00304956
Mesto Modra
Dukelská 38, Modra, 90001, SVK
11906022
Marián Šupa
Hollého 164, Veľké Kostoľany, 92207, SVK
Príslušenstvo k malotraktoru Kubota BX231
Príslušenstvo k malotraktoru Kubota BX231
Tovar, Služba
|
1. Príslušenstvo k malotraktor Kubota BX231
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Kabína presklenná | vhodná na malotraktor Kubota BX231 |
| montáž na traktor | zabezpečí dodávateľ |
| kúrenie a ventilátor | |
| otváracie predné a zadné okno | |
| ľavé a pravé uzamykateľné dvere | |
| tepelná a protihluková izolácia | |
| maják | |
| trojuholník + samolepka rýchlosti | |
| Predné hydraulické ramená | vhodné na malotraktor Kubota BX231 |
| montáž na traktor | zabezpečí dodávateľ |
| kat. I/N s komunálny trojuholníkom | |
| min. jeden hydraulický piest na zdvih | |
| Radlica na sneh | kompatibilný s malotraktorm |
| predné zavesenie na predné hydraulické ramená | |
| pracovný záber min. 120 cm | |
| odpružený brit | |
| gumový brit | |
| operné nastaviteľné kolesá | |
| hydraulické natáčanie o min. 30 stupňov | |
| Mulčovač zadný | |
| pracovný záber min. 120 cm | |
| pracovný nástroj - Y nože 80 ks alebo kladivá 40 ks | |
| hmotnosť max. 165 kg | |
| pohon PTO 540 ot/min | |
| Kardan | |
| Prevodovka s voľnobežkou | |
| Operný valec nastaviteľný |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Zákazka je financovaná z prostriedkov EÚ, platia pre ňu Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ uvedených v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska. |
| Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných tovarov, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákona č. 528/2008 Z.z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov EÚ v znení neskorších predpisov a zákona č. 357/2015 Z.z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov |
| a príslušnej Zmluvy o NFP a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že bude dodávateľ zaradený do zoznamu negatívne hodnotených Dodávateľov Trhoviska ak ešte nedošlo k plneniu zákazky. Objednávateľ zašle dodávateľovi predmetné odstúpenie od zmluvy prostredníctvom e-mailu a prostredníctvom poštovej zásielky. |
| Dodanie tovaru vrátane dopravy a vynesenia na miesto plnenia, odvozu obalov, v ktorých bude predmet zákazky dopravený. |
| Dodanie tovaru spolu s faktúrou a dodacím listom, ktoré obsahujú všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v SR a v súlade s platnými obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
| Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky / plnenia nový, nesmie byť používaný alebo opotrebovaný. |
| Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenia naraz jednou dodávkou. |
| Dodávateľ je povinný uviesť na faktúre cenu bez DPH, výšku DPH a cenu s DPH celkom a aj k jednotlivým položkám. |
| Objednávateľ sa zaväzuje zabezpečiť v rámci záväzkového vzťahu s Dodávateľom právo Objednávateľa bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s Dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zmluvy medzi Objednávateľom a Dodávateľom a výsledky administratívnej finančnej kontroly Poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov alebo iných postupov. |
| Objednávateľ do 3 dní od uzavretia zmluvy oznámi dodávateľovi poverenú osobu objednávateľa. |
| Dodávateľ je povinný odovzdať tovar v mieste plnenia len tejto poverenej osobe objednávateľa, ktorá vykoná obhliadku tovaru a skontroluje doklady dodávané spolu s tovarom. |
| Požadované technické vlastnosti sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky ako minimálne / presné. V prípade ak budú zistené, že tovar nezodpovedá minimálnej požadovanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať. |
| Minimálna požadovaná záruka na celý predmet zákazky je 24 mesiacov. |
| Zmluva nadobudne účinnosť až po jej odsúhlasení a schválení poskytovateľom nenávratného príspevku a po vydaní správy z kontroly. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na skutočnosť dodávateľa. |
| Dodávateľovi sa nebude poskytovať preddavok. |
| Požaduje sa predložiť doklad preukazujúci technické vlastnosti ponúkaného tovaru (napr. ponukový list, katalógový list, technický opis a pod.) do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
| Objednávateľ požaduje, aby súčasťou rozpočtu a faktúry, bolo uvedené číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS, s ktorým objednávateľ oboznámi dodávateľa po uzavretí zmluvy. |
| V procese verejného obstarávania bude uplatnený sociálny aspekt dodržania zásady pomeru kvality a ceny a zásady rovnakého prístupu pre hospodárke subjekty. |
Dukelská 38, Modra, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika
01.03.2021 10:42 — 29.10.2021 10:42
1,00 ks
10 000,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.12.2020 10:47
17.12.2020 11:38
17.12.2020 11:53
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 14.12.2020 11:26 - Vstupná ponuka | 10 000,00 | € | Cena s DPH |
| 14.12.2020 11:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 000,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: