• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2020 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    18.12.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.12.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.12.2020 12:50

Detail zákazky Z202033081

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.12.2020 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    18.12.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.12.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.12.2020 12:50

Základné údaje

Z202033081

OF-228856

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5336625

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

31588417

DASS s.r.o.

Bottova 20, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ručný značkovací stroj na vodorovné značenie vozoviek

značkovací stroj, stroj na vodorovné značenie vozoviek

  • 34922000-6 - Zariadenia na značkovanie vozoviek

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ručný značkovací stroj na vodorovné značenie vozoviek
Funkcia
Ručný značkovací stroj - striekacie zariadenie na trojkolesovom podvozku s príslušenstvom.
Slúži na presné, rýchle a efektívne vodorovné značenie vozoviek, parkovacích stanovíšť prechodov pre chodcov.
Ručné riadenie pomocou riadidiel chôdzou za líniovým pruhom.
Striekanie farby pomocou Airless technológie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ručný značkovací stroj - vozík so striekacím zariadením na značenie vozoviek ks 1
1.1 Motor - benzínový cm3 120
1.2 Výkon motora HP 4
1.3 Objem palivovej nádrže liter 2,5
2.1 Prietok liter/min 0,1 4,7
2.2 Pracovná tryska " 0,007 0,036
2.3 Pracovný tlak bar 20 230
2.4 Pištoľ s technológiou Airless ks 1
2.5 Značkovacie trysky - otočné na rýchlu výmenu, čistenie ks 2
2.6 Hadica m 15
3.1 Rozmery stroja bez príslušenstva - šírka cm 81
3.2 Rozmery stroja bez príslušenstva - výška cm 162
3.3 Rozmery stroja bez príslušenstva - dĺžka cm 155
3.4 Hmotnosť stroja bez príslušenstva kg 104
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Typ obsluhy Chôdza za líniovým pruhom
2. Ochranný kryt pre nádobu s farbou Áno, možnosť použiť originálne dodávateľské nádoby od 5 do 40 litrov.
3. Vysokotlaková filtrácia farby Áno, nerezový HD filter s možnosťou voľby veľkosti filtračnej vložky.
4. Ohybný nasávací systém Áno, umožňuje čerpať farbu z rôznej veľkosti nádob s farbami, obsahuje nasávací filter.
5. Funkcia tlakovanie - zabudovaná funkcia miešania Áno
6. Elektronická regulácia s detekciou chýb Áno, zariadenie uvádza aj chybový stav s uvedením chybového kódu - Smart Control, údaje o striekaní v reálnom čase
7. Hadica (z bodu 1.9) S dvojitým oceľovým opletom, na konci s pružinami proti zalomeniu, protipulzačná
8. Riadidlá Ľahko nastaviteľné na priame čiary, resp. oblúky
9. Podvozok Trojkolesový, fúkateľné kolesá
10. Príslušenstvo (v cene) Predĺženie pred trysku o dĺžke 50cm - pre manuálne striekanie cez šablónu, balotinovacia sada
11. Možnosť voliteľného príslušenstva Laserové navádzanie, deflektory proti vetru, prídavný reflektor pre prácu v noci, možnosť nasadiť 2. pištoľ na značenie 2 čiar súčasne
12. Predpredajný servis Áno
13. Zaškolenie obsluhy Áno, v mieste plnenia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, zaškolenia obsluhy stroja a nastavenie stroja. Miesto plnenia - Rožňava.
2. Súčasťou dodania ručného značkovacieho stroja je požiadavka vykonať zaškolenie pre obsluhu strojov  a nastavenia a predpredajný servis stroja s dodaním dokladu, na ktorom bude uvedené, ktoré časti stroja a ktoré jeho funkcie boli skontrolované. Doklad o predpredajnom servise musí byť podpísaný oprávnenou osobou dodávateľa.
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa §32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZVO") k momentu uzatvoreniu kúpnej zmluvy (ďalej len "zmluva").
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
- požaduje sa predložiť rozpis celkovej ceny predmetu plnenia (Príloha č. 1_rozpis celkovej ceny predmetu plnenia) v rozsahu: jednotková cena bez DPH, celková cena bez DPH, hodnota DPH, celková cena s DPH, ktorý musí byť potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa),
- požaduje sa predložiť návrh na plnenie predmetu zmluvy (Príloha č. 2_návrh na plnenie predmetu zmluvy) s uvedením funkčnej a technickej špecifikácie predmetu plnenia preukazujúcej splnenie požadovaných parametrov plnenia, doplnených o katalógy, prospekty, obrázky, technické listy a pod. s uvedením presného názvu (obchodný názov, typ, výrobca) oceneného tovaru potvrdeného dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa).
- požaduje sa dostupnosť autorizovaného servisu do vzdialenosti 100 km od miesta plnenia a zároveň na území Slovenskej republiky. Vzdialenosť autorizovaného servisu od miesta plnenia bude prepočítaná podľa Google Maps.
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky dodávateľ predloží:
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania,
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - ručný značkovací stroj"
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg,
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy prostredníctvom systému EKS.
6. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto dohody nie je zaťažený právami tretích osôb.
7. Dodávateľ sa zaväzuje dodať výhradne nový nepoužívaný tovar.
8. Dodávateľ, ktorý je platca DPH uvedie ponukovú cenu v zložení: celková cena bez DPH, sadzba 20% DPH, celková cena s DPH. Dodávateľ, ktorý nie je platca DPH uvedie celkovú cenu bez DPH.
9. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar jednorázovo v lehote uvedenej v článku 3. Zmluvné podmienky zmluvy. Plnenie môže nastať až po odsúhlasení predložených dokladov o čom bude dodávateľ upovedomený emailom.
10. Dodávateľ odovzdá objednávateľovi spolu s tovarom príslušnú dokumentáciu - potvrdený dodací list, návod k obsluhe, návod na údržbu, doklad o predpredajnom servise a záručný list- všetko v slovenskom jazyku. Na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru. Objednaný tovar bude dodaný po predložení dokladu totožnosti osoby určenej objednávateľom a podpise prevzatia tovaru touto osobou na dodacom liste.
11. Dodávateľ poskytuje na predmet plnenia podľa tejto zmluvy záruku v trvaní 24 mesiacov.
12. Dodávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po ich zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
13. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy prednostne v priestoroch objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje, že servisný výjazd zrealizuje najneskôr do 24 hodín od uplatnenia reklamácie. V prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady.  Pri vybavovaní reklamácií sú všetky náklady spojené s odstránením vád na predmete zákazky vrátane cestovného, ak dodávateľ vybavuje reklamáciu v priestoroch objednávateľa, nákladmi dodávateľa.
14. V prípade nemožnosti odstránenia reklamovanej vady v priestoroch objednávateľa, zabezpečí dodávateľ prevzatie predmetu tejto zmluvy za účelom vybavenia reklamácie a jeho dopravu späť na miesto určené objednávateľom po oprave na vlastné náklady. V takomto prípade sa zaväzuje vybaviť reklamáciu do 3 dní od prevzatia predmetu plnenia.
15. Pri reklamovaní vád dodaného tovaru je dodávateľ povinný pre prípad, ak by doba vybavenia reklamácie presiahla lehotu uvedenú v bode 14 bezodkladne, najneskôr však do 2 pracovných dní od jej uplynutia zabezpečiť a odovzdať objednávateľovi náhradné plnenie kvalitatívne dohodnutého tovaru vrátane zaškolenia obsluhy na vlastné náklady, ktorý je objednávateľ oprávnený počas tejto doby bezplatne užívať.
16. V prípade, ak dodávateľ nevybaví reklamáciu do 30 dní odo dňa prevzatia predmetu plnenia, má objednávateľ právo od tejto zmluvy odstúpiť. V ostatných prípadoch reklamovania vád dodaného tovaru platia podmienky OPET v čase uzavretia zmluvy.
17. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním objednaného tovaru alebo v prípade omeškania s dodaním náhradného stroja podľa bodu 16 tejto zmluvy je výška zmluvnej pokuty 0,05 % z ceny  predmetu tejto zmluvy za každý začatý deň omeškania.
18. V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti dodávateľa vyplývajúcej mu z tejto zmluvy je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny predmetu plnenia za každé jednotlivé porušenie tejto zmluvy.
19. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie kúpnej zmluvy a dôvod na odstúpenie od kúpnej zmluvy:
19a.) nedodržanie lehoty dodania tovaru, nedodanie náhradného plnenia podľa bodu 14 riadne a včas
19b.) nedodržanie kvality dodaného tovaru,
19c.) nedodržanie jednotkovej ceny,
19d.) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uvedených v bode 3.
20. V prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
21. Ukončenie zmluvy môže nastať: odstúpením od kúpnej zmluvy ak dodávateľ nespĺňa podmienky podľa §32 ods. 1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia zmluvy ako aj počas celej doby jej platnosti.
22. Súčasťou zmluvy sú obchodné podmienky elektronického trhoviska v aktuálnom znení.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika

04.01.2021 14:05 — 29.01.2021 14:07

1,00 celok

10 452,70

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.12.2020 09:28

18.12.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.12.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 224
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.12.2020 13:31 - Vstupná ponuka 10 228,10 € Cena bez DPH
16.12.2020 13:31 - Najvýhodnejšia ponuka 10 228,10 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS