• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2020 08:09
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2020 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2020 11:10

Detail zákazky Z202033297

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2020 08:09
  •    Predkladanie ponúk
    22.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.12.2020 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.12.2020 11:10

Základné údaje

Z202033297

OF-228989

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5363700

Objednávateľ

00603481

Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava

Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK

Dodávateľ

26933195

INREKA PLOŠINY SERVIS, s.r.o.

U Dvora 1218, Nivnice, 687 51, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vysokozdvižná pojazdná plošina na vozidle do 3500 kg

vysokozdvížná plošina

  • 42415000-8 - Vysokozdvižné vozíky, pracovné nákladné vozidlá, ťahače používané na železničných nástupištiach
  • 42414310-7 - Mobilné zdvižné rámy/rámové konštrukcie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vysokozdvižná pojazdná plošina na vozidle do 3500 kg
Funkcia
PRACOVNÝ STROJ nový - rok výroby 2020 alebo použitý max. 24 mesiacov od prvého prihlásenia, ktorý ma najazdených max 5 000km
Emisná norma EURO6
Ľavostranné riadenie
Posilňovač riadenia
Airbag vodiča
Bezpečnostné pásy vodiča a spolujazdcov
Plne synchronizovaná mechanická min. 6 stupňová prevodovka
Centrálne zamykanie predných dverí
Akustická signalizácia spiatoč.vzadu
Imobilizér
Kolesá s plechovými diskami
Sada pneumatík letné
Sada pneumatík zimné
Plnohodnotné rezervné koleso
4x hydraulické podpory
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obsah motora cm3 1800
Hmotnosť kg 3500
Pracovná plošina ks 1
Kĺbovo teleskopická ks 1
Pracovná výška m 20
Maximálna nosnosť koša kg 180
Bočný dosah pri 200 kg m 8
zásuvka 230V v klietke ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Palivo diesel
Farba červená alebo biela
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je dodací list potvrdený kupujúcim. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Práva a povinnosti neupravené touto zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska a príslušnými právnymi predpismi.
Verejný obstarávateľ si môže v prípade ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy uplatniť jednorázovú zmluvnú pokutu vo výške 5% zo zmluvnej ceny s DPH , túto pokutu si verejný obstarávateľ môže uplatniť aj v prípade ak verejný obstarávateľ z titulu podstatného porušenia zmluvy, zmluvných podmienok spôsobených zo strany dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky verejného obstarávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom verejný obstarávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoje povinnosti, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, (...)
(...) 3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre UVO, v ktorej verejný obstarávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa, 4. uplatní si zmluvnú pokutu v zmysle tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bazova 8, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

28.12.2020 09:00 — 23.02.2021 09:00

1,00 ks

80 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.12.2020 08:09

22.12.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.12.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 216
 33
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.12.2020 10:41 - Vstupná ponuka 79 999,99 € Cena s DPH
22.12.2020 09:37 - Najvýhodnejšia ponuka 77 500,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS