42141443
Stredná odborná škola, Ul. slovenských partizánov
Ul. slovenských partizánov 1129/49, Považská Bystrica, 01701, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné poukážky
stravné poukážky, zabezpečenie služieb hromadného stravovania
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok |
Stravné poukážky a dodanie stravných poukážok |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej poukážky | Eur | 3,83 | ||
Množstvo stravných poukážok | ks | 1400 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka | je účelovo viazaná cenina v papierovej forme |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky alebo inak zistiteľné |
stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu |
Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Názov |
Hodnotiace kritérium - Jediným kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia cena za celý predmet zákazky |
Podmienky: Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky, prípadne súťaž zrušiť |
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť |
Vrátane prepravy na miesto plnenia. |
Predmet plnenia bude dodaný po častiach na základe jednotlivých objednávok podľa potreby objednávateľa. Dodanie bude prebiehať spôsobom objednávka - faktúra. |
Dodávateľ zabezpečí dodanie stravných poukážok do 3 pracovných dní od podania objednávky |
Objednávky môže objednávateľ zadať poštou, faxom, alebo elektronicky prostredníctvom internetu. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
Celková cena za dodané stravné poukážky bude fakturovaná na základe jednotlivých objednávok. |
Lehota splatnosti faktúry 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Výmena nepoužitých stravných poukážok za stravné poukážky pre nový kalendárny rok je možná jednorázovo najneskôr do 31.1. nasledujúceho kalendárneho roka. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný stravné poukážky prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady |
Nahradenie vrátených nepoužitých poukážok dodávateľom je právo objednávateľa a prebehne vrátením finančnej čiastky objednávateľovi. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravovacie poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať dodávateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených poškodených stravovacích poukážok. |
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s dodacím listom a stravovacími poukážkami, bez poskytnutia záloh alebo preddavkov |
Ak sa dodávateľ dostane do opakovaného meškania so splnením povinnosti dodania stravovacích poukážok do piatich pracovných dní od odoslania objednávky, objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo stravných poukážok, teda nie je povinný odobrať od dodávateľa 1 400 ks stravných poukážok |
Dodávateľ je povinný bez požiadania Objednávateľa v zmysle zákona č.91/2016Z.z., bezodkladne po nástupe na plnenie predmetu zákazky predložiť doklad na preukázanie trestnej bezúhonosti právnickej osoby. Predložený doklad musí obsahovať splnenie predmetnej podmienky účasti osobného postavenia. Podľa §32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní nie je potrebne doložiť výpis z registra trestov právnickej osoby, nie starším ako tri mesiace pokiaľ v čase uzatvorenia zmluvy preukázal splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia v zozname hospodárskych subjektov vedené na UVO. |
Požaduje sa, aby v momente uzavretia zmluvy mal Dodávateľ zápis v registri partnerov verejného sektora. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý v momente uzavretia zmluvy nebol zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo bol z neho vymazaný. |
Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzatvorenia zmluvy oznámiť Objednávateľovi potrebné údaje kontaktnej osoby (meno, tel. číslo, e-mail), ktorá bude Dodávateľom poverená komunikáciou s Objednávateľom. |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo požadovaných stravných poukážok uvedené v technickej špecifikácii opisného formulára je len predpokladané, skutočne odobrané množstvo stravných poukážok bude závisieť od potrieb Objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať Objednávateľovi stravné poukážky vo forme čiastkových plnení na základe objednávok objednávateľa počas trvania zmluvy. Zmluva bude uzatvorená na obdobie 1.1.2021 - 31.12.2021. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | Minimálne do konca kalendárneho roka 2021 |
Interval objednávania stravných poukážok | Raz za 3 mesiace, maximálne 4x za rok |
Ul. slovenských partizánov 1129/49, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika
12
1,00 zákazka
5 362,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.12.2020 10:32
16.12.2020 13:00
16.12.2020 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.12.2020 10:45 - Vstupná ponuka | 5 362,00 | € | Cena s DPH |
15.12.2020 08:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 361,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: