00 ks

10 000,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.12.2020 10:47

17.12.2020 11:38

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.12.2020 11:53

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 180
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.12.2020 11:26 - Vstupná ponuka 10 000,00 € Cena s DPH
14.12.2020 11:26 - Najvýhodnejšia ponuka 10 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS