• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.12.2020 08:15
  •    Predkladanie ponúk
    18.12.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.12.2020 13:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.12.2020 13:55

Detail zákazky Z202033364

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.12.2020 08:15
  •    Predkladanie ponúk
    18.12.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.12.2020 13:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.12.2020 13:55

Základné údaje

Z202033364

OF-228331

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5336683

Objednávateľ

00165549

Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica

Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, 97517, SVK

Dodávateľ

46540873

Medin Slovensko, s. r. o.

Mlynská 10, Piešťany, 922 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Sada nástrojov určená k chirurgickej liečbe zlomenín v oblasti ramenného kĺbu, ramennej kosti a k náhrade ramenného kĺbu endoprotézou (1 kompletný set) časť č.6

Kostné páčidlo, ihelec, preparačné nožnice, dláto

  • 33162200-5 - Nástroje operačnej sály
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Držiak skalpelových čepieľok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
dĺžka cm 12,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Držiak skalpelových čepieľok typ držiaka  3
 2. Držiak skalpelových čepielok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
dĺžka cm 21
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Držiak skalpelových čepieok Typ držiaka 3L
 3. Preparačné nožnice
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
dĺžka cm 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Preparačné nožnice Bezšvíkový homogénny spoj rezných hrán z karbidu a ocele, nehrdzavejúci zvar, so zlatou skrutkou, minimálne traumatizujúci rez, vzor.  Metzenbaum, zahnuté. špičky oblé
 4. Chirurgická pinzeta
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2
dĺžka cm 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Chirurgická pinzeta slim-úzka, zakončenie 1 x 2 zuby, s vrúbkovaným madlom
 5. Ihelec
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
dĺžka cm 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Ihelec s karbid wolfrám vložkou, jemný s mriežkami o veľkosti 0,4mm, pre jemné ihly a šitie veľkosti 5-0 a 6-0, vzor: micro-slim "HM"
 6. Ihelec
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
dĺžka cm 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Ihelec v tvare S v tvare S, s karbid wolfrám vložkou, normál s vrúbkovanými mriežkami o veľkosti 0,5 mm, pre ihly a šitie o veľkosti od 4-0, vzor: Bozeman(Wertheim) "HM"
 7. Ihelec
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
dĺžka cm 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Ihelec-autofix Ihelec - autofix s karbid wolfrám vložkou, normál, s vrúbkovanými mriežkami čeľustí, o veľkosti 0,5 mm, pre ihly a šitie o veľkosti od 4-0, pozlátené rukoväte, vzor: Mathieu "HM"
 8. Cievna svorka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 3
dĺžka cm 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Cievna svorka Kocher, rovná, zakončenie 2 x 1 zub, so zámkom, vzor: Rankin-Crile
 9. Cievna svorka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 3
dĺžka cm 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Cievna svorka peán, zahnutá, so zámkom, vzor: Coller-Crile,
 10. Cievna svorka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 4
dĺžka cm 14
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Cievna svorka peán, zahnutá, so zámkom, vzor: Coller-Crile
 11. Cievna svorka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 4
dĺžka cm 12,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Cievna svorka Moskyto, so zámkom, vzor: Halsed-Mosquito,
 12. Disektor
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
dĺžka cm 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Disektor zahnutý 90° , so zámkom, vzor: Wilkstroem
 13. Disektor
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
dĺžka cm 27
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Disektor zahnutý 90°, so zámkom, vzor: Mixter-Crafoord
 14. Rozvierač (klieštový)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
dĺžka cm 14
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozvierač (kliešťový) Jednozubý, so zámkom, vzor Gepli-Baby
 15. Rozvierač (klieštový),
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
dĺžka cm 17
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozvierač (kliešťový) jednozubý, so zámkom, vzor: Gelpi,
 16. Elevátor obojstranný
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2
dĺžka cm 19
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Elevátor obojstranný tupo/tupé, jedna pr .časť zahnutá, šírka pr.časti: 6 mm, vzor: MacDonald,
 17. Raspatórium
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
dĺžka cm 19
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Raspatórium rovné, s plným madlom z nehrdzavejúcej ocele, šírka pr. časti 18 mm, vzor: Sedillot.
 18. Dláto
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
dĺžka mm 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dláto Dláto so 6 hrannou rukoväťou z nehrdzavejúcej ocele, vzor: Stille
 19. Dláto
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
dĺžka mm 10
 20. Nôž na meniskus
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2
dĺžka cm 17
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nôž na meniskus rovný, s plochou pracovnou časťou, s pevným prstovým úchopovým madlom, vzor: Smillie
 21. Kyreta
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
dĺžka cm 23
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kyreta ostrá, rovná, veľkosť lyžičky 000, vzor: Volkmann,
 22. Kyreta
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
dĺžka cm 23
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kyreta ostrá, rovná, veľkosť lyžičky 0, vzor: Volkmann
 23. Kliešte na drôt
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
dĺžka cm 17
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kliešte na drôt s vložkami z kabidu wolfrámu, pozlátené rukoväte, so zámkom, vrúbované čeluste, vzor: Medicon, "HM"
 24. Kostné páčidlo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2
dĺžka cm 16
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kostné páčidlo úzke, prehnuté, šírka pr.časti 6 mm
 25. KONTAJNER na vloženie setu na sterilizáciu
Funkcia
KONTAJNER na vloženie setu na sterilizáciu-rozmery podľa normy EU, označenie strojovo čitateľným kódom, filtrový systém-integrované filtre pre opakované použitie, filter validovaný na min 5000 umývacích a sterilizačných cyklov
KONTAJNERY MOŽNO STOHOVAŤ BEZ NEPRIMERANÉHO NAMÁHANIA (STLAČENIA) TESNENIA VEKA, stabilita kontajnerov podľa normy EN
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
KONTAJNEROVÁ  VAŇA MALÁ 1/2, 285x280x135MM ks 1
VEKO NA KONTAJNEROVÚ VAŇU MALÚ 1/2, ks 1
SITO DO MALEJ KONTAJNEROVEJ VANE 1/2, 242x252x110MM ks 1
VLOŽKA SILIKÓNOVÁ, MALÁ DO SITA, 225x235MM ks 1
MOŽNÁ ODCHÝLKA OD POŽADOVANÝCH ROZMEROV % +/-5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
KONTAJNEROVÁ VAŇA MALÁ- MATERIÁL ELOXOVANÝ HLINÍK URČENÝ VÝHRADNE PRE PARNÚ STERILIZÁCIU
VEKO NA KONTAJNEROVÚ VAŇU MALÚ, Čierne ELOXOVANÝ HLINÍK URČENÝ VÝHRADNE PRE PARNÚ STERILIZÁCIU, 6 DRUHOV FARIEB, VEKO NESMIE BYŤ PRIESVITNÉ
SITO DO MALEJ KONTAJNEROVEJ VANE NEREZOVÉ SITÁ VYPAĽOVANÉ LASEROM, NEPREPLETANÉ, MOŽNOSŤ VYBAVENIA NEREZOVÝCH SÍT NÔŽKAMI PRE STABILNÉ STOHOVANIE
VLOŽKA SILIKÓNOVÁ, PERFOROVANÁ, MODRÁ RESP. ZELENÁ V SYSTÉMOCH STERILIZAČNÝCH NÁDOB JE MOŽNÉ NAMIESTO BEZPEČNOSTNEJ PLOMBY POUŽIŤ AUTOMATICKÝ ZÁMOK, KTORÝ SA AKTIVUJE POMOCOU TEPELNEJ CITLIVOSTI. OCHRANA PRED NEOPRÁVNENÝM OTVORENÍM.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET KÚPNEJ ZMLUVY - DOKLADY
Na adresu verejného obstarávateľa, víťazný uchádzač najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia Kúpnej zmluvy predloží:
List s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby/oprávnených osôb víťazného uchádzača zodpovedných za plnenie Kúpnej zmluvy, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno, priezvisko, pracovnú pozíciu oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, tel. číslo a e-mail kontaktnej osoby, na ktorý je verejný obstarávateľ oprávnený zasielať  prípadné reklamácie.
Podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu Kúpnej zmluvy - podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zákazky v súlade s uzatvorenou Kúpnou zmluvou pričom uvedie min. tieto údaje: názov položky predmetu Kúpnej zmluvy; počet kusov; merná jednotka; obchodný názov položky; výrobcu; cenu za MJ v EUR bez DPH; cenu celkom v EUR bez DPH; sadzbu DPH v % a cenu celkom v EUR s DPH
Cena zahŕňa všetky náklady víťazného uchádzača spojené s realizáciou predmetu Kúpnej zmluvy vrátane dopravy, vyloženia predmetu Kúpnej zmluvy na miesto plnenia a zaškolenia obsluhy.
Aktualizovaný rozpočet predmetu Kúpnej zmluvy bude doručený víťaznému uchádzačovi na ním zadanú e-mailovú adresu. Následne tento rozpočet víťazný uchádzač vyplní, podpíše a doručí verejnému obstarávateľovi vo formáte excel a pdf. Uvedený rozpočet bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť Kúpnej zmluvy.
Víťazný uchádzač predloží v elektronickej forme verejnému obstarávateľovi prospektový materiál, resp. technický list alebo katalóg jednotlivých položiek, vrátane podrobného popisu každej položky s uvedením údajov deklarujúcich technické a kvalitatívne vlastnosti ponúkaného tovaru potvrdzujúce splnenie požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt uvedených v opisnom formulári.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať od víťazného uchádzača predloženie bezplatných vzoriek, vybraných nástrojov za účelom posúdenia zhody opisu a požiadaviek uvedených v opisnom formulári. Vzorka sa v prípade potreby zadá na odskúšanie v operatíve alebo sa nechá posúdiť u autorizovanej certifikovanej osoby. Víťazný uchádzač predloží vzorky podľa predchádzajúcej vety do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia Kúpnej zmluvy. Predložené vzorky po odskúšaní budú súčasťou dokumentácie verejného obstarávateľa a nebudú zaradené do plnenia v zmysle Kúpnej zmluvy.
Víťazný uchádzač každú vzorku viditeľne označí v súlade s predmetom Kúpnej zmluvy. Víťazný uchádzač nemá nárok na finančnú náhradu za vzorky ani na ich vrátenie.
Víťazným uchádzačom predložené doklady a vzorky verejný obstarávateľ skontroluje a v prípade:
a) ak predložené doklady a vzorky budú v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa, zašle víťaznému uchádzačovi Oznámenie o splnení stanovených podmienok, na základe ktorého bude mať víťazný uchádzač oprávnenie na realizáciu predmetu Kúpnej zmluvy
b) ak predložené doklady a vzorky nebudú v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa, nebudú doručené v stanovenom termíne t.j. do 7 pracovných dní odo dňa uzavretia Kúpnej zmluvy resp. ak predložené vzorky nezodpovedajú špecifikácii, verejný obstarávateľ má právo odstúpiť od zmluvy podľa čl. XVIII, bod 18.2 písm t) OPET z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľa.
Doklady, ktoré verejný obstarávateľ bude požadovať je víťazný uchádzač povinný predložiť v slovenskom jazyku. . Prospektový materiál resp. technický list alebo katalóg nie je potrebné predkladať v slovenskom jazyku.
OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET KÚPNEJ ZMLUVY
V zmluvnom vzťahu sa pojem víťazný uchádzač nahrádza pojmom dodávateľ a pojem verejný obstarávateľ sa nahrádza pojmom objednávateľ.
Predmetom Kúpnej zmluvy je dodanie dvoch kompletných sád nástrojov v rozsahu a počte kusov uvedených v položkách opisného formulára.
Požadujeme dodanie predmetu Kúpnej zmluvy, ktorý je nový, nepoužívaný, nerepasovaný, prvej akostnej triedy, spôsobilý na opakovanú sterilizáciu, dodaný v originálnom balení a musí byť zhodný s predloženými dokladmi a vzorkami. Každý nástroj bude označený číslom setu, podľa požiadaviek objednávateľa.
Predmet Kúpnej zmluvy musí byť vyrobený z takých materiálov, ktoré neznehodnotia nástroj opakovanou sterilizáciou.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom
Predmet zákazky je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok/ parameter ekvivalentným výrobkom/parametrom pod podmienkou, že takýto ekvivalent spĺňa úžitkové charakteristiky a je porovnateľnej alebo vyššej kvality.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ deklaruje použitie zeleného aspektu vo verejnom obstarávaní. Objednávateľ požaduje, ako osobitnú podmienku plnenia Kúpnej zmluvy, aby bol predmet Kúpnej zmluvy zabalený v ekologických recyklovateľných obaloch alebo ekologických obaloch, ktoré sú recyklovateľné.
Požaduje sa dodať predmet Kúpnej zmluvy tak, aby bolo možné pri dodaní skontrolovať množstvo a kvalitu predmetu Kúpnej zmluvy. Neakceptuje sa dodanie predmetu Kúpnej zmluvy prostredníctvom kuriéra, v zabalených balíkoch s nepriehľadným balením a možnosťou odkontrolovať len neporušenosť balenia. V spomenutých prípadoch má právo objednávateľ odmietnuť prebratie predmetu Kúpnej zmluvy, rovnako tak aj v prípade, ak by jednotlivé balenia boli poškodené resp. ak by bol predmet Kúpnej zmluvy inak znehodnotený.
Dodávateľ sa zaväzuje že:
a) predmet Kúpnej zmluvy dodá do 8 týždňov od doručenia Oznámenia o splnení stanovených podmienok, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak a to v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 14:00 hod., na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa. Miesto plnenia a zodpovedná osoba objednávateľa budú dodávateľovi dodatočne upresnené;
b) zástupcovi objednávateľa najneskôr 2 pracovné dni vopred oznámi predpokladaný čas dodania predmetu Kúpnej zmluvy;
c) spolu s predmetom Kúpnej zmluvy dodá dodací list, ktorý bude obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo Kúpnej zmluvy, cenu za MJ v EUR bez DPH, cenu celkom v EUR bez DPH, sadzbu DPH v %, cenu celkom v EUR s DPH
OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET KÚPNEJ ZMLUVY - CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY
Cenu za predmet zákazky kupujúci uhradí po kompletnom dodaní a odovzdaní predmetu Kúpnej zmluvy do užívania, na základe elektronicky doručenej faktúry spolu s dodacím listom, ktoré vystaví dodávateľ a doručí ich objednávateľovi na emailovú adresu, ktorá bude dodávateľovi upresnená. Podkladom pre vystavenie elektronickej faktúry je dodací list potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva a druhu tovaru, vrátane služieb s dodaním tovaru - dopravou na miesto dodania a vyložením do skladu objednávateľa.
Lehota splatnosti faktúry je 60 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi. Platby budú realizované bezhotovostným platobným prevodom na číslo účtu uvedené na faktúre. Faktúra sa považuje za uhradenú dňom pripísania finančných prostriedkov na účet dodávateľa. Objednávateľ preddavky z ceny neposkytuje.
Dodávateľ objednávateľovi vystaví elektronickú faktúru. Za elektronickú faktúru sa pre účely tejto zmluvy považujú faktúry, opravné doklady k faktúram (dobropisy, ťarchopisy, storná).
Obe strany sú povinné zabezpečiť riadne uchovávanie a archiváciu faktúr v zmysle § 76 zákona o DPH, zaručujúce vierohodnosť pôvodu, neporušiteľnosť obsahu a čitateľnosť elektronických faktúr po celú dobu úschovy.
Elektronická faktúra sa bude považovať za doručenú druhej strane v okamihu zaslania emailovej správy. Dodávateľ a objednávateľ vyhlasujú, že postup podľa tejto Kúpnej zmluvy považujú za dostatočný na to, aby nebolo možné zmeniť obsah vystavenej elektronickej faktúry.
Dodávateľ doručí faktúru objednávateľovi spolu s prílohami najneskôr do štyroch dni odo dňa dodania predmetu Kúpnej zmluvy. Faktúra musí byť vystavená v súlade s platnými právnymi predpismi, musí obsahovať všetky náležitosti účtovného a daňového dokladu a jej prílohou musí byť kópia potvrdeného dodacieho listu. Faktúra musí obsahovať aj odvolávku na číslo Kúpnej zmluvy.
Ak faktúra obsahuje formálne, vecné alebo číselné chyby, alebo ak faktúra nemá náležitosti daňového dokladu podľa platnej legislatívy a objednávateľ na túto skutočnosť upozorní dodávateľa, ten je povinný zaslať objednávateľovi opravený doklad. Lehota splatnosti faktúry, ktorá je 60 dní, začína v tomto prípade plynúť až okamihom doručenia opravenej faktúry, resp. faktúry ktorá spĺňa náležitosti daňového dokladu.
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné.
Dodávateľ berie na vedomie, že započítanie pohľadávok štátu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu a to v zmysle § 8 zákona č. 374/2014 Z.z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších zmien a doplnení.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a je registrovaný pre DPH podľa § 4 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Objednávateľ je oprávnený uplatniť si zmluvnú pokutu vo výške 0,1% z ceny nedodaného tovaru s DPH za každý, aj začatý deň omeškania v prípade, že dodávateľ nedodrží zmluvne dohodnutú lehotu dodania, najmenej však vo výške 30,- eur. Tým nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody, ktorá mu vznikla nedodržaním dohodnutého termínu plnenia.
V zmysle bodu 6.4.6 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska, spolu s dodávkou predmetu zmluvy dodávateľ dodá objednávateľovi všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre ich riadne používanie, predovšetkým dodací list, preberací protokol, sprievodnú a technickú dokumentáciu v rozsahu zodpovedajúcemu charakteru predmetu zmluvy, záručný list, kópiu certifikátu respektíve vyhlásenia o zhode ponúkaného tovaru.
OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET KÚPNEJ ZMLUVY - REKLAMÁCIE
Dĺžka záručnej doby na predmet Kúpnej zmluvy je 24 mesiacov.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet Kúpnej zmluvy v množstve, sortimente a akosti určenej príslušnými predpismi vzťahujúcimi sa na daný predmet tovaru, platnou legislatívou SR a podľa požiadaviek objednávateľa zadaných v tejto Kúpnej zmluve a v špecifikácii predmetu zákazky. Predmet Kúpnej zmluvy dodaný v rozpore s predchádzajúcou vetou sa považuje za tovar dodaný s vadami.
Ak nie je uvedené v tejto Kúpnej zmluve inak, prípadné reklamácie a nároky z vád predmetu Kúpnej zmluvy budú riešené v zmysle príslušných ustanovení § 409 a nasl. Obchodného zákonníka.
V prípade podanej reklamácie sa dodávateľ zaväzuje rozhodnúť o jej oprávnenosti do 10 pracovných dní od jej doručenia.
V prípade ak dodávateľ dodá objednávateľovi predmet Kúpnej zmluvy v kvalite, ktorá nezodpovedá požiadavkám objednávateľa alebo predmet Kúpnej zmluvy, ktorý má zjavné vady, je poškodený alebo znehodnotený, je dodávateľ povinný vymeniť tento predmet Kúpnej zmluvy za tovar v zodpovedajúcej kvalite a bez vád najneskôr do 5 dní od uznania reklamácie.
V prípade ak dodávateľ dodá objednávateľovi predmet Kúpnej zmluvy v množstve, ktoré nezodpovedá množstvu tovaru podľa Kúpnej zmluvy, je dodávateľ povinný dodať chýbajúce množstvo tovaru bezodkladne najneskôr však do 48 hodín od  oznámenia tejto skutočnosti písomne alebo emailom. V prípade ak je dodané väčšie množstvo tovaru ako množstvo zadané v Kúpnej zmluve, dodávateľ je povinný predmet Kúpnej zmluvy prevziať na svoje vlastné náklady u objednávateľa bezodkladne po oznámení tejto skutočnosti.
V prípade ak sa opakovanou sterilizáciou nástroj znehodnotí, má objednávateľ právo na bezplatnú výmenu nástroja, pričom lehota, v ktorej je dodávateľ povinný vymeniť takto znehodnotený nástroj je najviac 10 pracovných dní a lehota začína plynúť nasledujúcim dňom po doručení oznámenia zo strany objednávateľa. Objednávateľ je oprávnený uplatniť si zmluvnú pokutu vo výške 30,- eur v prípade ak nedôjde k vybaveniu reklamácie spôsobom a v termíne podľa predchádzajúcej vety a to za každý aj začatý deň nevybavenia reklamácie.
Akékoľvek náklady spojené s oprávnenou reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ.
Vzťahy neuvedené v tejto Kúpnej zmluve sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a Obchodným zákonníkom a inými všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými na území Slovenskej republiky.
Názov Upresnenie
Požadujeme dodanie predmetu Kúpnej zmluvy, ktorý je nový, nepoužívaný, nerepasovaný, prvej akostnej triedy, spôsobilý na opakovanú sterilizáciu, dodaný v originálnom balení a ktorý bude spĺňať minimálnu špecifikáciu uvedenú v technických a osobitných požiadavkách uvedených v tomto formulári. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Verejný obstarávateľ rozdelil predmet zákazky na 13 časti, čím deklaruje použitie sociálneho hľadiska v zmysle § 10 ods. 7 v nadväznosti na § 2 ods. 5 písm. p) ZoVO Sociálne hľadisko v zmysle ZoVO predstavuje pre verejného obstarávateľa taký aspekt súvisiaci s predmetom zákazky, ktorý bude viesť k pozitívnemu sociálnemu vplyvu a to hlavne k podpore zamestnanosti.
... Rozdelenie predmetu zákazky umožňuje podporu konkurenčného prostredia, čím sa do súťaže môže zapojiť väčší počet uchádzačov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie L. Svobodu 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

04.01.2021 00:00 — 05.03.2021 00:00

1,00 súbor

4 056,84

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.12.2020 08:15

18.12.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.12.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 329
 9
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.12.2020 14:36 - Vstupná ponuka 4 056,84 € Cena bez DPH
18.12.2020 12:27 - Najvýhodnejšia ponuka 1 900,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS