• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2020 13:22
  •    Predkladanie ponúk
    18.12.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.12.2020 12:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.12.2020 12:55

Detail zákazky Z202033201

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2020 13:22
  •    Predkladanie ponúk
    18.12.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.12.2020 12:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.12.2020 12:55

Základné údaje

Z202033201

OF-227534

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5336605

Objednávateľ

30796482

Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou

Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK

Dodávateľ

31402445

Slovakia Online s.r.o.

Riazanská 57, Bratislava, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Monitoring médií so zdravotníckou problematikou

monitoring médií, monitoring správ, on-line a off-line monitoring, mediálne výstupy, spracovanie dát, prepisy reportáží, monitorovanie verejných informačných zdrojov

  • 71620000-0 - Analytické služby
  • 79811000-2 - Služby v oblasti digitálnej tlače
  • 92400000-5 - Služby spravodajských agentúr
  • 72300000-8 - Dátové služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Monitoring médií so zdravotníckou problematikou
Funkcia
Predmetom zákazky je zabezpečenie monitoringu médií so zdravotníckou problematikou pre potreby objednávateľa.
Tématický monitoring médií formou denného on-line monitoringu, prístup k obsahu archívu monitoringu médií a poskytovanie súvisiacich služieb:
- denný on-line monitoring zo slovenských a vybraných zahraničných tlačených, rozhlasových, televíznych, elektronických a internetových zdrojov s možnosťou filtrovania obsahu klientskym filtrom z kľúčových slov dodaných objednávateľom a ich následné spracovanie do textovej podoby v jednom el. súbore, ktorý je dodávaný každý deň formou mailovej komunikácie na adresy určené objednávateľom;
- on-line prístup do osobitne vytvorenej databázy mediálnych výstupov, ktorá prostredníctvom internetového vyhľadávača umožňuje vyhľadávanie, triedenie, spracovanie a archivovanie výstupov podľa individuálnych požiadaviek;
- dodávka mimoriadnych monitoringov v prípade mimoriadnych udalostí, podľa operatívnych požiadaviek obstarávateľa/objednávateľa;
- na požiadanie vytvorenie prepisov úplného znenia príspevkov a relácií týkajúcich sa problematiky zdravotníctva.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dodanie/poskytnutie služby monitoringu médií so zdravotníckou problematikou podľa požiadaviek uvedených vo funkčnej špecifikácii predmetu zákazky, a v osobitných požiadavkách na plnenie mesiac 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
I. Dodávanie denného monitoringu printových a elektronických médií so zdravotníckou problematikou počas celého roka na základe kľúčových slov v čo najširšom rozsahu monitorovaných médií: - tlač vydávaná na území Slovenskej republiky podľa zoznamu periodickej tlače evidovanej Ministerstvom kultúry SR podľa zák. č. 167/2008 Z. z. o periodickej tlači a agentúrnom spravodajstve
- a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
- - vybraná zahraničná tlač;
- - rozhlasové a televízne vysielanie;
- - webové portály
II. Online prístup do archívnej databázy
III. Na požiadanie prepisy úplného znenia príspevkov a relácií týkajúcich sa problematiky zdravotníctva (bez navýšenia ceny)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom zmluvy je záväzok poskytovateľa voči objednávateľovi, na základe ktorého poskytovateľ bude v mene objednávateľa odo dňa účinnosti zmluvy denne:
a) sledovať a zhromažďovať informácie publikované v slovenských a vybraných zahraničných médiách (ďalej len „publikované informácie“) v čo najširšom rozsahu, týkajúce sa objednávateľa a zároveň sledovať a zhromažďovať publikované informácie podľa špecifikácie kľúčových slov, ktoré zašle objednávateľ poskytovateľovi do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Tieto informácie sú publikované v:
- v periodickej tlači
- v rozhlasových programoch,
- v televíznych programoch,
- na WEB stránkach elektronických informačných sietí.
b) zhromaždené informácie podľa bodu 1. písm. a) spracovávať do databázy (ďalej „databáza“),
c) na požiadanie objednávateľa vytvárať prepisy úplného znenia príspevkov a relácií týkajúcich sa problematiky zdravotníctva (ďalej len „služby“).
2. „V mene objednávateľa“ znamená, že poskytovateľ výlučne podľa pokynov objednávateľa, v súlade s podmienkami tejto zmluvy a pre potrebu objednávateľa prečíta, odsleduje, vyberie, vytriedi, zhromaždí a spracuje do elektronickej podoby – databázy informácie publikované v zdrojoch podľa bodu 1. písm. a).
3. Databázu bude poskytovateľ odovzdávať objednávateľovi:
a) umiestnením na web stránku poskytovateľa. Poskytovateľ pridelí objednávateľovi on-line prístup prostredníctvom prístupového mena a hesla na užívanie databázy, ktoré zašle e-mailom na elektronickú adresu kontaktnej osoby objednávateľovi spolu s adresou web stránky do 4 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy,
b) zasielaním elektronickou poštou (e-mailom) na elektronickú adresu kontaktnej osoby objednávateľa vo formáte word dokument, a to tak, že poskytovateľ bude zasielať každý pracovný deň do 7:30 hod. prehľad všetkých správ a článkov k zadaným kľúčovým slovám, ako aj plné znenia všetkých správ a článkov nájdených v zdrojoch podľa tejto zmluvy, s uvedením ich zdroja a dátumu ich publikovania, pričom zasielané články a správy z denníkov, rozhlasu, televízie a web stránok nemôžu byť staršie ako 2 pracovné dni odo dňa ich publikovania,
b) dvojtýždenníkov, magazínov a regionálnych novín nemôžu byť staršie ako 5 pracovných dní odo dňa ich publikovania.
4. Poskytovateľ je povinný zabezpečiť on-line dostupnú databázu, zároveň zabezpečiť jej funkčnosť 24 hod. denne, a to 7 dní v týždni. Poskytovateľ je povinný objednávateľa vopred upozorniť na plánovaný výpadok alebo nefunkčnosť služieb podľa predchádzajúcej vety na čas nevyhnutný na vykonanie potrebnej údržby. V prípade výpadku alebo nefunkčnosti databázy je poskytovateľ povinný bez zbytočného odkladu obnoviť jej on-line dostupnosť a funkčnosť.
5. Vytvorenie prepisov podľa bodu 1. písm. c) zmluvy je poskytovateľ povinný dodať najneskôr nasledujúci pracovný deň po doručení požiadavky objednávateľa.
6. Objednávateľ môže počas trvania tejto zmluvy neobmedzene použiť publikované informácie.
7. Poskytovateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi aj mimoriadny monitoring v prípade mimoriadnych udalostí, a pod., a to bezprostredne po výzve objednávateľa, najneskôr do nasledujúceho pracovného dňa od doručenia požiadavky objednávateľa. Poskytovateľ sa zároveň zaväzuje na vyžiadanie objednávateľa zapožičať audio a videozáznamy monitorovaných relácií v čase operatívne dohodnutom s objednávateľom.
8. Cena za služby je stanovená v euro podľa zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov (ďalej len „cena za služby“).Cena za služby sa bude fakturovať mesačne. V cene za služby sú zahrnuté všetky náklady súvisiace s poskytovaním služieb. Poskytovateľ nemá nárok na úhradu dodatočných nákladov, ktoré nezapočítal do ceny za služby.
8.  Cenu za služby bude poskytovateľ objednávateľovi účtovať mesačne pozadu, vždy najneskôr do 10. dňa nasledujúceho kalendárneho mesiaca faktúrou, ktorá obsahuje všetky náležitosti daňového dokladu s 30 dňovou lehotou splatnosti odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
9. Faktúra podlieha povinnosti zverejnenia faktúry na tovary a služby podľa § 5b zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov.
10.  Poskytovateľ sa zaväzuje neposkytovať tretím osobám údaje o množstve a charaktere publikovaných informácií dodaných objednávateľovi.
11. Objednávateľ je oprávnený v priebehu platnosti a účinnosti zmluvy podľa potreby bezodplatne pridávať, odoberať alebo meniť kľúčové slová, na základe ktorých je poskytovateľ povinný pre objednávateľa monitorovať a zhromažďovať publikované informácie, a to bez uzatvorenia dodatku k zmluve.
12. Poskytovateľ sa zaväzuje pri poskytovaní služieb dodržiavať všetky platné právne predpisy v oblasti ochrany autorských práv a plniť povinnosti stanovené týmito právnymi predpismi (vrátane povinnosti vysporiadania autorských práv). V prípade porušenia právnych predpisov v oblasti ochrany autorských práv zo strany poskytovateľa je poskytovateľ plne zodpovedný za toto porušenie a sám znáša škodu s tým spôsobenú. V prípade, ak budú voči objednávateľovi uplatňované nároky na náhradu škody z dôvodu porušenia autorskoprávnej ochrany, k ich náhrade bude povinný poskytovateľ.
13. V prípade nedodržania termínov dodania služieb môže objednávateľ uplatniť voči poskytovateľovi zmluvnú pokutu vo výške 5 % z ceny za poskytované služby, a to za každý aj začatý deň omeškania. Tým nie je dotknutá povinnosť poskytovateľa požadovanú službu dodať a ani nárok na náhradu prípadnej škody spôsobenej objednávateľovi.
14. V prípade chybného plnenia, ako napr. nesprávne zaraďovanie pod kľúčové slová, vypracovanie neúplnej databázy a pod., je objednávateľ oprávnený k uplatneniu zmluvnej pokuty vo výške 5 % z ceny za poskytované služby za každé porušenie.
15. V prípade chybného plnenia objednávateľ upozorní poskytovateľa na chybné plnenie prostredníctvom kontaktnej osoby a vyzve poskytovateľa na nápravu. Prípadné opakujúce sa chybné plnenie objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a je oprávnený od zmluvy odstúpiť.
16. V prípade, ak komunikačné prostriedky zabezpečujúce prístup k dátam prostredníctvom servera sú z akéhokoľvek dôvodu nefunkčné (technický výpadok u providera, nefunkčný mailový server, prerušené telekomunikačné káblové prepojenie a pod.), poskytovateľ za predmetný stav nenesie zodpovednosť; zaväzuje sa však vyvinúť snahu o zabezpečenie alternatívneho prístupu objednávateľa k databáze.
17. Zmluvné strany sa dohodli, že poskytovateľ nezodpovedá za obsahovú správnosť dát, ktoré vznikli spracovaním zdrojov.
18. Objednávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy poskytnúť kontaktné údaje na kontaktné osoby pre potreby plnenia predmetu zmluvy spolu so špecifikáciou kľúčových slov.
19. Poskytovateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy poskytnúť objednávateľovi kontaktné údaje na kontaktné osoby pre potreby plnenia predmetu zmluvy.
20. Zmeny kľúčových slov, e-mailových adries počas platnosti a účinnosti zmluvy si môžu zmluvné strany dohodnúť písomne (e-mailom na kontaktné osoby) aj bez uzatvorenia dodatku k tejto zmluve.
21. Poskytovateľ je povinný do 4 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy poskytnúť objednávateľovi zoznam jednotlivých zdrojov podľa bodu 1. písm. a) zmluvy.
22. Poskytovateľ vyhlasuje, že databázu informácií z monitoringu verejných komunikačných zdrojov zhotovuje na základe čl. 26 Ústavy Slovenskej republiky a v súlade so zákonom č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon v znení neskorších predpisov. Zároveň vyhlasuje, že ním poskytnuté databázy nie sú zaťažené nevysporiadanými autorskými právami ani inými právnymi vadami a objednávateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za prípadné porušenie týchto práv zo strany poskytovateľa.
23. Zmluvu možno vypovedať písomným prejavom ktorejkoľvek zmluvnej strany aj bez uvedenia dôvodu v 2-mesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žellova 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 31.12.2022 00:00

24,00 mesiac

4 808,16

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.12.2020 13:22

18.12.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.12.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 886
 6
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.12.2020 12:01 - Vstupná ponuka 198,00 € Cena s DPH
14.12.2020 12:01 - Najvýhodnejšia ponuka 198,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS