• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.12.2020 10:14
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2020 10:20
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2020 11:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2020 11:50

Detail zákazky Z202032989

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.12.2020 10:14
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2020 10:20
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2020 11:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2020 11:50

Základné údaje

Z202032989

OF-228157

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5307036

Objednávateľ

00610968

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Trenčíne

Nemocničná 4, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

36807478

ELRON s.r.o.

Popradskej brigády 747/23, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zdravotnícky jednorazový overal, respirátor FFP2 OOPP

OOPP Zdravotnícky jednorazový overal na odbere vzoriek COVID19 respirátor FFP2 jednorazový návlek na obuv Rukavice nitrilové

  • 35113400-3 - Ochranné a bezpečnostné odevy
  • 18143000-3 - Ochranný výstroj
  • 18100000-0 - Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorazový ochranný odev s kapucňou
Funkcia
Jednorazový ochranný celotelové odev s kapucňou a prelepenými švami, antistatický, bez silikónov, kat. III, typ 4B, 5B, zapínanie je na zips kryté légou. Obleky musia spĺňať bezpečnú ochranu pracovníka pri odbere vzoriek na COVID19.
Jednorazové návleky na obuv z jednorazovej protišmykovej fólie s elastickým prispôsobivým pásom , ktorý obopína členok, farba modrá.
Respirátor FFP2 bez  výdychováho ventilu
Rukavice nitrilové
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Jednorazový ochranný odev s kapucňou veľkosť M (veľkostné parametre - Výška 166-174 cm, Hrudník 94-102 cm, Pás 82-90 cm) rukáv dlhý ukončený manžetou, nohy ukončené gumičkou ks 50
Jednorazový ochranný odev s kapucňou veľkosť  XL  (veľkostné parametre - Výška 182-190 cm, Hrudník 110-118 cm, Pás 98-106 cm) rukáv dlhý ukončený manžetou, nohy ukončené gumičkou ks 150
Jednorázové návleky na obuv párov 100
Respirátor FFP2 ks 200
Rukavice nitrilové veľkost M  : balené 100 ks/balenie bal 8
Rukavice nitrilové veľkost L : balené 100 ks/balenie bal 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál jednorazového odevu: Netkaná textília s povlakom, dodatočne podlepené švy
Overal/ochranný odev musí spĺňať normy: • EN 13034: 2005 + A1: 2009• EN ISO 13982-1 : 2004 + A1: 2010• EN 14605: 2005 + A1: 2009• EN 1073-2: 2002• EN 1149-5: 2008• EN 14126: 2003 + AC: 2004• EN ISO 13688: 2013. žiadame dodať certifikát
Respirátor FFP2 musí spĺňať normy: žiadame dodať certifikát
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požadujeme uvádzať na faktúre za tovar jednotkové ceny vrátane DPH. Ceny musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Tovar požadujeme dodať nový a nepoužitý. Dodávateľ je povinný odovzdať predmet zmluvy v uvedenej kvalite a množstve a to podľa technickej špecifikácie a technických vlastností predmetu zákazky.
Predmet plnenia požadujeme dodať v celom objeme naraz, v pracovné dni v čase od 7:30 do15:30 po vzájomnej dohode. O doručení tovaru informovať dopredu telefonicky alebo emailom.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien s DPH a celkovej ceny s DPH. Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nemá náležitosti daňového dokladu.
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturácia bude zrealizovaná po vykonaní riadneho plnenia predmetu zmluvy dodávateľom.
Nedodržanie špecifikovaných  parametrov  objednaného tovaru  sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a odberateľ si vyhradzuje právo na   odstúpenie od zmluvy.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 4, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

17.12.2020 20:17 — 21.12.2020 20:17

1,00 sada

2 400,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.12.2020 10:14

15.12.2020 10:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.12.2020 10:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 426
 52
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.12.2020 13:58 - Vstupná ponuka 2 400,00 € Cena s DPH
10.12.2020 20:00 - Najvýhodnejšia ponuka 2 350,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS