• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2020 08:35
  •    Predkladanie ponúk
    17.12.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.12.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.12.2020 09:50

Detail zákazky Z202033340

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2020 08:35
  •    Predkladanie ponúk
    17.12.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.12.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.12.2020 09:50

Základné údaje

Z202033340

OF-228869

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5327227

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

51949750

JStore, s. r. o.

Vajnorská 142, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vrecia na odpad LDPE, sáčky LDPE, HDPE /mikrotén/ sáčky

vrecia na odpad, sáčky

  • 19640000-4 - Polyetylénový odpad a odpadkové vrecká a vaky
  • 18930000-7 - Vrecia a vaky
  • 18937000-6 - Vrecia na balenie tovaru
  • 18936000-9 - Vaky na textil
  • 18935000-2 - Vaky na bielizeň
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vrecia na odpad LDPE
Funkcia
Predmetom zákazky je nákup LDPE vriec a sáčkov určených na zber rôznych druhov odpadu a biologického materiálu. Dodávateľ je povinný zabezpečiť aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania a s vyložením v mieste jeho umiestnenia podľa pokynom objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Vrecia na odpad čierne (600x1100/0,08) kot./rolka 1 000
2. Vrecia na odpad čierne (500x600/0,04) kot./rolka 800
3. Vrecia potravinárske číre (600x1100/0,055) kot./rolka 320
4. Vrecia/sáčky na BIO odpad čierne (300x400/0,07) kot./rolka 100
5. Mikroténové sáčky číre (300x400) kot./rolka 1 600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Vrecia na odpad čierne 1 000 kot.
1.1 šírka x výška (mm) 600x1100
1.2 min. hrúbka (mm) min. 0,08
1.3 objem (litre) min. 110 l
1.4 farba čierna, nepriehľadná, LDPE technický regranulát bez zápachu
1.5 požadované balenie rolované - 1 rolované balenie s počtom ks 20 vriec
2. Vrecia na odpad čierne 800 kot.
2.1 šírka x výška (mm) 500x600
2.2 min. hrúbka (mm) min. 0,04
2.3 objem (litre) min. 30 l
2.4 farba čierna, nepriehľadná, LDPE technický regranulát bez zápachu
2.5 požadované balenie rolované - 1 rolované balenie s počtom ks 20 vriec
3. Vrecia potravinárske číre 320 kot.
3.1 šírka x výška (mm) 600x1100
3.2 min. hrúbka (mm) min. 0,055
3.3 objem (litre) min. 110 l
3.4 farba bezfarebné, priehľadné, materiál LDPE primárny v potravinárskej kvalite
3.5 požadované balenie rolované - 1 rolované balenie s počtom ks 25 vriec
4. Vrecia/sáčky na BIO odpad 100 kot.
4.1 šírka x výška (mm) 300x400
4.2 min. hrúbka (mm) min. 0,07
4.3 farba čierna, nepriehľadná, LDPE technický regranulát bez zápachu
Všetky uvedené položky odolné voči roztrhnutiu a úniku tekutín
5. Mikroténové sáčky 1 600 bal.
5.1 rozmer (mm) 300x400
5.2 hrúbka (mm) 5my
5.3 materiál HDPE /mikrotén/
5.4 balenie 50 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu bez vyzvania objednávateľa, doručiť kontaktnej osobe objednávateľa elektronickou formou:
a) štrukturovaný rozpočet ceny s uvedením - jednotková cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH v %, jednotková cena za MJ v EUR s DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR bez DPH,celková cena predmetu zákazky v EUR s DPH, jednotková cena musí byť zaokrúhlená na dve desatinné miesta. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
b) predloženie funkčných vzoriek ponúkaných produktov uvedených v štruktúrovanom rozpočte v počte minimálne 5 ks pre každú požadovanú veľkosť a typ položky predmetu zákazky za účelom ich testovania v plnej prevádzke objednávateľa. Funkčné vzorky musia byť doplnené popisom presnej špecifikácie (rozmer,hrúbka,objem) k danej vzorke na základe, ktorej objednávateľ jednoznačne identifikuje, ku ktorému produktu bola vzorka predložená. Ak vzorky nebudú spĺňať požadovanú špecifikáciu, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
c} certifikáty na dodaný predmet zákazky v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike.
2. Funkčné vzorky je dodávateľ povinný predložiť zaslaním na adresu objednávateľa, resp. predložiť osobne v stanovenom termíne od uzavretia zmluvného vzťahu v sídle objednávateľa.
3. Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania a jeho vyložením na určenom mieste. Uvedené služby musia byť započítané v jednotkovej cene tovaru ponúkaného dodávateľom.
4. Plnenie zmluvy - v dvoch samostatných dodávkach, podľa pokynov objednávateľa a dodávateľ sa zaväzuje dodanie plniť. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy maximálne do 7 pracovných dní od prijatia elektronickej zaslanej objednávky.
5. Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania spolu s dodacím listom, prípadne s faktúrou, ak faktúra slúži zároveň ako dodací list.
6. Objednávateľ prevezme od dodávateľa iba tovar bez vád, riadne zabalený.
7. Tovar žiada objednávateľ dodať na rampu skladu, výška auta cca 330 cm, výška betónového podjazdu je presne 350 cm.
8. Tovar musí byť certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a musí vyhovovať  platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom platným na území Slovenskej republiky /objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať si od dodávateľa kedykoľvek, počas trvania zmluvného vzťahu doklady, ktorými dodávateľ preukáže splnenie uvedenej požiadavky/.
9. Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy v zmysle § 340 b/ ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. Úhradu faktúry vykoná objednávateľ bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. Faktúra musí obsahovať náležitosti dokladu v súlade so zákonom č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy.
10. V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %,pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
11. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ  nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na §525 ods.2 zákona č.40/1964Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov. Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony
smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava  o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok svojím veriteľom.
V prípade porušenia vyššie uvedeného je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 10%, slovom: desať percent, z výšky istiny postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi.
12. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena /ďalej tiež ako "nižšia cena"/za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje,pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočno dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
13. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu /alebo vzorky/, alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
14. Zasielanie Vašich faktúr za dodávky najneskôr do 5 kalendárnych dní po ukončení kalendárneho mesiaca.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

30.12.2020 14:00 — 11.01.2021 14:00

1,00 celok

3 048,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.12.2020 08:35

17.12.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.12.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 220
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.12.2020 08:28 - Vstupná ponuka 3 048,00 € Cena bez DPH
16.12.2020 09:07 - Najvýhodnejšia ponuka 3 046,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS