186490
Technické a záhradnícke služby mesta Michalovce
Partizánska 55, Michalovce, 07101, SVK
36205214
KOSIT a.s.
Rastislavova 98, Košice, 04346, SVK
Zneškodnenie drobného stavebného odpadu
skládka, zneškodnenie, odpad, zmesový komunálny odpad
Služba
1. Zneškodňovanie odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zneškodňovanie odpadu v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, prípadne podľa ekvivalentných právnych noriem platných v členských krajinách podľa sídla uchádzača. Objednávateľ zabezpečí vyzbieranie odpadu a priebežný odvoz na skládku poskytovateľa služby. Následné zneškodňovanie odpadu zabezpečí poskytovateľ služby. Celkové predpokladané množstvo odpadu je 150 ton počas trvania zmluvy t.j. od 01.01.2021 do 31.12.2021. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladané druhy a množstvá odpadov, pre ktoré je potrebné zabezpečiť zneškodnenie počas trvania zmluvy vrátane katalógového čísla odpadu: 20 03 08 - Drobný stavený odpad | tona | 150 |
Názov |
Celková cena musí obsahovať všetky náklady dodávateľa: cenu za zneškodnenie predpokladaného množstvo 150 ton počas trvania zmluvy a musí obsahovať cenu za mernú jednotku t.j. cenu za 1 tonu odpadu.. V cene nie sú zahrnuté poplatky za uloženie odpadov podľa zákona č. 329/2018 Z. z. o poplatkoch za uloženie odpadov a nariadenia vlády č. 330/2018 Z. z., ktorým sa ustanovuje výška sadzieb poplatkov za uloženie odpadov a podrobnosti súvisiace s prerozdelením príjmov z poplatkov za uloženie odpadov v znení neskorších predpisov. |
Poskytovateľ služby započíta do ceny predmetu zákazky resp. ceny za 1 tonu odpadu všetky náklady spojené s jeho plnením (vrátane nepredvídateľných nákladov), nakoľko objednávateľ bude cenu poskytovateľa služby považovať pri uzavretí zmluvy za maximálnu zmluvnú cenu. |
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Poskytovateľ služby je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný rozpis ceny za 1 tonu odpadu. |
Poskytovateľ služby je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na služby predložiť objednávateľovi platný súhlas príslušného úradu životného prostredia na zneškodnenie odpadov na základe zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o odpadoch"). |
Poskytovateľ služby je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na poskytnutie služby predložiť objednávateľovi platné povolenie na prevádzkovanie zariadenia na zneškodňovanie odpadov podľa zákona o odpadoch alebo podľa Zákona č. 39/2013 Z. z. o integrovanej prevencii a kontrole znečisťovania životného prostredia v znení neskorších predpisov. Ak poskytovateľ služby nie je vlastníkom zariadenia na zneškodňovanie odpadov v zmysle uvedenej legislatívy, predloží platne uzatvorenú zmluvu so zneškodňovateľom odpadov v zmysle zákona. |
Objednávateľ požaduje, aby dopravná dostupnosť koncového zariadenia pre nákladné vozidlá bola vzdialená od sídla objednávateľa max. 50 km. Koncovým zariadením je miesto, kde poskytovateľ služby prevezme odpad t. j. skládka odpadov alebo prekládka odpadov. Vzdialenosť skládky odpadov od sídla objednávateľa sa rozumie vzdialenosť od vonkajšej hranice obce/mesta na komunikácii v smere jazdy ku koncovému zariadeniu. Objednávateľ si preverí vzdialenosť z verejne dostupných zdrojov. |
Množstvo špecifikovaného odpadu je len orientačné - odhadované. Poskytovateľ služby je povinný akceptovať požiadavku objednávateľa na zníženie rozsahu plnenia. |
Poskytovateľ služby berie na vedomie, že objednávateľ nebude poskytovať zálohové platby. |
Poskytovateľ služby je oprávnený vystaviť faktúru až na základe objednávateľom schváleného protokolu o riadnom splnení predmetu zákazky. |
Povinnými prílohami k protokolu sú doklady potvrdzujúce zneškodnenie odpadu (vážne lístky). |
Faktúra musí mať všetky náležitosti daňového dokladu, v opačnom prípade bude vrátená poskytovateľovi služby a lehota na jej úhradu neplynie a začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení faktúry bez vád. |
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Fakturácia bude vykonávaná na základe skutočných mesačných množstiev odpadu s použitím zmluvne dohodnutej jednotkovej ceny a bude vykonávaná jedenkrát mesačne. |
Poplatky za uloženie odpadov podľa zákona č. 329/2018 Z. z. o poplatkoch za uloženie odpadov a nariadenia vlády č. 330/2018 Z.z. budú účtované samostatne v aktuálnej platnej výške poplatkov. |
Zmluvu možno ukončiť pred uplynutím zmluvného vzťahu dohodou zmluvných strán alebo výpoveďou s výpovednou lehotou 3 mesiace. Výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď druhej strane doručená. |
Pokiaľ nie je ustanovené inak, riadi sa táto zmluva, práva a povinnosti zmluvných strán v nej neupravené, ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
Partizánska 55, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika
01.01.2021 07:00 — 31.12.2021 23:59
150,00 tona
7 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
14.12.2020 08:24
17.12.2020 10:00
17.12.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.12.2020 09:29 - Vstupná ponuka | 7 500,00 | € | Cena bez DPH |
17.12.2020 09:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 400,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: