• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2020 08:35
  •    Predkladanie ponúk
    16.12.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    16.12.2020 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.12.2020 10:20

Detail zákazky Z202033135

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2020 08:35
  •    Predkladanie ponúk
    16.12.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    16.12.2020 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.12.2020 10:20

Základné údaje

Z202033135

OF-228853

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5317588

Objednávateľ

00156906

Slovenská inšpekcia životného prostredia

Grösslingová 7152/5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81109, SVK

Dodávateľ

35714271

A.S.E.P., spol. s r.o.

Lamačská cesta 111, Bratislava, 841 03, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Multifunkčné zariadenia a prenosná tlačiareň

Multifunkčné zariadenia, prenosná tlačiareň

  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 30232150-0 - Atramentové tlačiarne

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Multifunkčné farebné zariadenie
Funkcia
Multifunkčné zariadenie vhodné pre prácu v kancelárií určené na tlač, kopírovanie a skenovanie dokumentov rôzneho druhu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Multifunkčné farebné zariadenie ks 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ tlačiarne laserová, multifunkčná, farebná
Model max. 2roky
Technológia tlače laser
Formát tlačiarne A4
Rozhranie RJ-45, USB, NFC (zabudované)
Tlačová pamäť 4 GB
Rozlíšenie tlače min. 1200 x 2400 DPI
Rýchlosť tlače min. 43 str. /min
Rozlíšenie skenovania min. 600 x 600 DPI
Funkcie skenera obojstranný automatický podávač
Automatická obojstranná tlač áno
Podpora Win 10 áno
Maximálna záťaž Min. 100 000 str./mesiac
 2. Prenosná farebná tlačiareň
Funkcia
Bezdrôtová tlačiareň, ktorá umožňuje tlačiť kdekoľvek, podporuje bezdrôtový prenos dát a je možné ju pripojiť aj cez rozhranie USB
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prenosná farebná atramentová tlačiareň ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ tlačiarne atramentová tlačiareň prenosná, farebná
Technológia tlače atramentová
Formát tlačiarne A4
Rozhranie WiFi, USB
Rozlíšenie tlače min. 5760 x 1440 DPI
Rýchlosť čiernobielej tlače min. 7 str. /min
Rýchlosť farebnej tlače min. 4 str. /min
Podpora Win 10 áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje predloženie technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od účinnosti Kúpnej zmluvy.
Cena za tovar zahŕňa: cenu tovaru a všetky náklady spojené s plnením predmetu zákazky (balenie a manipulačné náklady, doprava vrátane vynesenia na miesto určenia a pod.)
Miesta dodania: Bratislava.
Presné miesto dodania predmetu zákazky a kontaktnú osobu oznámi objednávateľ až zazmluvnenému dodávateľovi.
Dodávateľ zabezpečí dodanie predmetu zákazky v bezchybnom stave, v pracovných dňoch v čase od 8,00 - 14,30 hod.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ dodal celý predmet zákazky najneskôr do 22.12.2020.
Objednávateľ požaduje do 2 pracovných dní po uzatvorení tejto Kúpnej zmluvy predložiť podrobný rozpis, ktorý bude obsahovať jednotkové ceny bez DPH, výšku DPH, celkovú cenu s DPH (príloha č. 1 k tejto Kúpnej zmluve). Príloha je editovateľná.
Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe objednávateľa minimálne jeden (1) pracovný deň pred jej dodaním.
Súčasťou dodania musí byť dodací list, na ktorom oprávnená osoba objednávateľa potvrdí prevzatie.
Faktúra bude vystavená po dodaní tovaru, jej prílohou budú potvrdené dodacie listy.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Faktúra doručená objednávateľovi musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu podľa osobitného predpisu. Ak faktúra nespĺňa predpísané náležitosti, objednávateľ faktúru vráti na opravu alebo doplnenie. V takom prípade lehota splatnosti faktúry neplynie. Nová lehota začína plynúť doručením opravenej/novej faktúry objednávateľovi.
Objednávateľ umožňuje predložiť zaručenú elektronickú faktúru. V prípade nevyužitia predloženia zaručenej elektronickej faktúry, originál faktúry je potrebné zasielať na korešpondenčnú adresu objednávateľa.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu objednávateľa formou bezhotovostného platobného styku.
Platba sa uskutočňuje bezhotovostne prevodných príkazom na účet dodávateľa uvedený vo faktúre. Za deň úhrady sa považuje deň odpísania fakturovanej sumy z účtu objednávateľa.
Pri nedodaní požadovaného počtu tonerov a spotrebného materiálu v termíne stanovenom v týchto osobitných požiadavkách na plnenie si môže objednávateľ uplatniť pokutu vo výške 25% z nedodaného tovaru.
Záruka na predmet zákazky a uplatňovanie reklamácií – podľa platných právnych noriem SR.
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", verzia platná v čase zadávania tejto zákazky.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Grősslingová 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

21.12.2020 08:00 — 22.12.2020 14:30

1,00 položky podľa opisného formulára

10 408,89

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.12.2020 08:35

16.12.2020 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.12.2020 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 403
 6
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.12.2020 09:01 - Vstupná ponuka 10 407,60 € Cena s DPH
15.12.2020 17:54 - Najvýhodnejšia ponuka 10 392,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS