00309150
Mesto Nové Zámky
Hlavné námestie 10, Nové Zámky , 94035, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravné poukážky v papierovej forme na obdobie január - február 2021
stravné poukážky v papierovej forme, dodanie stravných poukážok, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky na obdobie január - február 2021
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Od prvého dňa platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok so stravovacími zariadeniami v mieste sídla objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nominálna hodnota stravnej poukážky | € | 4,00 | ||
predpokladané množstvo na obdobie január - február 2021 | ks | 5500 | ||
odmena dodávateľa | % | 0,3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stravná poukážka musí obsahovať | názov a logo dodávateľa |
stravná poukážka musí obsahovať | ochranné prvky proti falšovaniu používaných pre tlač cenných papierov |
stravná poukážka musí obsahovať | rok platnosti stravnej poukážky |
knižná väzba | viazané po 20 ks |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa. |
Požaduje sa, aby v momente uzavretia zmluvy bol Dodávateľ zapísaný v Registri partnerov verejného sektora. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý v momente uzavretia zmluvy nebol zapísaný v Registri partnerov verejného sektora, alebo bol z neho vymazaný. |
Dodávateľ musí disponovať uzavretými zmluvami so stravovacími zariadeniami, zariadeniami rýchleho občerstvenia, obchodov s potravinami, reštauráciami a pod. pre odber stravy na základe akceptovania ponúkanej stravovacej poukážky na území mesta Nové Zámky v minimálnom počte 61. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť do 3 pracovných dní od zverejnenia zmluvy v Centrálnom registri zmlúv zoznam týchto prevádzok v meste Nové Zámky, v ktorom uvedie názov a adresu sídla prevádzky. |
Objednávateľ vyžaduje predloženie vzoru ponúkanej stravnej poukážky so zapracovaním všetkých požiadaviek (vrátane požadovaného spôsobu balenia). Dodávateľ sa zaväzuje predložiť do 3 pracovných dní od zverejnenia zmluvy v Centrálnom registri zmlúv "VZOR SPECIMEN", resp. ako návrh pre zadanie do tlače vrátane uvedenia popisu ochranných prvkov. |
Objednávateľ je oprávnený vypovedať zmluvu v prípade legislatívnych zmien v oblasti zabezpečenia stravovania zamestnancov zamestnávateľom formou papierových stravných poukážok, v jednomesačnej výpovednej dobe, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede. V prípade takejto výpovede dodávateľ nemá nárok na finančnú náhradu nezrealizovaných častí (objednávok) predmetu zákazky. |
Objednávateľ má právo na zmenu požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas platnosti zmluvného vzťahu s Dodávateľom. Požadovanú zmenu vyjadrí vo vystavenej objednávke, kde uvedie novú nominálnu hodnotu stravnej poukážky. |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. |
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných poukážok do sídla objednávateľa. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do troch pracovných dní od podania objednávky. |
Objednávku na dodanie stravných poukážok objednávateľ zadá elektronicky - e-mailom. |
Objednávateľ požaduje dodanie stravných poukážok bez poštovného a balného, poistenia, storno poplatkov za vrátenie alebo výmenu, distribúciu stravných poukážok, dane, ktoré sú výdavkom dodávateľa. |
Daňový doklad, faktúra za všetky objednané stravné poukážky v danom mesiaci bude dodaný dodávateľom do 3 pracovných dní po dodaní stravných poukážok podľa objednávky. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne na základe dodaného množstva stravných poukážok podľa čiastkových objednávok. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania fakturovanej sumy z účtu objednávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli , že dodávateľ nepostúpi pohľadávku z tohto zmluvného vzťahu inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Písomná zmluva o postúpení pohľadávky dodávateľa inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatná. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit a celkový počet stravných poukážok. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Rámcovej dohode sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy. |
Zmluvný vzťah bude uzatvorený na obdobie od 01.01.2021 do 28.02.2021. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané |
Doba platnosti stravných poukážok | pre obdobie uvedené na každej stravnej poukážke |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr 30 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravných poukážok | raz mesačne |
Hlavné námestie 10, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
08.01.2021 12:00
5 500,00 ks
22 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.12.2020 08:52
18.12.2020 09:00
18.12.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.12.2020 09:26 - Vstupná ponuka | 22 000,00 | € | Cena s DPH |
15.12.2020 08:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 21 999,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: