• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2020 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    17.12.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.12.2020 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.12.2020 10:05

Detail zákazky Z202033331

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2020 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    17.12.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.12.2020 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.12.2020 10:05

Základné údaje

Z202033331

OF-220521

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5327215

Objednávateľ

37886479

Národný ústav detskej tuberkulózy a respiračných chorôb, n. o. Dolný Smokovec

Dolný Smokovec 16070, Vysoké Tatry, 05981, SVK

Dodávateľ

31668461

VILLA MARKET s.r.o.

Ľaliová 13, Spišská Nová Ves, 05201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Toaletný papier do zásobníka, papierové utierky do zásobníka, toaletný papier, papierové servítky, papierové servítky Gastro do zásobníka

toaletný papier, papierové utierky

  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Toaletný papier, papierové utierky do zásobníkov, papierové Gastro servítky do zásobníka
Funkcia
1. Dodávka  papierových výrobkov (toaletného papiera a jednorazových papierových utierok, servítok) vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke.
2. Dodávka papierových výrobkov nových, nepoužívaných, zodpovedajúcich požiadavkám objednávateľa.
3. Objednávateľ u tovarov identifikovaných konkrétnym výrobcom, značkou alebo typom pripúšťa dodanie ekvivalentných tovarov s plnohodnotnými vlastnosťami na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe, a zároveň so zabezpečením bezpodmienečnej kompatibility so systémami používanými u verejného obstarávateľa, použitie ktorých je nevyhnutné s požadovanými tovarmi, a to bez nutnosti ďalších nákladov na strane objednávateľa.
4 . V prípade ekvivalentných tovarov objednávateľ požaduje predložiť u každej ekvivalentnej položky bezplatnú vzorku, ktorá bude vyskúšaná objednávateľom za účelom vyskúšania kompatibility s jestvujúcimi zásobníkmi verejného obstarávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Papier toaletný rolka, do nástenného zásobníka TORK na toaletný papier Mini Jumbo , T2 Mini, 555000 kotúč 2 200
Toaletný papier 2-vrstvový s ražbou kotúč 600
Papierové utierky na ruky v kotúči  1-vrstvové, do nástenného zásobníka TORK Reflex na kotúče so stredným odvíjaním M4, 476140 rolka 2 200
Obrúsky papierové GASTRO 1-vrstvové biele, do nástenného zásobníka TORK XPRESSNAP na obrúsky N4, 272211 balenie 6
Obrúsky jemné jednovrstvové balenie 70
Obrúsky Gastro jednovrstvové balenie 250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Položka č. 1 - papier toaletný, rolka do nástenného zásobníka, 2 vrstvový, biela celulóza,  priemer min. 19 cm, dĺžka (počet metrov) min. 170 m, rozmer útržkov- min. 12,5 x 9,5 cm, váha kotúča min. 550 g, minimálne stredná trieda kvality. napr. Jumbo, kompatibilný so zásobníkom TORK  na toaletný papier  Mini Jumbo, T2 Mini, 555000
Položka č. 2 - toaletný papier 2-vrstvový, dĺžka kotúča min. 66 m (+-5%), plošná gramáž 34 g/m2 +/- 2 %, priemer papierovej dutinky 4 cm,  šírka kotúča min. 9,3 cm, kvalita materiálu: materiál celulóza + recyklát, farba biela min. 65 % belosť.
Položka č. 3 - papierové utierky na ruky, do nástenného zásobníka, rolka so stredovým odvíjaním, 1 vrstvová, biela, dĺžka min. 250 m, útržky s min. s rozmerom 20 x 35 cm, priemer rolky min. 18 cm, materiál 100 % celulóza pevná za mokra, plošná gramáž 36 g/m2 +/- 2 %, farba biela min. 85 % belosť, hmotnosť rolky min. 1300 g, počet roliek v balíku: 6 ks. Pripúšťa sa ekvivalent v počte kusov (roliek) v balení. Papierové utierky musia byť kompatibilné so zásobníkom TORK Reflex Midi na kotúče so stredným odvíjaním M4, 476140
Položka č. 4 - papierové servítky GASTRO, do vysokokapacitného zásobníka pri samoobslužnej jedálni ,1 bal. min. 9000 ks. Gastro servítky musia byť kompatibilné so zásobníkom TORK XPRESSNAP na obrúsky N4, 272211
Položka č.5 - obrúsky jemné jednovrstvové z bielej celulózy, rozmer 33 x 33 cm, balenie min. 70 ks, biele
položka č.6 - obrúsky Gastro jednovrstvové, biele, rozmer 33 x 33 cm, gramáž min. 800 g, počet obrúskov v balení min. 460 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy  na miesto plnenia.
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť rozpis celkovej obstaranej sumy na jednotlivé položky do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy, vrátane rozpisu DPH. Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy. Dodávateľ svoju cenovú kalkuláciu predloží elektronicky na mailovú adresu kontaktnej osoby verejného obstarávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy elektronicky (mailom) oznámiť verejnému obstarávateľovi oprávnenú osobu dodávateľa zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. Oznámenie musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno a priezvisko, pracovnú pozíciu oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, tel. číslo a mail kontaktnej osoby.
Verejný obstarávateľ požaduje akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru počas obdobia plnenia zmluvy podľa potrieb verejného obstarávateľa, na základe priebežnej čiastkovej objednávky zadanej e-mailom, alebo osobne obchodnému zástupcovi dodávateľa. Dodávka tovaru max. do 7 kalendárnych dní.
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové udávané množstvá ak nastane nepredpokladaná situácia.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celý predpokladaný rozsah v prípade ekonomických, organizačných, respektíve právnych zmien bez nároku uchádzača o ušlý zisk.
Zásielka/y musia byť doručené počas pracovných dní do 14,00 hod. na miesto plnenia.
Jednotlivé balenia musia byť dodané v celku, nepoškodené, nepoužité, so zárukou minimálne 24 mesiacov od dodania.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia svojho záväzku.
Spôsob financovania - bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry, ktorú dodávateľ vystaví a doručí verejnému obstarávateľovi. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia verejnému obstarávateľovi.
Faktúra bude dodávateľom vystavená a objednávateľovi doručená do jeho sídla v papierovej forme. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu v súlade s platnými predpismi.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ pri odovzdaní tovaru odovzdá objednávateľovi dodací list a faktúru. Oprávnený zástupca objednávateľa potvrdením dodacieho listu potvrdí prevzatie tovaru.
V prípade doručenia iného tovaru, alebo tovaru, ktorý nespĺňa všetky špecifikácie, alebo osobitné požiadavky si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo neprevziať takýto tovar, respektíve požaduje vrátenie peňazí.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Dodávateľ a objednávateľ sú oprávnení z dodávateľsko odberateľského vzťahu voči sebe uplatňovať jednotlivé nároky len v rozsahu uvedenom v zmluvných podmienkach uvedených v opisnom formulári EKS, Obchodných podmienok elektronického trhoviska a ostatných príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa §524 a nasl. zák. č.40/1964Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov, bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa §39 Občianskeho zákonníka neplatný. Písomný súhlas dlžníka je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán.
pokračovanie: Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka, ktorý je zdravotníckym zariadením je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
V prípade, že sa preukáže, že tovar či jeho kvalita nezodpovedajú predmetu plnenia zmluvy, ku ktorému sa predávajúca strana zaviazala, dodávateľ zabezpečí odvoz predmetu zmluvy na vlastné náklady a zabezpečí dodanie tovaru podľa špecifikácie a zodpovedajúcej kvalite.
Dodávateľ prehlasuje, že predmet plnenia nie je zaťažený právami tretích osôb.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto kúpnej zmluvy je jej podstatným porušením a má za následok odstúpenie objednávateľa od kúpnej zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Zmluvné strany sa zaväzujú riešiť akékoľvek vzniknuté spory cestou vzájomného konsenzu. Pokiaľ nie je možné vzájomne výhodnou dohodou dospieť k urovnaniu sporu, pre konanie a rozhodovanie o sporných otázkach týkajúcich sa záväzkových právnych vzťahov vyplývajúcich z podmienok tejto zmluvy, zmluvné strany sa zaväzujú riešiť všetky spory v zmysle príslušných platných právnych predpisov Slovenskej republiky na príslušnom súde Slovenskej republiky. Miestna príslušnosť súdu je daná v zmysle zákona č. 160/2015 Z.z. Civilný sporový poriadok v platnom znení.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolný Smokovec 70, Vysoké Tatry, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

01.01.2021 08:00 — 31.12.2021 15:00

1,00 súb.

8 900,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.12.2020 08:14

17.12.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.12.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 327
 37
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.12.2020 17:59 - Vstupná ponuka 8 900,00 € Cena bez DPH
16.12.2020 09:40 - Najvýhodnejšia ponuka 8 790,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS