• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2020 09:51
  •    Predkladanie ponúk
    17.12.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.12.2020 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.12.2020 10:30

Detail zákazky Z202033157

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2020 09:51
  •    Predkladanie ponúk
    17.12.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.12.2020 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.12.2020 10:30

Základné údaje

Z202033157

OF-228854

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5327203

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47837934

Eurozel s.r.o.

Národného oslobodenia 20/A, Bernolákovo, 90027, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerstvá zelenina a ovocie

cibuľa, cesnak, mrkva, petržlen, kapusta, jablká, hrušky, banány, citróny

  • 03221000-6 - Zelenina
  • 03222000-3 - Ovocie a orechy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čerstvá zelenina a ovocie
Funkcia
Dodávka čerstvej zeleniny a ovocia do stravovacieho zariadenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cibuľa žltá /čistená vákuovo balená - balenie 5kg/ kg 2700
Cibuľa biela kg 100
Cibuľa červená /čistená vákuovo balená - balenie 5kg/ kg 200
Cibuľka lahôdková kg 150
Cesnak kg 100
Cesnak /čistený vákuovo balený - balenie 1kg/ kg 100
Pór kg 300
Mrkva kg 600
Petržlen kg 200
Petržlenová vňať čerstvá kg 200
Zeler kg 400
Zeler stonkový kg 150
Chren čerstvý kg 60
Červená repa /cvikla/ kg 700
Reďkovka červená kg 150
Reďkovka biela podlhovastá kg 120
Kaleráb kg 200
Kapusta hlávková biela kg 1000
Kapusta hlávková červená kg 500
Kapusta kvasená kg 800
Kel hlávkový kg 500
Kapusta čínska /pekinská/ kg 400
Paprika /PCR/ kg 600
Paprika /zelená, červená, žltá/ kg 600
Paprika CHILLI čerstvá kg 10
Paradajky kg 2000
Cherry paradajky kg 1000
Uhorka šalátová hadovka kg 2000
Baby špenát kg 200
Šalát Lollo bianco a Lollo rosso kg 60
Šalát listový Mix - balený kg 500
Šalát rímsky kg 120
Valeriánka poľná /polníček/ kg 100
Ľadový šalát kg 400
Rukola kg 100
Kôpor čerstvý kg 30
Bazalka kg 25
Pažitka kg 10
Cukina kg 400
Baklažán kg 300
Šampiňóny čerstvé biele kg 500
Šampiňóny čerstvé hnedé kg 120
Jablká kg 1100
Hrušky kg 600
Marhule kg 600
Banány kg 800
Pomaranče kg 1200
Mandarinky kg 1200
Citróny kg 100
Granátové jablko kg 100
Melón žltý cukrový kg 50
Melón červený vodový kg 50
Hrozno biele kg 50
Hrozno červené kg 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Množstvá čerstvého ovocia a zeleniny sú určené podľa súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zmeniť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá čerstvého ovocia a zeleniny upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné
Množstvá jednotlivých druhov čerstvého ovocia a zeleniny slúžia pre potreby súťaže. Dodávka tovaru bude realizovaná počas trvania zmluvného vzťahu na základe objednávok.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kg bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH
Doba trvania Kúpnej zmluvy je na obdobie od 4.1.2021 do 30.6.2021
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to do 30.6.2021 odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dekádne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky.
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni vždy najneskôr do 7.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kutuzovova 8, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

04.01.2021 07:00 — 30.06.2021 14:00

1,00 súbor položiek zákazky

50 095,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.12.2020 09:51

17.12.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.12.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 192
 148
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.12.2020 11:14 - Vstupná ponuka 50 095,00 € Cena bez DPH
15.12.2020 10:03 - Najvýhodnejšia ponuka 50 094,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS