35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
31588417
DASS s.r.o.
Bottova 20, Martin, 03601, SVK
Ručný značkovací stroj na vodorovné značenie vozoviek
značkovací stroj, stroj na vodorovné značenie vozoviek
Tovar, Služba
1. Ručný značkovací stroj na vodorovné značenie vozoviek
|
|
---|---|
Funkcia |
Ručný značkovací stroj - striekacie zariadenie na trojkolesovom podvozku s príslušenstvom. |
Slúži na presné, rýchle a efektívne vodorovné značenie vozoviek, parkovacích stanovíšť prechodov pre chodcov. |
Ručné riadenie pomocou riadidiel chôdzou za líniovým pruhom. |
Striekanie farby pomocou Airless technológie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Ručný značkovací stroj - vozík so striekacím zariadením na značenie vozoviek | ks | 1 | ||
1.1 Motor - benzínový | cm3 | 120 | ||
1.2 Výkon motora | HP | 4 | ||
1.3 Objem palivovej nádrže | liter | 2,5 | ||
2.1 Prietok | liter/min | 0,1 | 4,7 | |
2.2 Pracovná tryska | " | 0,007 | 0,036 | |
2.3 Pracovný tlak | bar | 20 | 230 | |
2.4 Pištoľ s technológiou Airless | ks | 1 | ||
2.5 Značkovacie trysky - otočné na rýchlu výmenu, čistenie | ks | 2 | ||
2.6 Hadica | m | 15 | ||
3.1 Rozmery stroja bez príslušenstva - šírka | cm | 81 | ||
3.2 Rozmery stroja bez príslušenstva - výška | cm | 162 | ||
3.3 Rozmery stroja bez príslušenstva - dĺžka | cm | 155 | ||
3.4 Hmotnosť stroja bez príslušenstva | kg | 104 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Typ obsluhy | Chôdza za líniovým pruhom |
2. Ochranný kryt pre nádobu s farbou | Áno, možnosť použiť originálne dodávateľské nádoby od 5 do 40 litrov. |
3. Vysokotlaková filtrácia farby | Áno, nerezový HD filter s možnosťou voľby veľkosti filtračnej vložky. |
4. Ohybný nasávací systém | Áno, umožňuje čerpať farbu z rôznej veľkosti nádob s farbami, obsahuje nasávací filter. |
5. Funkcia tlakovanie - zabudovaná funkcia miešania | Áno |
6. Elektronická regulácia s detekciou chýb | Áno, zariadenie uvádza aj chybový stav s uvedením chybového kódu - Smart Control, údaje o striekaní v reálnom čase |
7. Hadica (z bodu 1.9) | S dvojitým oceľovým opletom, na konci s pružinami proti zalomeniu, protipulzačná |
8. Riadidlá | Ľahko nastaviteľné na priame čiary, resp. oblúky |
9. Podvozok | Trojkolesový, fúkateľné kolesá |
10. Príslušenstvo (v cene) | Predĺženie pred trysku o dĺžke 50cm - pre manuálne striekanie cez šablónu, balotinovacia sada |
11. Možnosť voliteľného príslušenstva | Laserové navádzanie, deflektory proti vetru, prídavný reflektor pre prácu v noci, možnosť nasadiť 2. pištoľ na značenie 2 čiar súčasne |
12. Predpredajný servis | Áno |
13. Zaškolenie obsluhy | Áno, v mieste plnenia |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, zaškolenia obsluhy stroja a nastavenie stroja. Miesto plnenia - Rožňava. |
2. Súčasťou dodania ručného značkovacieho stroja je požiadavka vykonať zaškolenie pre obsluhu strojov a nastavenia a predpredajný servis stroja s dodaním dokladu, na ktorom bude uvedené, ktoré časti stroja a ktoré jeho funkcie boli skontrolované. Doklad o predpredajnom servise musí byť podpísaný oprávnenou osobou dodávateľa. |
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa §32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZVO") k momentu uzatvoreniu kúpnej zmluvy (ďalej len "zmluva"). |
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
- požaduje sa predložiť rozpis celkovej ceny predmetu plnenia (Príloha č. 1_rozpis celkovej ceny predmetu plnenia) v rozsahu: jednotková cena bez DPH, celková cena bez DPH, hodnota DPH, celková cena s DPH, ktorý musí byť potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa), |
- požaduje sa predložiť návrh na plnenie predmetu zmluvy (Príloha č. 2_návrh na plnenie predmetu zmluvy) s uvedením funkčnej a technickej špecifikácie predmetu plnenia preukazujúcej splnenie požadovaných parametrov plnenia, doplnených o katalógy, prospekty, obrázky, technické listy a pod. s uvedením presného názvu (obchodný názov, typ, výrobca) oceneného tovaru potvrdeného dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa). |
- požaduje sa dostupnosť autorizovaného servisu do vzdialenosti 100 km od miesta plnenia a zároveň na území Slovenskej republiky. Vzdialenosť autorizovaného servisu od miesta plnenia bude prepočítaná podľa Google Maps. |
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky dodávateľ predloží: |
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania, |
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - ručný značkovací stroj" |
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg, |
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy prostredníctvom systému EKS. |
6. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto dohody nie je zaťažený právami tretích osôb. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje dodať výhradne nový nepoužívaný tovar. |
8. Dodávateľ, ktorý je platca DPH uvedie ponukovú cenu v zložení: celková cena bez DPH, sadzba 20% DPH, celková cena s DPH. Dodávateľ, ktorý nie je platca DPH uvedie celkovú cenu bez DPH. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar jednorázovo v lehote uvedenej v článku 3. Zmluvné podmienky zmluvy. Plnenie môže nastať až po odsúhlasení predložených dokladov o čom bude dodávateľ upovedomený emailom. |
10. Dodávateľ odovzdá objednávateľovi spolu s tovarom príslušnú dokumentáciu - potvrdený dodací list, návod k obsluhe, návod na údržbu, doklad o predpredajnom servise a záručný list- všetko v slovenskom jazyku. Na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru. Objednaný tovar bude dodaný po predložení dokladu totožnosti osoby určenej objednávateľom a podpise prevzatia tovaru touto osobou na dodacom liste. |
11. Dodávateľ poskytuje na predmet plnenia podľa tejto zmluvy záruku v trvaní 24 mesiacov. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po ich zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň. |
13. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy prednostne v priestoroch objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje, že servisný výjazd zrealizuje najneskôr do 24 hodín od uplatnenia reklamácie. V prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady. Pri vybavovaní reklamácií sú všetky náklady spojené s odstránením vád na predmete zákazky vrátane cestovného, ak dodávateľ vybavuje reklamáciu v priestoroch objednávateľa, nákladmi dodávateľa. |
14. V prípade nemožnosti odstránenia reklamovanej vady v priestoroch objednávateľa, zabezpečí dodávateľ prevzatie predmetu tejto zmluvy za účelom vybavenia reklamácie a jeho dopravu späť na miesto určené objednávateľom po oprave na vlastné náklady. V takomto prípade sa zaväzuje vybaviť reklamáciu do 3 dní od prevzatia predmetu plnenia. |
15. Pri reklamovaní vád dodaného tovaru je dodávateľ povinný pre prípad, ak by doba vybavenia reklamácie presiahla lehotu uvedenú v bode 14 bezodkladne, najneskôr však do 2 pracovných dní od jej uplynutia zabezpečiť a odovzdať objednávateľovi náhradné plnenie kvalitatívne dohodnutého tovaru vrátane zaškolenia obsluhy na vlastné náklady, ktorý je objednávateľ oprávnený počas tejto doby bezplatne užívať. |
16. V prípade, ak dodávateľ nevybaví reklamáciu do 30 dní odo dňa prevzatia predmetu plnenia, má objednávateľ právo od tejto zmluvy odstúpiť. V ostatných prípadoch reklamovania vád dodaného tovaru platia podmienky OPET v čase uzavretia zmluvy. |
17. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním objednaného tovaru alebo v prípade omeškania s dodaním náhradného stroja podľa bodu 16 tejto zmluvy je výška zmluvnej pokuty 0,05 % z ceny predmetu tejto zmluvy za každý začatý deň omeškania. |
18. V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti dodávateľa vyplývajúcej mu z tejto zmluvy je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny predmetu plnenia za každé jednotlivé porušenie tejto zmluvy. |
19. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie kúpnej zmluvy a dôvod na odstúpenie od kúpnej zmluvy: |
19a.) nedodržanie lehoty dodania tovaru, nedodanie náhradného plnenia podľa bodu 14 riadne a včas |
19b.) nedodržanie kvality dodaného tovaru, |
19c.) nedodržanie jednotkovej ceny, |
19d.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 3. |
20. V prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
21. Ukončenie zmluvy môže nastať: odstúpením od kúpnej zmluvy ak dodávateľ nespĺňa podmienky podľa §32 ods. 1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy ako aj počas celej doby jej platnosti. |
22. Súčasťou zmluvy sú obchodné podmienky elektronického trhoviska v aktuálnom znení. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika
04.01.2021 14:05 — 29.01.2021 14:07
1,00 celok
10 452,70
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
14.12.2020 09:28
18.12.2020 12:00
18.12.2020 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.12.2020 13:31 - Vstupná ponuka | 10 228,10 | € | Cena bez DPH |
16.12.2020 13:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 228,10 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: