• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2020 11:50
  •    Predkladanie ponúk
    16.12.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.12.2020 10:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.12.2020 10:45

Detail zákazky Z202033136

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2020 11:50
  •    Predkladanie ponúk
    16.12.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.12.2020 10:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.12.2020 10:45

Základné údaje

Z202033136

OF-228531

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5317636

Objednávateľ

00520560

Správa rekreačných a športových zariadení Humenné

Chemlonská 5907/7, Humenné, 06601, SVK

Dodávateľ

35743565

MAGNA ENERGIA a.s.

Urbánkova 2853/6A, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektrická energia

Elektrická energia, Elektrina

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 65300000-6 - Rozvod elektriny a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrická energia
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie do 6 odberných miest objednávateľa (ďalej ako "OM") od 01.01.2021 do 31.12.2021, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie distribúcie elektrickej energie a distribučných služieb. Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete (prevádzkovateľ distribučnej sústavy a prevádzkovateľ distribučnej siete ďalej spolu alebo každý jednotlivo aj ako „PDS“ ďalej ako „PDS“) a musí byť v súlade
s platnou legislatívou pre oblasť energetiky (zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike v platnom znení, vyhláška Úradu pre reguláciu sieťových odvetví č. 423/2013 Z. z., ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška Úradu pre reguláciu sieťových odvetví č. 24/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom v platnom znení, Nariadenie vlády Slovenskej republiky č. 211/2010 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa Nariadenie vlády Slovenskej republiky č. 317/2007 Z. z.,
ktorým sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie trhu s elektrinou v znení zákona č. 309/2009 Z. z.).
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie formou združenej dodávky, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlky v čase od 00:00 hod. SEČ dňa 01.01.2021 do 24:00 hod. SEČ dňa 31.12.2021.
Verejný obstarávateľ obstaráva dodávku elektrickej energie.
Dodávateľ garantuje kontinuitu dodávky elektriny od dohodnutého dňa začatia dodávky po celú dobu trvania zmluvy. Dodávateľ je povinný plniť zmluvné podmienky a predmet plnenia aj po uplynutí platnosti zmluvy, kým objednávateľ nezabezpečí zmenu dodávateľa predmetu plnenia.
Predmetná ponuka musí obsahovať cenu silovej zložky vrátane ceny za odchýlku
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. OM:  EIC : 24ZVS0000639749X istič A: 3/560 A, distribučná sadzba C6, typ merania A kWh 350000
2. OM:  EIC : 24ZVS00006261567 istič A : 3/125 A, distribučná sadzba C6, typ merania A kWh 39000
3. OM: EIC: 24ZVS0000489094 , istič A: 3/125 A, distribučná sadzba C3, typ merania A kWh 39000
4. OM: EIC: 24ZVS0000033785R, istič A : 3/50 A,  distribučná sadzba C10, typ merania C kWh 2800
5. OM: EIC : 24ZVS0000076723A, istič A : 3/25 A, distribučná sadzba C1, typ merania C kWh 100
6. OM: EIC: 24ZVS0000699661B, istič A: 3/400 A, distribučná sadzba X3-C2, typ merania C kwh 800000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.
2. Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do všetkých OM objednávateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS a za dodržiavanie platných právnych predpisov.
3. Združená dodávka elektrickej energie.
4. Miestom plnenia sú všetky OM  objednávateľa.
5. Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať objednávateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku spotreby vo všetkých OM objednávateľa.
6. Cena je stanovená ako cena za dodávku silovej elektriny x predpokladané množstvo pre všetky OM objednávateľa, bez ceny za poskytnutie distribučných služieb.
7. Cena za poskytnutie distribučných služieb, a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ďalej ako „URSO“) platných v čase predloženia ponuky, spotrebnú daň a náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok).
8. Ak vzniknú pri fakturácií úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., má objednávateľ, aj dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
9. Cena za plnenie nebude navyšovaná ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby. Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutia ÚRSO.
DPH, spotrebná daň prípadne iné aplikovateľné dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov.
10. Platba za plnenie sa uskutoční v mene Euro (€) bezhotovostným platobným stykom. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola pripísaná fakturovaná suma na účet dodávateľa.
11. Dodávateľ sa zaväzuje:
- zabezpečiť objednávateľovi prístup do príslušnej distribučnej sústavy,
- zabezpečiť distribúciu elektrickej energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami PDS, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom elektrickej energie od príslušného PDS.
12. Množstvá odobratej elektriny sú predpokladané. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude voči objednávateľovi uplatňovať z dôvodu vzniku odchýlky medzi skutočným odberom elektrickej energie a predpokladaným množstvom odberu elektrickej energie žiadne sankcie.
13. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia ako i prekročenia zmluvného množstva objednanej elektrickej energie.
14. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektrickej energie. Táto služba bude zahrnutá v celkovej cene za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne.
15. Odberateľ požaduje vyšší štandard komunikácie s dodávateľom a to internetovú aplikáciu, ktorá poskytne minimálne zákaznícky portál so zabezpečeným prístupom s možnosťou: export vystavenej faktúry, sledovanie úhrad faktúr v reálnom čase, archív faktúr, grafické a dátové porovnanie spotreby s možnosťou exportu, on-line komunikáciu.
16. Objednávateľ je oprávnený uplatniť si náhradu škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov v prípade nedodržania požiadavky uvedenej v bode 1. tejto časti OF.
17. Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na dobu určitú, a to na 12 mesiacov so začiatkom lehoty plnenia zmluvy od 01.01.2021.
18. Platba za plnenie sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry doručenej dodávateľom.
19. Odberateľ sa zaväzuje uhrádzať preddavky za dodávku elektrickej energie a distribučné služby na základe splátkového kalendára vyhotoveného dodávateľom, ktorý sa dodávateľ zaväzuje predložiť do 10 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
20. Splatnosť faktúry za opakované dodávky, vyúčtovacia faktúra a dobropis (preplatok aj nedoplatok) sú splatné v lehote 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla objednávateľa. Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu. Celková vyúčtovacia faktúra spotreby elektrickej energie pre ročný zúčtovací cyklus bude vystavená podľa skutočného odberu elektrickej energie k dátumu 31.12.2021 so zohľadnením uhradených zálohových mesačných faktúr.
21. Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenie podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZRPVS"), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté (OPET, časť 2 - Všeobecné zmluvné podmienky, Čl. IV., bod 4.4).
22. Každá zo zmluvných strán je oprávnená od zmluvy odstúpiť, ak a) druhá zmluvná strana podala na seba návrh na vyhlásenie konkurzu, b) alebo bol podaný návrh na vyhlásenie konkurzu voči zmluvnej strane treťou osobou, pričom dotknutá zmluvná strana je platobne neschopná alebo v úpadku,
c) alebo bol na majetok druhej strany vyhlásený konkurz, alebo bol návrh na vyhlásenie konkurzu zamietnutý pre nedostatok majetku, c) alebo bol na majetok druhej strany vyhlásený konkurz, alebo bol návrh na vyhlásenie konkurzu zamietnutý pre nedostatok majetku, d) alebo druhá zmluvná strana vstúpila do likvidácie.
23. Nový dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom elektrickej energie pri odpojení a zapojení všetkých OM v distribučnej sieti.
24. Dodávateľ sa zaväzuje: - zabezpečiť rezervované kapacity (RK) pre všetky odberné miesta odberateľa, - úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity pre odberné miesta objednávateľa na žiadosť objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chemlonská 7, Humenné, Humenné, Prešovský, Slovenská republika

01.01.2021 00:00 — 31.12.2021 23:59

1 230 900,00 kWh

77 797,80

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.12.2020 11:50

16.12.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.12.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 190
 71
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.12.2020 08:43 - Vstupná ponuka 77 797,80 € Cena s DPH
16.12.2020 08:45 - Najvýhodnejšia ponuka 77 783,03 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS