00316181
Mesto Lučenec
Fiľakovská cesta 287, Lučenec, 98401, SVK
46355928
VegaTop, s.r.o.
Školská 797, Veľké Zálužie, 95135, SVK
Dezinfekčné prostriedky na ruky
dezinfekcia, baktérie
Tovar, Služba
|
1. 1. Dezinfekčný prostriedok na ruky
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Dezinfekčný prostriedok na ruky |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Dezinfekčný prostriedok na ruky | 1 l | 200 l |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Dezinfekcia na ruky bezoplachová na báze alkoholu | |
| prípravok založený na alkoholovom základe - aktívna látka minimálne 70% denaturovaný alkohol | |
| spektrum účinnosti: rýchla a širokospektrálna účinnosť (plný virucídny účinok), vhodný aj pre rizikové pracoviská. | |
| prípravok s obsahom glycerínu | |
| prípravok sa rýchlo vstrebáva a nezanecháva lepivú vrstvu. |
| Názov |
| Dohodnutá cena je konečná a je zhodná s cenou z ponuky úspešného uchádzača, ktorého ponuku prijal objednávateľ ako verejný obstarávateľ v zmysle zákona o verejnom obstarávaní a zahrňuje všetky náklady dodávateľa, spojené s plnením predmetu dohody, vrátane nákladov na dopravu. |
| Objednávateľ požaduje predložiť podrobný cenník podľa špecifikácie a množstva uvedeného v zmluvnom formulári vygenerovanom EKS, s uvedením ceny za mernú jednotku bez DPH, sadzbu DPH, ceny za mernú jednotku s DPH a ceny celkom za celkové množstvo bez DPH a ceny celkom za celkové množstvo s DPH najneskôr do 2 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
| Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v 5 l obale, na ktorom bude vyznačený typ výrobku, jeho názov a štandardné údaje, zabezpečí jeho naloženie, prepravu, dodanie do stanoveného miesta plnenia a zloženie v mieste plnenia. |
| Prevzatie tovaru vykoná osobne zodpovedný zamestnanec kupujúceho, ktorý podľa objednávky skontroluje jeho úplnosť a potvrdí prevzatie na dodacom liste predloženom dodávateľom súčasne s dodaným tovarom. Povinnosť riadne a včas dodať tovar splní dodávateľ až dodaním tovaru do konkrétneho miesta plnenia v zmysle objednávky. |
| Zodpovedný zamestnanec objednávateľa tovar nie je povinný prevziať, ak nezodpovedá objednávke alebo vykazuje viditeľné známky poškodenia. |
| Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar do miest plnenia výhradne v pracovných dňoch v čase od 8.00 hod do 14.00 hod. Dodávateľ ohlási objednávateľovi dodanie tovaru 1 pracovný deň vopred. |
| Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po riadnom dodaní tovaru podľa tejto dohody. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí v súlade s ustanoveniami príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov aj názov položky tovaru a miesto dodania tovaru, pričom prílohou faktúry bude dodací list, potvrdený zodpovedným zamestnancom objednávateľa. |
| Lehota splatnosti faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. |
| Dodávateľ zodpovedá za to, že tovar bude dodaný v akosti a vyhotovení podľa tejto dohody, riadne zabalený a vybavený na prepravu. |
| Doba respirácie min. 2 roky od doby dodania tovaru. |
| V prípade preukázateľne neodstrániteľnej vady tovaru sa dodávateľ zaväzuje dodať objednávateľovi náhradný tovar zodpovedajúcej kvality. |
| Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na úhradu škody. |
Ulica novohradská 316/1, Lučenec, Lučenec, Banskobystrický, Slovenská republika
18.12.2020 13:11 — 18.12.2020 13:11
200,00 l
800,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.12.2020 13:30
15.12.2020 13:10
15.12.2020 13:25
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 10.12.2020 13:36 - Vstupná ponuka | 799,20 | € | Cena s DPH |
| 15.12.2020 11:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 720,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: