• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2020 08:29
  •    Predkladanie ponúk
    17.12.2020 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    17.12.2020 09:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.12.2020 09:35

Detail zákazky Z202033337

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2020 08:29
  •    Predkladanie ponúk
    17.12.2020 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    17.12.2020 09:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.12.2020 09:35

Základné údaje

Z202033337

OF-228883

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5327223

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

37218379

Ing. Mgr. Denisa Fučíková - Majster Papier

Wolkrova 1135/5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obalový materiál-sáčky mikroténové,špagát,alobal,potravinárska fólia,baliaci papier,pergamenová náhrada

Obalový materiál-sáčky mikroténové,špagát,alobal,potravinárska fólia,baliaci papier,pergamenová náhrada

  • 44174000-0 - Fólia
  • 39541130-6 - Motúzy
  • 22992000-0 - Ručne vyrobený papier alebo lepenka
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. obalový materiál
Funkcia
obalový materiál na balenie, triedenie a ochranu materiálu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Potravinárska fólia /frisch fólia/ kot. 200
2. Špagát POP/250 g kot. 200
3. Papier na pečenie /mastný/ kg 200
4. Papierové sáčky desiatové bal. 200
5. Celofánové hárky /750x1000mm/ ks 1 000
6. Sáčky kupecké/papierové 3 kg kg 15
7. Sáčky kupecké/papierové 5 kg ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Potravinárska fólia /frisch/
materiál: priehľadný
návin kotúča: 30 m
balenie/krabica: 60 kot.
2. Špagát POP
materiál: polypropylén
hmotnosť kotúča: 250 g
balenie /krabica: 10 kot.
3. Papier na pečenie
pergamenová náhrada
balenie: 10 kg
rozmer: 70x100 cm
4. Papierové sáčky desiatové
materiál: papierové
objem sáčku: 1 kg
farba: biela
balenie: 100 ks
5. Celofánové hárky
popis: tenká priehľadná fólia, bez potlače, zdravotne nezávadná
použitie: na balenie potravín
rozmer: 750x1000mm
balenie: 100 ks
6. Sáčky kupecké/papierové 3 kg
popis: vrecká papierové, vyrobené zo sulfátového papieru 70-80g/m2, s krížovým dnom
nosnosť: 3 kg
balenie: 15 kg
7. Sáčky kupecké/papierové 5 kg
popis: vrecká papierové, vyrobené zo sulfátového papieru 70-80g/m2, s krížovým dnom
nosnosť: 5 kg
balenie: 15 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia
2. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu bez vyzvania objednávateľa, doručiť kontaktnej osobe objednávateľa elektronickou formou:
a/ štruktúrovaný rozpočet ceny s uvedením -jednotková cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH v %, jednotková cena za MJ v EUR s DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR s DPH, jednotková cena musí  byť zaokrúhlená na dve  desatinné miesta. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
b/ certifikáty na dodaný predmet zákazky v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike /Certifikát o vhodnosti používať materiály prichádzajúce do styku s potravinami/.
3. Jednorázové dodanie predmetu zákazky podľa pokynov objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy maximálne do 5 pracovných dní.
4. Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania spolu s dodacím listom,pripadne faktúrou, ak faktúra slúži zároveň ako dodací list.
5. Objednávateľ prevezme od dodávateľa iba tovar bez vád, riadne zabalený.
6. Tovar žiada objednávateľ dodať na rampu skladu, výška auta cca 330 cm, výška betónového podjazdu je presne 350 cm.
7. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi vopred preddavky a ani zálohu na predmet plnenia.
8. Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi v zmysle § 340b/ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. Úhradu faktúry vykoná objednávateľ bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. Faktúra musí obsahovať náležitosti dokladu v súlade so Zákonom č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy.
9. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ  nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na §525 ods.2 zákona č.40/1964Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov. Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony
smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava  o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok svojím veriteľom.
V prípade porušenia vyššie uvedeného je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 10%, slovom: desať percent, z výšky istiny postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní do dňa doručenia faktúry dodávateľovi.
10. V prípade,ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ,predkladá ju vrátane DPH,v príslušnej výške %,pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
11. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo strany dodávateľa, bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
12. Zasielanie Vašich faktúr za dodávky najneskôr do 5 kalendárnych dní po ukončení kalendárneho mesiaca.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

28.12.2020 09:00 — 30.12.2020 14:00

1,00 celok

1 010,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.12.2020 08:29

17.12.2020 08:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.12.2020 09:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 649
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.12.2020 21:52 - Vstupná ponuka 1 009,99 € Cena bez DPH
16.12.2020 21:52 - Najvýhodnejšia ponuka 1 009,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS