• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2020 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    16.12.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.12.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.12.2020 12:50

Detail zákazky Z202033150

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2020 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    16.12.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.12.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.12.2020 12:50

Základné údaje

Z202033150

OF-228757

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5317604

Objednávateľ

00164429

Ústredie ľudovej umeleckej výroby

Obchodná 64, Bratislava, 81611, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky na rok 2021

stravné poukážky

  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30199770-8 - Stravné poukážky

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky na rok 2021
Funkcia
Zabezpečenie stravovania formou stravovacích poukážok na rok 2021
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota eur 4,50
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok kus 14 000
Predpokladaný mesačný odber stravných poukážok kus 1300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje: názov a logo dodávateľa, ochranné prvky proti falšovaniu pre tlač cenných papierov, rok splatnosti stravnej poukážky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Termín jednotlivých dodávok do 14.00 hod v pracovných dňoch. Lehota dodania je do 48 hodín od prijatia objednávky.
Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní doručiť objednávateľovi . rozpis sadzieb DPH(sadzba DPH za stravné poukážky a sadzba DPH za províziu)vrátane súm DPH (suma DPH za 1 stravnú poukážku a suma DPH za províziu) a suma provízie za 1 stravnú poukážku s DPH
Dodávateľ dodá stravovacie poukážky v baleniach zodpovedajúcich objednanému počtu kusov na miesto doručenia, na ktorom splnomocnený zamestnanec objednávateľa svojim podpisom na dodacom liste potvrdí prevzatie stravovacích poukážok. Dodávateľ je povinný dodať faktúry spolu s dokladom o prevzatí stravovacáh poukazov splnomocnenou osobou objednávateľa. právo na zaplatenie ceny za dodanie stravovacích poukážok vzniká dodávateľovi riadnym a včasným splnením jeho záväzkov dohodnutých v tejto zmluve.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu vyžadované platnými právnymi predpismi. Dodávateľ je oprávnený faktúrovať iba skutočne dodané a objednávateľom preukázateľne prevzaté stravovacie poukážky splnomocnenou osobou. Súčasťou faktúry je dodací list, ktorý potvrdzuje prevzatie stravovacích poukážok zo strany objednávateľa s vyznačením ich počtu a ich nominálnej hodnoty

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obchodná 64, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

14 000,00 ks

63 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.12.2020 09:28

16.12.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.12.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 647
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.12.2020 09:45 - Vstupná ponuka 63 000,00 € Cena s DPH
15.12.2020 08:49 - Najvýhodnejšia ponuka 62 999,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS