• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.12.2020 10:39
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2020 10:35
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2020 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2020 11:25

Detail zákazky Z202033043

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.12.2020 10:39
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2020 10:35
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2020 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2020 11:25

Základné údaje

Z202033043

OF-228841

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5307042

Objednávateľ

00165697

Okresný súd

Nám. M. R. Štefánika 2238/55, Topoľčany, 95515, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Nákup kancelárskych potrieb podľa technickej špecifikácie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Spisové dosky, A4, vhodné na založenie dokumentov A4, hospodárne skladovanie, pomocou šnúrky sa dá nastaviť hrúbka dosky. Veľká kapacita. Založenie dokumentov bez dierkovania. Materiál: 750g/m2 recyklovaný kartón, dĺžka šnúrky 80cm. ks 60
Samolepiace bločky, lepené 51x75mm, jednofarebné ks 50
Samolepiace záložky, nepriehľadné, rôzne farby 20 x 50 mm ks 50
Lepidlo Gamafix 110 g ks 20
Náplň do pera modrá, plastová veľkoobsahová, priemer gulôčky 0,8 mm, dĺžka 98 mm ks 50
Šanón - pákový zakladač. Šanón vo formáte A4. Vybavený kvalitnou pákovou mechanikou, šírka chrbta 8cm, kapacita až 550 hárkov papiera, pohodlná manipulácia zabezpečí praktický prstokrúžok na chrbte. Je vyrobený z tvrdého kartónu s papierovým poťahom mramorového vzoru. Farba: čierna ks 60
Odkladacie mapy A4 bez chlopní z prešpánu modrej farby ks 25
Tuha do gulôčkového pera modrá, šírka stopy 0,5 mm ks 50
Plastové strúhadlo s 1 otvorom na štandardnú ceruzku ks 33
Rýchloviazač štandardný A4 s priehľadnou prednou stranou - balenie = 10 ks rôzne farby bal 4
Odkladacie mapy A4 bez chlopní z prešpánu žltej farby ks 25
Odkladacie mapy A4 bez chlopní z prešpánu zelenej farby ks 25
Guma biela určená na grafitové ceruzky. Materiál PVC najvyššej akosti ks 50
Náplň do karisbloku A5, v balení = 100 ks, linajková bal 5
Dátumovka, u ktorej mesiac môže byť číslom alebo slovom, výška odtlačku dátumu je 4 mm ks 5
Náplň do čínskeho pera modrá ks 50
Guľôčkové pero čínske s odnímateľným vrchnákom, šírka stopy: 0,7 mm ks 50
Tuha do gulôčkového pera červená, šírka stopy 0,5 mm ks 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, mesto Topoľčany (do sídla objednávateľa, na konečné určené miesto, ktoré bude upresnené pri dovoze). V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky do požadovaných priestorov objednávateľa (doprava, obal, vyskladnenie, atď.).
2. Dodávateľ do 48 hodín od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi vlastný návrh na plnenie zmluvy (položkovitý rozpočet) v rozsahu minimálne: jednotková cena bez DPH jednotlivých druhov tovarov, vyčíslenie DPH a jednotková cena s DPH jednotlivých druhov tovarov.
3. Predmet zákazky bude dodaný jednorázovo, v pracovných dňoch od 08:00 hod do 14:00 hod, najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Dodávateľ oznámi objednávateľovi minimálne 24 hod vopred dodanie predmetu zmluvy. Omeškanie s dodaním predmetu zákazky o viac ako tri pracovné dni sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
4. Kancelárske potreby musia byť dodané v súlade s technickou špecifikáciou.
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve alebo javí známky vady tovaru (dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenou v zmluve) nebude prevzatý celý objem dodávky.
Faktúra bude predložená na základe objednávateľom potvrdeného preberacie protokolu. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku, a celkovú konečnú cenu predmetu plnenia bez DPH, vyčíslenie DPH a celkovú konečnú cenu predmetu plnenia s DPH. Objednávateľ uhradí kúpnu cenu do 24 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, bezhotovostne.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. M.R.Štefánika 2238/55, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika

18.12.2020 10:36 — 28.12.2020 10:37

632,00 ks

630,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.12.2020 10:39

15.12.2020 10:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.12.2020 10:50

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 347
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.12.2020 09:29 - Vstupná ponuka 630,00 € Cena s DPH
15.12.2020 09:35 - Najvýhodnejšia ponuka 628,79 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS