00156906
Slovenská inšpekcia životného prostredia
Grösslingová 7152/5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81109, SVK
35714271
A.S.E.P., spol. s r.o.
Lamačská cesta 111, Bratislava, 841 03, SVK
Multifunkčné zariadenia a prenosná tlačiareň
Multifunkčné zariadenia, prenosná tlačiareň
Tovar
|
1. Multifunkčné farebné zariadenie
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Multifunkčné zariadenie vhodné pre prácu v kancelárií určené na tlač, kopírovanie a skenovanie dokumentov rôzneho druhu |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Multifunkčné farebné zariadenie | ks | 7 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Typ tlačiarne | laserová, multifunkčná, farebná |
| Model | max. 2roky |
| Technológia tlače | laser |
| Formát tlačiarne | A4 |
| Rozhranie | RJ-45, USB, NFC (zabudované) |
| Tlačová pamäť | 4 GB |
| Rozlíšenie tlače | min. 1200 x 2400 DPI |
| Rýchlosť tlače | min. 43 str. /min |
| Rozlíšenie skenovania | min. 600 x 600 DPI |
| Funkcie skenera | obojstranný automatický podávač |
| Automatická obojstranná tlač | áno |
| Podpora Win 10 | áno |
| Maximálna záťaž | Min. 100 000 str./mesiac |
|
2. Prenosná farebná tlačiareň
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Bezdrôtová tlačiareň, ktorá umožňuje tlačiť kdekoľvek, podporuje bezdrôtový prenos dát a je možné ju pripojiť aj cez rozhranie USB |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Prenosná farebná atramentová tlačiareň | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Typ tlačiarne | atramentová tlačiareň prenosná, farebná |
| Technológia tlače | atramentová |
| Formát tlačiarne | A4 |
| Rozhranie | WiFi, USB |
| Rozlíšenie tlače | min. 5760 x 1440 DPI |
| Rýchlosť čiernobielej tlače | min. 7 str. /min |
| Rýchlosť farebnej tlače | min. 4 str. /min |
| Podpora Win 10 | áno |
| Názov |
| Objednávateľ požaduje predloženie technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 pracovných dní od účinnosti Kúpnej zmluvy. |
| Cena za tovar zahŕňa: cenu tovaru a všetky náklady spojené s plnením predmetu zákazky (balenie a manipulačné náklady, doprava vrátane vynesenia na miesto určenia a pod.) |
| Miesta dodania: Bratislava. |
| Presné miesto dodania predmetu zákazky a kontaktnú osobu oznámi objednávateľ až zazmluvnenému dodávateľovi. |
| Dodávateľ zabezpečí dodanie predmetu zákazky v bezchybnom stave, v pracovných dňoch v čase od 8,00 - 14,30 hod. |
| Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ dodal celý predmet zákazky najneskôr do 22.12.2020. |
| Objednávateľ požaduje do 2 pracovných dní po uzatvorení tejto Kúpnej zmluvy predložiť podrobný rozpis, ktorý bude obsahovať jednotkové ceny bez DPH, výšku DPH, celkovú cenu s DPH (príloha č. 1 k tejto Kúpnej zmluve). Príloha je editovateľná. |
| Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe objednávateľa minimálne jeden (1) pracovný deň pred jej dodaním. |
| Súčasťou dodania musí byť dodací list, na ktorom oprávnená osoba objednávateľa potvrdí prevzatie. |
| Faktúra bude vystavená po dodaní tovaru, jej prílohou budú potvrdené dodacie listy. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| Faktúra doručená objednávateľovi musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu podľa osobitného predpisu. Ak faktúra nespĺňa predpísané náležitosti, objednávateľ faktúru vráti na opravu alebo doplnenie. V takom prípade lehota splatnosti faktúry neplynie. Nová lehota začína plynúť doručením opravenej/novej faktúry objednávateľovi. |
| Objednávateľ umožňuje predložiť zaručenú elektronickú faktúru. V prípade nevyužitia predloženia zaručenej elektronickej faktúry, originál faktúry je potrebné zasielať na korešpondenčnú adresu objednávateľa. |
| Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu objednávateľa formou bezhotovostného platobného styku. |
| Platba sa uskutočňuje bezhotovostne prevodných príkazom na účet dodávateľa uvedený vo faktúre. Za deň úhrady sa považuje deň odpísania fakturovanej sumy z účtu objednávateľa. |
| Pri nedodaní požadovaného počtu tonerov a spotrebného materiálu v termíne stanovenom v týchto osobitných požiadavkách na plnenie si môže objednávateľ uplatniť pokutu vo výške 25% z nedodaného tovaru. |
| Záruka na predmet zákazky a uplatňovanie reklamácií – podľa platných právnych noriem SR. |
| Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", verzia platná v čase zadávania tejto zákazky. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Grősslingová 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
21.12.2020 08:00 — 22.12.2020 14:30
1,00 položky podľa opisného formulára
10 408,89
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.12.2020 08:35
16.12.2020 09:30
16.12.2020 09:45
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 11.12.2020 09:01 - Vstupná ponuka | 10 407,60 | € | Cena s DPH |
| 15.12.2020 17:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 392,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: