• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.12.2020 10:04
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2020 12:45
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2020 14:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2020 14:35

Detail zákazky Z202033033

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.12.2020 10:04
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2020 12:45
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2020 14:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2020 14:35

Základné údaje

Z202033033

OF-224562

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5307032

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

36547654

BEGA, s.r.o.

PD, Lehota, 95136, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske a rokovacie stoličky

kancelex, stolička, kreslo

  • 39112000-0 - Stoličky
  • 39113100-8 - Kreslá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske a rokovacie stoličky
Funkcia
sedenie
Stoličky musia byť dodané v zmontovanom stave.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Manažerské kreslo čalúnené. Kancelárske kreslo, čalúnené podrúčky chrómované, hojdacia mechanika s možnosťou nastavenia tuhosti hojdania a s aretáciou v troch polohách. Plynulé nastavenie výšky plynovým piestom. Kovový chromovaný kríž s univerzálnymi kolieskami na tvrdé i mäkké podlahy. ks 10
- celočalúnené v látke cyklov 100 000
- nosnosť kg 150
- celková výška cm 110 117
- výška sedadla cm 50 57
- hĺbka sedadla cm 45 50
- šírka sedadla cm 45 50
- výška operadla cm 60 65
2. Stolička kancelárska - čalúnená bez podrúčok. S vysokým kvadratickým operadlom a synchronnym mechanizmom, nastavením sily protiváhy, moderná plastová báza, výškové nastavenie operadla mechanizmom up-down ks 15
- operadlo a sedák: podkladová mäkká ľahčená polyuretánová pena o hrúbke mm 20
- elastická pamäťová pena o hrúbke mm 30
- čalunenie - látka cyklov 100 000
- sedák: výška od zeme cm 48 58
- hĺbka sedadla cm 45 50
- šírka sedadla cm 45 50
- kolieska na mäkkú podlahu s priemerom mm 55 65
- nosnosť kg 120
3. Stolička kancelárska - čalúnená s podrúčkami, s vysokým kvadratickým operadlom a synchronným mechanizmom, nastavením sily protiváhy. Moderná plastová báza, výškové nastavenie operadla mechanizmom up- down. ks 70
- operadlo a sedák: podkladová mäkká ľahčená polyuretánová pena o hrúbke mm 20
- elastická pamäťová pena o hrúbke mm 30
- čalúnenie - látka cyklov 100 000
- sedák,  výška od zeme cm 48 58
- hĺbka sedadla cm 45 50
- šírka sedadla cm 45 50
- kolieska na mäkkú podlahu, s priemerom mm 55 65
- nosnosť kg 120
4. Stolička kancelárska - koženka s podrúčkami. Čalúnenie: nehorľavá, vodeodolná koženka s antibakteriálnou ochranou, nesmie obsahovať škodlivé látky pre človeka, čistý piest. S vysokým kvadratickým operadlom a synchronným mechanizmom, nastavením sily protiváhy. Moderná plastová báza. Výškové nastavenie operadla mechanizmom up-down. ks 200
- operadlo a sedák: podkladová mäkká ľahčená polyuretánová pena o hrúbke mm 20
- elastická pamäťová pena o hrúbke mm 30
- sedák, výška od zeme cm 48 58
- hĺbka sedadla cm 45 50
- šírka sedadla cm 45 50
- kolieska na mäkkú podlahu, s priemerom mm 55 65
- nosnosť kg 120
5. Stolička kancelárska - koženka bez podrúčok. Čalúneniene: nehorľavá, vodeodolná koženka s antibakteriálnou ochranou, nesmie obsahovať škodlivé látky pre človeka, čistý piest. S vysokým kvadratickým operadlom a synchronným mechanizmom, nastavením sily protiváhy. ks 50
- operadlo a sedák: podkladová mäkká ľahčená polyuretánová pena o hrúbke mm 20
- elastická pamäťová pena o hrúbke mm 30
- sedák, výška od zeme cm 48 58
- hĺbka sedadla cm 45 50
- šírka sedadla cm 45 50
- kolieska na mäkkú podlahu, s priemerom mm 55 65
- nosnosť kg 120
6. Rokovacia stolička chróm/plast. Chrómovaný oceľový rám, plastová opierka a sedadlo, profil ovál, plastové koncovky nôh, stohovateľná ks 80
- šírka sedadla cm 50 55
- hĺbka sedadla cm 40 45
- výška sedadla cm 45 50
- nosnosť kg 120
7. Rokovacia stolička plast + čierny kov. Oceľový rám lakovaný na čierno, plastová opierka a sedadlo, profil ovál, plastové koncovky nôh, stohovateľná ks 150
- šírka sedadla cm 50 55
- hĺbka sedadla cm 40 45
- výška sedadla cm 45 50
- nosnosť kg 120
8. Rokovacia stolička kovová, čalúnená. Rokovacia stolička látkové čalúnenie + čierny kov, oceľový rám lakovaný na čierno, opierka a sedadlo potiahnutá látkovým čalúnením, profil ovál, plastové koncovky nôh, stohovateľná ks 30
- šírka sedadla cm 50 55
- hĺbka sedadla cm 40 45
- výška sedadla cm 45 50
- nosnosť kg 120
9. Rokovacia stolička kovová, koženková. Rokovacia stolička koženkové  čalúnenie + čierny kov, oceľový rám lakovaný na čierno, opierka a sedadlo potiahnutá koženkovým čalúnením, profil ovál, plastové koncovky nôh, stohovateľná. Koženka musí byť nehorľavá, vodeodolná , musí mať antibakteriálnu ochranu, nesmie obsahovať škodlivé látky pre človeka. ks 50
- šírka sedadla cm 50 55
- hĺbka sedadla cm 40 45
- výška sedadla cm 45 50
- nosnosť kg 120
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kupe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja kúpy sú kancelárske a rokovacie stoličky, podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje dodať predpísaný tovar, alebo ekvivalent v tom prípade, ak bude mať zhodné alebo lepšie parametre v porovnaní s predpísaným tovarom.
Objednávateľ požaduje dodať tovar nový, nepouživaný, nepoškodený. Stoličky požadujeme dodať v zmontovanom stave.
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia. Presné množstvo na miesto plnenia bude upresnené v čiastkových výzvach (elektronických objednávkach).
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov od uzavretia zmluvy alebo do vyčerpania finančného limitu tvoreného celkovou zmluvnou cenou , podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy.
Periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody -4 čiastkové výzvy (elektronické objednávky) kvartálne. 4 miesta plnenia objednávateľa v Bratislave.
Dodávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi:
a.) typové označenie tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky,
b) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (CE certifikáty, vyhlásenia o zhode),
c) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (cena za jeden kus v € bez DPH, sadzby DPH, cena s DPH)  a cena celkom bez DPH, s DPH.
d) vzorkovník farieb
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí dodávateľovi schválenie predloženej špecifikácie, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa,objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť.
Záruka 24 mesiacov.
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy ( el. obejdnávky) na plnenie od Objednávateľa - 10 kalendárnych dní.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia v lehote do 5 pracovných dní odo dňa odoslana výzvy na predloženie vzoriek tovaru.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa par.7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z.
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 5 pracovných dní od dodania tovaru , avšak najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Požadované technické vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Povinnosť dôkazu spočíva na dodávateľovi a predloží ho v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby zákazky) do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požadovaných kvalitatívnych a technických požiadaviek odmietnuť a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom splňajúcim minimálne technické a kvalitatívne požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružinovská 6, Antolská 11, Limbová 5, Mickiewziczova 13, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 skupina produktov

35 855,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.12.2020 10:04

15.12.2020 12:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.12.2020 13:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 263
 197
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.12.2020 10:24 - Vstupná ponuka 35 855,00 € Cena bez DPH
15.12.2020 11:25 - Najvýhodnejšia ponuka 35 853,99 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS