• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2020 12:45
  •    Predkladanie ponúk
    30.12.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.12.2020 10:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.12.2020 10:25

Detail zákazky Z202033195

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2020 12:45
  •    Predkladanie ponúk
    30.12.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.12.2020 10:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.12.2020 10:25

Základné údaje

Z202033195

OF-228951

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5385188

Objednávateľ

00738255

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK

Dodávateľ

31412955

Záhorácke pekárne a cukrárne, a.s.

Cesta Mládeže 12, Malacky, 90101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chlieb a pekárenské výrobky

Chlieb, rožok, vianočka, droždie, knedľa, buchty

  • 15612500-6 - Pekárske výrobky
  • 15810000-9 - Pekársky tovar, čerstvé pečivo a cukrárske výrobky
  • 15811100-7 - Chlieb
  • 15811200-8 - Rožky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chlieb a pekárenské výrobky
Funkcia
Dodávka chleba, rožkov a iných pekárenských výrobkov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chlieb tmavý (večerný) - 200 gr. ks 500
Buchty pečené balené 360gr (rôzna príchuť) ks 3000
Rožok biely štandard 50 gr. ks 70000
Rožok grahamový 50 gr. ks 60000
Lúpačka - sladký rožok min. 40 gr. ks 15000
Chlieb - zemiakový 1300 gr. ks 2000
Chlieb - zemiakový -krájaný a balený 200 gr. ks 300000
Vianočka 200 g ks 8000
Slaná pletenka - sézamová - 100 g ks 3000
Strúhanka - balená po 1 kg ks 2000
Chlebové sucháre - 150 gr. balenie bal 1000
Droždie kg 300
Knedľa kysnutá - 600 gr. balenie bal 2000
Chlieb Maces 180 gr. ks 300
Chlieb Knackebrot ks 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Chlieb večerný Zloženie: pekárska zmes (pšeničný lepok, sójový šrot, celozrnná pšeničná múka, soľ, pšeničné otruby jačnenný slad, kyselina mliečna, enzýmy), pšeničná múka, voda, ľan, slnečnica, posyp, droždie
Chlieb večerný - posyp, kôrka, striedka posyp: ľan, ovsené vločky, slnečnica, sezam, zemiakový škrob, kôrka celistvá, z vrchu posypaná cereálnou zmesou, striedka celistvá, husto semienková
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci vlastnými vozidlami, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zmluvy v súlade s platnými hygienickými predpismi
Kupujúci je povinný si skontrolovať tovar hneď pri preberaní. V prípade zistenia vady akosti tovaru je kupujúci oprávnený reklamovať u predávajúceho hneď pri jeho preberaní. Vadný tovar predávajúci vymení v dodatočnej lehote dohodnutej s kupujúcim. Náklady na dopravu súvisiacu s reklamovaním tovaru znáša predávajúci v plnom rozsahu.
Predávajúci sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že tovar v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem
Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru, ako ani uvedenými druhmi potravín. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako predpokladaná množstvo tovaru. Množstvo bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb kupujúceho. Kupujúci si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky
Kupujúci preddavky ani zálohy neposkytuje
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky kupujúceho uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodaný tovar nesmie v čase dodávky prekročiť prvú tretinu doby spotreby odo dňa výroby. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch alebo dodacích listoch tak, aby bolo možné odkontrolovať dodržanie neprekročenia prvej tretiny doby spotreby v čase dodania tovaru.
Skutočný objem odobratého tovaru môže byť nižší/vyšší - v závislosti od reálnej potreby Objednávateľa. Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 2 pracovných dní
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť odberateľovi zmluvnú pokutu v prípade akéhokoľvek poškodenia dodaného tovaru odberateľovi v záručnej dobe resp. doručenia nekvalitného tovaru, ktorý nezodpovedá predpísaným kvalitatívnym resp. trvanlivostným hodnotám, vo výške spôsobenej dodávkou nekvalitného tovaru v plnom rozsahu. Uvedené sa nevzťahuje na výmenu tovaru za nový tovar. Zmluvnú pokutu je dodávateľ povinný uhradiť objednávateľovi do 15 dní potom, čo bude dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu so zdôvodnením.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

467 400,00 kg/bal/ks

143 400,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.12.2020 12:45

30.12.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.12.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 151
 47
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.12.2020 16:02 - Vstupná ponuka 140 202,00 € Cena s DPH
21.12.2020 16:02 - Najvýhodnejšia ponuka 140 202,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS