30794323
Pôdohospodárska platobná agentúra
Hraničná 12, Bratislava, 81526, SVK
36396222
Aricoma Systems s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Predĺženie supportu na existujúce zariadenia (diskové pole a sieťové prvky)
podpora, sieť, switch, disk
Služba
1. Predĺženie supportu na existujúce zariadenia (diskové pole a sieťové prvky)
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je poskytnutie služby pozáručného servisu IKT. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
3PAR 8200 CZ27500FCV, CZ27500FCW | ks | 2 | ||
HP 5900AF-48G-4XG-2QSFP+ CN45FZL04M, CN45FZL021, CN45FZL08M, CN45FZL03X | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stav podpory ku dňu vyhlásenia EKS: | 3PAR 8200 CZ27500FCV, CZ27500FCW: V súčasnosti existuje podpora do 31.12.2020. |
Stav podpory ku dňu vyhlásenia EKS: | HP 5900AF-48G-4XG-2QSFP+ CN45FZL04M, CN45FZL021, CN45FZL08M, CN45FZL03X: V súčasnosti bez podpory. |
Názov |
1. Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa poskytnúť objednávateľovi služby/tovary (komponenty) súvisiace s predmetom zákazky a to poskytovanie pozáručného servisu a s tým súvisiace možné dodanie tovaru (výmena komponentov) do miesta plnenia predmetu zákazky a vyloženie tovaru v mieste plnenia predmetu zákazky, pričom tovar (komponenty) v rámci jeho výmeny musí byť nový nepoužitý, nerepasovaný v požadovanom rozsahu a kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky (ďalej len „tovar/ry“ alebo „zariadenie/zariadenia“) certifikované pre používanie v EÚ alebo ekvivalenty. |
Dodávateľ sa zaväzuje na požiadanie objednávateľa k odberu a likvidácií vzniknutého odpadu (hlavne obalový materiál), ak to platná legislatíva vyžaduje tak aj k ekologickej likvidácií tohto odpadu. Dodaný tovar bude zabalený v obaloch z recyklovaných materiálov alebo v obaloch, ktoré je možné následne recyklovať. |
2. Predmetom zmluvy je zároveň záväzok objednávateľa zaplatiť dodávateľovi za poskytnutie predmetu zákazky dohodnutú cenu. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH. |
4. Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej zmluvnej cene, t. j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi informácie o názve dodávateľa, sídle, IČO, DIČ, DIČ DPH, o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu - názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN, pokiaľ ich už nemá uvedené v systéme EKS. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...). |
6. Cena musí zahŕňať všetky a akékoľvek náklady dodávateľa súvisiace s plnením požadovaného predmetu zmluvy, vrátane akýchkoľvek nákladov na dopravu, montáž, balenie, odstránenie odpadov a poplatkov za znovupridanie položky pod podporu výrobcu HW (ak je pri niektorých položkách/HW nutné takýto poplatok zaplatiť). |
7. Dodávateľ je povinný splniť si povinnosti podľa bodu 4, a 5. zmluvy do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ak nie je uvedené inak, a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy. |
8. Dodávateľ prehlasuje, že sa v plnom rozsahu oboznámil s predmetom zmluvy, rozsahom a povahou dodania služieb/tovarov a sú mu známe technické, kvalitatívne a iné podmienky potrebné k realizácii plnenia predmetu tejto zákazky podľa tejto zmluvy. Dodávateľ súčasne prehlasuje, že je personálne, technicky a odborne spôsobilý a oprávnený na poskytovanie služieb a dodávanie tovarov uvedených v technickej špecifikácií predmetu zákazky v tejto zmluve v požadovanom rozsahu a kvalite. |
9. Dodávateľ môže poskytnúť v rámci výmeny zariadenia v rámci služby aj ekvivalent zariadenia. Ekvivalentom sa chápe tovar, ktorý dokáže plnohodnotne nahradiť požadované zariadenie bez obmedzení, má všetky technické vlastnosti rovnaké alebo lepšie ako požadované zariadenie uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
10. Ak dodaný ekvivalent zariadenia nebude spĺňať požadované technické parametre podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
11. Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo objednávateľa. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje, že potrebnú a požadovanú opravu alebo výmenu chybných komponentov vykoná do 4 hodín, t.j. doba, do ktorej od nahlásenia a zaregistrovania incidentu je nutné uviesť zariadenie do riadneho pracovného stavu. |
13. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje, že počas celej doby účinnosti tejto zmluvy bude sledovať celé prostredie, analyzovať a vyhodnocovať stav funkčnosti zariadení. |
14. Dodávateľ požadované servisné pokrytie bude poskytovať 24 hodín, 7 dní v týždni, t.j. nepretržité pokrytie Pondelok – Nedeľa, vrátane štátom uznaných sviatkov a dní pracovného pokoja v zmysle právneho poriadku SR |
15. Dodávateľ musí byť autorizovaný servisný partner spoločnosti HPE, pričom toto partnerstvo musí byť overiteľné na partnerskom portály spoločnosti HPE a zároveň potvrdenie o partnerstve doloží dodávateľ písomným potvrdením spoločnosti HPe do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy. Nesplnenie tejto povinností sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
16. Objednávateľ požaduje, aby všetky dodané tovary určené na servis boli originálne produkty spoločnosti HPe dodané cez autorizovaný distribučný kanál a musia byť určené pre použitie v Slovenskej republike, príp. regióne, ktorého je Slovenská republika súčasťou. Na tovary sa vzťahu záruka 24 mesiacov. |
17. Objednávateľ požaduje prístup k potrebným softvérovým zmenám a upgradom základného softvérového vybavenia (BIOS, firmware, operačný systém a pod.) pre zabezpečenie spoľahlivej a bezporuchovej prevádzky zariadení a v prípade, ak spoločnosť HPe odmietne autorizovať dodávateľa servisnej podpory pre dané zariadenia, ktoré tvoria predmet tejto zmluvy, objednávateľ si vyhradzuje právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
18. Dodávateľ podpory predmetných zariadení musí mať v prípade riešenia servisných udalostí prístup do interných znalostných databáz výrobcu. |
19. Objednávateľ požaduje, aby všetky komponenty, ktoré tvoria predmet zákazky, boli spôsobilé na poskytovanie servisnej podpory, ktorá je autorizovaná výrobcom, t.j. spoločnosťou HPE. Táto podpora musí byť zahrnutá v cene dodávaných komponentov. |
20. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
21. Trvanie a úroveň poskytnutia požadovaného predmetu služby je stanovená 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
22. Dodávateľ je povinný do 3 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi certifikát výrobcu HW o poskytnutí podpory HW, z ktorého bude zrejmá doba, počas ktorej je poskytovaná podpora HW podľa tejto zmluvy. |
23. Platnosť a aktuálny stav podpory pre konkrétne sériové číslo HW musí byť preukázateľný a overiteľný priamo u výrobcu HW. V prípade, ak niektorý servisovaný komponent (HW) nespadá pod garanciu výrobcu, resp. nie je možné overiť platnosť a aktuálny stav podpory podľa predchádzajúcej vety, považuje sa to za podstatné porušenie tejto zmluvy a objednávateľovi vznikne právo na odstúpenie od zmluvy |
24. Za podstatné porušenie zmluvy, s následkom odstúpenia od zmluvy, sa ďalej považuje poskytnutie predmetu zmluvy (dodávka služby, dodanie tovaru), ktorá nespĺňa požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu, ako aj nepredloženie certifikátu od výrobcu preukazujúci podporu na HW. |
25. Dodávateľ je zároveň povinný zabezpečiť vlastné klientske pracovisko na nahlasovanie servisných požiadaviek, ktoré je prevádzkované nepretržite v režime 24/7 (24 hodín, 7 dní v týždni). |
26. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby jeho subdodávatelia v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) bod 7. zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 38/2017 Z. z. (ďalej len „zákon č. 315/2016 Z. z.") alebo § 2 ods. 5 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, |
ktorým v súvislosti s touto zmluvou vznikla povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. (ďalej len "RPVS") boli riadne, včas a po celú dobu trvania zmluvy zapísaní do RPVS. S výnimkou prípadov, kedy je zápis subdodávateľa do RPVS podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy v zmysle OPET, sa porušenie povinnosti v zmysle predchádzajúcej vety, považuje za podstatné porušenie zmluvy. V prípade ak Objednávateľ od zmluvy neodstúpi, má voči Dodávateľovi právo na zmluvnú pokutu vo výške 1 % (jedno percento) z hodnoty zákazky. |
27. V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti dodávateľa zo zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie dodávateľa ukáže nepravdivým, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 25 % (dvadsaťpäť percent) z celkovej ceny plnenia predmetu zmluvy. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od zmluvy. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
Okrem porušenia povinností týchto osobitných požiadaviek na plnenie sa za podstatné porušenie zmluvy považuje tiež dodávka služby, ktorá nespĺňa požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu, ako aj nepredloženie ktoréhokoľvek objednávateľom požadovaného dokladu. |
28. Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1.časť „Trhový poriadok, čl. IV „Dodávateľ“, bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať Obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zmluvy. |
Všetky ostatné práva a povinnosti objednávateľa a dodávateľa podľa tejto zmluvy sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2 časť „Všeobecné zmluvné podmienky“. |
29. Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/. |
30. Faktúra musí obsahovať čiastku DPH. Okrem toho musí obsahovať: názov zákazky, predmet úhrady, meno a sídlo objednávateľa a dodávateľa, identifikačné údaje objednávateľa a dodávateľa (IČO, DIČ, IBAN), číslo tejto zmluvy (dodatku k tejto zmluve), čiastku k úhrade spolu, samostatne vyčíslenú DPH, číslo účtu dodávateľa vo formáte IBAN, dátum vyhotovenia faktúry. |
31. Bankové spojenie dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným dodávateľa. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
32. Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda objednávateľovi, je objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u dodávateľa v plnom rozsahu. |
33. Faktúru dodávateľ doručí Objednávateľovi najneskôr do 21.12.2020 |
Hraničná 12, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2021 00:00 — 31.12.2021 00:00
1,00 celok
30 027,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.12.2020 08:43
17.12.2020 09:00
17.12.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.12.2020 10:45 - Vstupná ponuka | 30 026,40 | € | Cena s DPH |
16.12.2020 10:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 30 026,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: