• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2020 08:48
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.12.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.12.2020 08:35

Detail zákazky Z202033140

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2020 08:48
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.12.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.12.2020 08:35

Základné údaje

Z202033140

OF-228897

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5317594

Objednávateľ

00165387

Národné centrum zdravotníckych informácií

Lazaretská 26, Bratislava, 81109, SVK

Dodávateľ

35804262

NTT Slovakia s. r. o.

Jozefa Hagaru 9, Bratislava, 83151, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Support pre ASA 5585 v prostredí eZdravie

support

  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Support pre ASA 5585 v prostredí eZdravie
Funkcia
1-ročný support pre ASA 5585x ( ASA JMX172280MU )
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1-ročný support pre ASA 5585x ( ASA JMX172280MU ) ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy
Doba dodania do 5 dní od uzatvorenia zmluvy.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 dní od účinnosti Zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek pohľadávky (práva) voči Objednávateľovi vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, na základe ktorého Dodávateľ postúpi svoje pohľadávky voči Objednávateľovi na tretiu osobu bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa, je podľa ust. § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Akýkoľvek súhlas Objednávateľa s postúpením pohľadávok je platný iba v prípade, ak naň bol udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Výsledkom VO bude kúpna zmluva

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lazaretska 26, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

22.12.2020 00:00

1,00 ks

4 388,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.12.2020 08:48

15.12.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.12.2020 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 431
 14
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.12.2020 11:54 - Vstupná ponuka 4 380,00 € Cena s DPH
14.12.2020 11:54 - Najvýhodnejšia ponuka 4 380,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS