• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.12.2020 08:35
  •    Predkladanie ponúk
    18.12.2020 09:34
  •    Ukončenie zákazky
    18.12.2020 12:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.12.2020 12:55

Detail zákazky Z202033021

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.12.2020 08:35
  •    Predkladanie ponúk
    18.12.2020 09:34
  •    Ukončenie zákazky
    18.12.2020 12:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.12.2020 12:55

Základné údaje

Z202033021

OF-228714

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5336599

Objednávateľ

00596299

Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb pre dospelých

Kátovská 21, Holíč, 90851, SVK

Dodávateľ

31416306

Senické a skalické pekárne, a.s.

Priemyselná 1338, Senica, 90501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chlieb a pekárenské výrobky

chlieb, vianočka, rožok, strúhanka

  • 15810000-9 - Pekársky tovar, čerstvé pečivo a cukrárske výrobky
  • 15811000-6 - Pekársky tovar
  • 15811100-7 - Chlieb
  • 15812100-4 - Pečivo
  • 15811200-8 - Rožky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chlieb a pekárenské výrobky
Funkcia
dodávka chleba, pečiva a pekárenských výrobkov pre stravovacie zariadenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
chlieb čerstvý krájaný, balený, 11000 g, zloženie: pšeničná múka minimálne 44%, ražná múka minimálne 21,7%. ks 3036
chlieb čerstvý krájaný, balený, 900 g, vhodný pre diabetikov ks 2093
žemľa grahamová, 50 g ks 259
rožok 50 g ks 9002
žemľa malá 50 g ks 662
croissant mini ks 180
pletenka, 100 g ks 583
rožok grahamový, 50 g ks 3568
strúhanka kg 172
veka krájaná, balená, 400 g ks 14
vianočka balená 400 g ks 228
závin orechový, balený, 300 g ks 239
pagáč, 50 g ks 3463
bábovka mramorová, 400 g ks 226
lupáčik, jemné pečivo, 60 g ks 1720
koláč tukový 60 g ks 2006
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vykládky do skladových priestorov v mieste plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný položkový rozpočet s jednotkovými cenami bez DPH a s DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Zazmluvnené sú predpokladané množstvá položiek predmetu zmluvy.
Predmet zmluvy je obstarávaný na dobu určitú ,obdobie 6 mesiacov od 01.01. 2021 do 30.06. 2021.
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky z 28. apríla 2004 č.1187/2004-100.
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované.
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný dekádne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Dovoz tovaru sa bude uskutočňovať do 48 hodín od uplatnenia telefonickej objednávky zo strany obstarávateľa v pracovných dňoch pondelok až piatok a v sobotu, t.j. 6 krát za týždeň, v čase do 06:00.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Uchádzač poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie.
Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora v súlade s ustanoveniami Zákona NR SR č.315/2016 Z.z.
Balený tovar bude mať jasne vyznačený dátum spotreby/dátum minimálnej trvanlivosti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Holíč, Skalica, Trnavský, Slovenská republika

6

1,00 ks

8 914,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.12.2020 08:35

18.12.2020 09:34

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.12.2020 09:49

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 146
 186
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.12.2020 12:15 - Vstupná ponuka 8 905,04 € Cena s DPH
14.12.2020 12:15 - Najvýhodnejšia ponuka 8 905,04 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS