• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.12.2020 08:45
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2020 09:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2020 09:30

Detail zákazky Z202033023

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.12.2020 08:45
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2020 09:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2020 09:30

Základné údaje

Z202033023

OF-228820

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5307028

Objednávateľ

37957937

Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica

Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

HP - Care Pack - číslo služby H6HD6PE

HP - Care Pack, H6HD6PE

  • 72250000-2 - Služby týkajúce sa podpory systému
  • 72510000-3 - Služby súvisiace so správou počítačov
  • 72610000-9 - Počítačové podporné služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. HP - Care Pack - číslo služby H6HD6PE
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
obdobie poskytovania služby rok 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- odstránenie poruchy a vyslanie technika nasledujúci pracovný deň po nahlásení poruchy
- požadovaná licencia a support na obdobie od 20.12.2020 do 19.12.2021
Služby ochrany: zabezpečenie ochrany hardvérových investícií pred náhodným poškodením, stratou zariadenia
Ochrana pred náhodným poškodením eliminácia opráv a poplatkov za náhradné zariadenie nad rámec plánovaného rozpočtu
Sledovanie a obnova počítača pomoc pri sledovaní a obnovovaní ukradnutých alebo stratených zariadení, prípadný výmaz údajov
Retencia poškodeného média poskytnutie náhradnej jednotky a zároveň možnosť ponechania si starej jednotky s uloženými údajmi
Služba obnovy údajov: obnova údajov, ku strate ktorých došlo z dôvodu mechanického zlyhania jednotky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane doručenia certifikátu do miesta plnenia.
Obdobie trvania zmluvy je na dobu určitú: od 20.12.2020 do 19.12.2020.
Faktúra musí obsahovať odvolávku na číslo zmluvy z EKS. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa doručenia faktúry kupujúcemu.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v nesprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi
ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu za predmet kúpy na základe faktúry, ktorú predávajúci vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom kupujúceho podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie tovaru kupujúcemu. V súlade s Dodatkom č. 1 k Príkazu ministra zdravotníctva SR č. 5/2020 zo dňa 25.9.2020 je dodávateľ tovaru povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie L. Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

18.12.2020 08:42

1,00 licencia a support

1 219,68

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.12.2020 08:45

14.12.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.12.2020 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 467
 66
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.12.2020 11:31 - Vstupná ponuka 1 164,00 € Cena s DPH
10.12.2020 11:31 - Najvýhodnejšia ponuka 1 164,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS