• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2020 08:24
  •    Predkladanie ponúk
    17.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.12.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.12.2020 10:50

Detail zákazky Z202033325

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2020 08:24
  •    Predkladanie ponúk
    17.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.12.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.12.2020 10:50

Základné údaje

Z202033325

OF-228828

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5327221

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

47635843

EKO Servis SK s.r.o.

Južná trieda 115, Košice - mestská časť Juh, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servis veľkokapacitných kuchynských zariadení

Servis veľkokapacitných kuchynských zariadení, Škrabka, Multifunkčná panvica, Sprcha tlaková na umývanie riadu, Ohrievacia stolička elektrická, Elektrická sklopná panvica, Elektricky kotol 150 litrov, dvojplášť, Sklo keramická varná plocha, Sklo keramická varná plocha, Opekacia kombinovaná platňa, Elektrická fritéza, Konvektomat nástrekový, Univerzálny kuchynský robot s príslušenstvom, Mlynček na mäso, Obchodná váha, Výdajný ohrevný stôl na 2xGN 1/1 • 200, Pojazdný ohrievač tanierov s krytom, Výdajný ohrevný stôl na 3xGN 1/ 1 s pracovnou plochou v pravo, Výdajný ohrevny stol na 3xGN 1/1, Stroj nárezový teflónový nôž, Konvektomat nástrekový, Univerzálny kuchynský robot s príslušenstvom, Elektricky kotol 150 litrov, dvojplášť, Krájač zeleniny, Elektrická sklopná panvica, údržba a servisné práce kuchynských zariadení a ich súčiastok

  • 50000000-5 - Opravárske a údržbárske služby
  • 50883000-8 - Opravy a údržba zariadenia pre verejné stravovanie
  • 50800000-3 - Rôzne opravárske a údržbárske služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servis veľkokapacitných kuchynských zariadení
Funkcia
Servisné prehliadky, opravy a údržba kuchynských zariadení a spotrebičov
Predmetom zákazky je cena za jednu normohodinu práce a musí byť stanovená vrátane ďalších súvisiacich nákladov (vystavenie faktúry, zápisov, protokolov), okrem nákladov na náhradné diely.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jednotková cena práce za servis, údržbu a opravy, vrátane dopravy na miesto poskytovania služby normohodina 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Údržba zahŕňa diagnostiku, čistenie, nastavenie, výmenu opotrebovaných súčiastok.
Oprava zahŕňa úkony podľa potreby na základe diagnostiky vzniknutej poruchy, vrátane dodania a inštalácie náhradných dielov.
 2. veľkokapacitné kuchynské zariadenia - súpis
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Konvektomat / RETIGO (2014) ks 2
Elektrická stolička / STN 40N (2014) ks 1
Elektrická panvica / Frima (2014) ks 1
Elektrický veľkokapacitný mixér / MP 450 combi (2014) ks 1
Umývačka riadu / Winterhalter (2014) ks 2
Škrabka na zemiaky / SKBY 6 (2014) ks 1
Krájač na zeleninu / Robot coupe CL 50 (2014) ks 1
Elektrický kotol / Mareno 150 l (2014) ks 1
Panvica výklopná / Mareno (2014) ks 1
Fritéza / Mareno (2014) ks 1
Skklokeramický šporák / Mareno (2014) ks 1
Nárezový stroj / Omas (2014) ks 1
Pojazdný ohrievač tanierov / (2014) ks 4
Mlynček na mäso / Omas (2014) ks 1
Výhrevný pult / VOP (2014) ks 6
váha / obchodná 15 kg (2014) ks 1
Umývačka riadu (2011) ks 1
Elektrická fritéza (2011) ks 1
Digestor s príslušenstvom  (2012) ks 1
Konvektomat nástrekový (2014) ks 1
Univerzálny kuchynský robot s príslušenstvom (2014) ks 1
Elektrický kotol 150l, dvojplášť (2014) ks 1
Elektrická sklopná panvica (2014) ks 1
Šporák elektrický (2011) ks 1
Krájač zeleniny (2014) ks 1
Ohrievacia stolička elektrická (2014) ks 1
Pojazdný ohrievač tanierov (2011) ks 2
Nárezový stroj OMAS s tef.úpravou (2012) ks 1
Tyčový mixér MP 450 combi (2016) ks 1
Mlynček na mäso VH 12 nadstavec k robotu (2016) ks 1
Výdajný ohrevný pult VOP (2011) ks 3
Výdajný ohrevný pult VOP (2016) ks 2
Sprcha tlaková na umývanie riadu (2011) ks 1
Obchodná váha (2011) ks 1
Umývačka riadu (2008) ks 1
Umývačka riadu (2008) ks 1
Elektrická fritéza (2015) ks 1
Konvektomat nástrekový (2014) ks 2
Univerzálny kuchynský robot s príslušenstvom (1980) ks 1
Elektrický kotol 150l, dvojplášť (2000) ks 1
Elektrická sklopná panvica (2005) ks 1
Šporák elektrický (2011) ks 1
Krájač zeleniny (2014) ks 1
Ohrievacia stolička elektrická (1986) ks 1
Pojazdný ohrievač tanierov (2011) ks 2
Nárezový stroj OMAS s tef.úpravou (2012) ks 1
Tyčový mixér MP 450 combi (2016) ks 1
Mlynček na mäso VH 12 nadstavec k robotu (2016) ks 1
Výdajný ohrevný pult VOP (2011) ks 3
Výdajný ohrevný pult VOP (2016) ks 2
Sprcha tlaková na umývanie riadu (2011) ks 1
Obchodná váha (2010) ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. Zmluvná cena:
1. Predmetom verejného obstarávania je cena za jednu normohodinu práce (v EUR s DPH) a musí byť stanovená vrátane ďalších súvisiacich nákladov (doprava, odvoz do servisu a zo servisu na miesto plnenia, diagnostika, vystavenie faktúry, zápisov, protokolov), okrem nákladov na náhradné diely, prípadne iný tovar súvisiaci so servisom, údržbou a opravou zariadení. Jedna normohodina bude účtovaná bez ohľadu na počet osôb, ktoré budú realizovať predmet zákazky.
2. Počas trvania zmluvy maximálny finančný limit na servis a pozáručné opravy kuchynských zariadení, vrátane dodávky a montáže náhradných dielov je 12000 EUR s DPH.
3. Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa. V prípade nevyhnutnosti bude cena neoriginálnych náhradných dielov pre účely fakturácie podľa tejto zmluvy bude stanovená v každej položke maximálne vo výške 80% z ceny originálnych náhradných dielov výrobcu.
4. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 222/2004 Z.z.“) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
5. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
II. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti zmluvy o poskytovaní služieb:
1. Poskytovateľ na základe telefonickej, alebo e-mailovej objednávky objednávateľa vykoná predbežné ocenenie a rozsah potrebných služieb a bezodkladne zašle písomnú kalkuláciu ceny na e-mail poverenej osoby objednávateľa. Objednávateľ potvrdí svoj súhlas s kalkuláciou ceny a vykonaním potrebných služieb zaslaním e-mailu na adresu poskytovateľa a následne vystaví písomnú objednávku.
2. Objednávateľ požaduje nástup na odstránenie poruchy do 24 hodín od nahlásenia poruchy poskytovateľovi telefonicky alebo e-mailom.
3. Poskytovateľ po dostavení sa na miesto poskytnutia služby a po vykonaní obhliadky takéhoto zariadenia predbežne ocení servisný zásah na základe odhadovaného množstva normohodín, servisných prác a odhadovaného množstva súvisiaceho materiálu.
4. Dodávateľ predbežné ocenenie opravy alebo údržby ešte pred začatím servisných prác odsúhlasí s poverenou osobou objednávateľa.
5. Objednávateľ vyžaduje používanie originálnych náhradných dielov. O schválenie použitia každého alternatívneho náhradného dielu musí dodávateľ písomne požiadať a objednávateľ mu to musí písomne schváliť. Pod pojmom originálne náhradné diely objednávateľ rozumie náhradné diely, ktoré sú distribuované priamo z výrobného závodu prostredníctvom autorizovaného importéra.
6. Objednávateľ požaduje prevzatie zariadenia do servisu v pracovných dňoch a začatie servisných prác do 2 pracovných dní od nahlásenia požadovaného servisného úkonu objednávateľom služby.
7. Objednávateľ služby požaduje záruku na vykonané servisné zásahy minimálne 12 mesiacov.
8. Objednávateľ po dohode s poskytovateľom môže zadať aj servis kuchynského zariadenia, ktoré nie je definované v tejto zmluve, ale v súlade s vyššie uvádzanými cenovými a fakturačnými podmienkami.
III. Fakturácia
1. Poskytovateľ sa zaväzuje fakturovať podľa skutočného počtu zrealizovaných normohodín.
2. Faktúra za realizáciu opravy musí obsahovať: rozpis prác s uvedením počtu normohodín, rozpis náhradných dielov s uvedením názvu náhradného dielu, ceny náhradného dielu, materiálu, komponentov a celkového servisného výkonu bez DPH a s DPH.
3. Poskytovateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, množstva normohodín a na základe skutočne použitého množstva súvisiaceho materiálu.
IV. Platnosť zmluvy o poskytovaní služieb:
1. Zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania maximálnej výšky zdrojov určených na predmet zmluvy v celkovej hodnote 12000 EUR s DPH, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

20.12.2020 08:00 — 20.12.2021 23:59

1,00 normohodina

36,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.12.2020 08:24

17.12.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.12.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 403
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.12.2020 08:41 - Vstupná ponuka 36,00 € Cena s DPH
17.12.2020 08:41 - Najvýhodnejšia ponuka 36,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS