• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2020 10:25
  •    Predkladanie ponúk
    17.12.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.12.2020 14:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.12.2020 14:45

Detail zákazky Z202033372

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2020 10:25
  •    Predkladanie ponúk
    17.12.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.12.2020 14:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.12.2020 14:45

Základné údaje

Z202033372

OF-229033

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5327259

Objednávateľ

31819494

Výskumná agentúra

Plynárenská 5944/7A, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK

Dodávateľ

50875566

TERAVAS, s.r.o.

Na letisko 2121/44, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Upratovacie služby

Upratovacie služby čistiacimi prostriedkami a zariadením dodávateľa, upratovanie

  • 90911200-8 - Čistenie (upratovanie) budov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Upratovacie služby
Funkcia
Upratovacie služby čistiacimi prostriedkami a zariadením dodávateľa v administratívnej budove.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet nadzemných podlaží budovy počet podlaží 6
Počet podzemných podlaží budovy počet podlaží 1
Celková plocha budovy m2 4380
z toho Denné, Týždenné, Mesačné práce - upratovanie m2 3080
z toho: 1 x štvrťročne upratovanie depotu a skladu za prítomnosti zamestnanca obstarávateľa m2 1300
Opakovanie činností v týždni - interval denný počet opakovaní 5
Opakovanie činností v mesiaci - interval týždenný počet opakovaní 4 5
Opakovanie činností v roku - interval mesačný počet opakovaní 12
Zariadenie: kobercové plochy m2 3800
Zariadenie: PVC m2 580
Zariadenie: toalety ks 24
Zariadenie: pisoáre ks 12
Zariadenie: umývadlá ks 13
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. DENNÉ PRÁCE - Kancelárske priestory (vrátane zasadačiek)
- vyprázdniť odpadkové koše (vrátane dodávky plastových vreciek do smetných košov a nádob)
- vyprázdniť odpadové nádoby skartovacieho zariadenia, ak je ním kancelária vybavená
- koberce a dverné prahy - povysávať nečistoty 2x týždenne – po 16. hodine
- z dvier odstrániť viditeľné nečistoty, vyleštiť presklené časti zariadenia a dverí
- voľné plochy parapetných dosiek utrieť vlhkou handrou
2. DENNÉ PRÁCE - Chodby, schodiská, vstupné haly vrátane výťahov, vstupný prístrešok
- vyprázdniť odpadkové koše (vrátane dodávky plastových vreciek do smetných košov a nádob)
- podlahu vrátane soklov a dverných prahov utrieť vlhkou handrou
- dverné prahy – povysávať nečistoty – po 16. hodine, pozametať schodištia a chodby, vstupnú halu, vstupný prístrešok
- na sklenených výplniach dverí, zrkadlách, presklených častiach odstrániť stopy po prstoch
- nábytok, odkladacie plochy, pulty utrieť vlhkou handrou
- podlahy výťahových kabín umyť vlhkou handrou, vyleštiť zrkadlá a bočné steny výťahových kabín
- v prípade antikorových plôch použiť špeciálny čistiaci prostriedok
- v zimných mesiacoch denné upratovanie vstupnej haly a schodísk
3. DENNÉ PRÁCE - Sociálne zariadenia a kuchynky
- podlahu (PVC) vrátane soklov umyť vlhkou handrou
- kuchynský nábytok utrieť vlhkou handrou
- koberce v kuchynkách – povysávať nečistoty 2x týždenne – po 16. hodine
- na voľne dostupných plochách odstrániť nečistoty
- vyprázdniť odpadkové koše, odstrániť nečistoty zo vstavaných zariadení a nehrdzavejúcich materiálov
- vyčistiť umývadlá, armatúry, zrkadlá, nádoby na mydlo, držiaky na utierky, doplniť nádobu na mydlo a zásobník na papierové utierky, doplniť toaletný papier na sociálne zariadenia
- vodovodné batérie preleštiť
- vyčistiť a vydezinfikovať WC a pisoáre (misy, dosky, splachovače, držiaky toaletného papiera, utierok, mydla) a kľučky na dverách
4. TÝŽDENNÉ PRÁCE - Kancelárske priestory (vrátane zasadačiek)
- vrchné časti skríň utrieť od prachu vlhkou handrou
- vypnuté PC, monitory (okrem obrazoviek), tlačiarne, chladničky, telefónne aparáty, stolové lampy utrieť od prachu
- v miestnostiach odstrániť pavučiny
- utrieť vypínače svetla
- stoličky, kreslá, sedacie súpravy – odstrániť prach a utrieť vlhkou handrou
- textilné poťahy povysávať - po 16 hodiny , kožené kreslá vyčistiť vhodným spôsobom
5. TÝŽDENNÉ PRÁCE - Chodby, schodiská, vstupné haly vrátane výťahov, vstupný prístrešok
- schodiská dôkladne povysávať - po 16 hodine, schodiskové zábradlia utrieť vlhkou handrou, parapetné dosky na schodiskách utrieť od prachu a iných nečistôt vlhkou handrou
- utrieť prach zo skriniek, výstavných panelov, obrazových rámov, tabúľ, atď.
- vymiesť a odstrániť pavučiny, utrieť od prachu hasiace prístroje, hydranty
- kľučky a kovania dverí – kompletne vyčistiť
- dôkladné vyčistenie zasklených krídiel dverí a zasklených častí zariadenia, vyleštiť zrkadlá
6. Týždenné práce - Sociálne zariadenia a kuchynky
- podlahu (PVC ) vrátane soklov dôkladne vyumývať a vyčistiť s použitím dezinfekčného prípravku
- odstrániť vodný kameň z armatúr, umývadiel, pisoárov, záchodových mís
- vymeniť vrecká v odpadových nádobách
- odstrániť pavučiny
- očistenie vypínačov svetla a ochranných líšt
7. MESAČNÉ PRÁCE - Kancelárske priestory (vrátanie zasadačiek), chodby, schodiská, vstupné haly vrátane výťahov, vstupný prístrešok, sociálne zariadenia a kuchynky
- vyčistenie a umytie všetkých dverí, rámov, zárubní z obidvoch strán
- dôkladné vyčistenie a umytie pevných sklenených častí dverí vrátane rámov a zárubní z obidvoch strán
- vyčistenie vnútorných zasklených stien vrátane rámov na prízemí
8. ŠTVRŤROČNÉ PRÁCE - upratovanie depotu a skladu za prítomnosti zamestnanca obstarávateľa
- koberce a dverné prahy - povysávať nečistoty -po 16 hodine
- v miestnostiach odstrániť pavučiny
- vrchné časti skríň utrieť od prachu vlhkou handrou
- utrieť prach zo skriniek, výstavných panelov, obrazových rámov, tabúľ, atď.
- utrieť vypínače svetla
- podlahu (PVC, liaty betón) vrátane soklov dôkladne vyumývať a vyčistiť
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Víťazný uchádzač sa zaväzuje vykonávať upratovanie počas doby trvania zmluvy v pravidelných intervaloch uvedených v špecifikácii predmetu zmluvy počas celej doby trvania zmluvy.
Požaduje sa predložiť vlastný časový a personálny návrh harmonogramu na plnenie predmetu zmluvy najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Nedodržanie harmonogramu lehôt, množstva a kvality v rozsahu požadovaného plnenia sa bude pokladať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Overovanie plnenia bude priebežne zabezpečovať určená osoba objednávateľa zodpovedná za predmet zákazky, ktorá bude písomne oznámená poskytovateľovi služieb 48 hodín pred začiatkom plnenia zmluvy.
Nesplnenie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ požaduje plnenie na 12 mesiacov od účinnosti zmluvy od 1.1.2021.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sliačska 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 31.12.2021 23:59

1,00 Súbor položiek podľa technickej špecifikácie

21 600,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.12.2020 10:25

17.12.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.12.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 286
 110
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.12.2020 11:22 - Vstupná ponuka 21 600,00 € Cena s DPH
16.12.2020 18:15 - Najvýhodnejšia ponuka 20 399,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS