• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.12.2020 16:58
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2020 11:50

Detail zákazky Z202032978

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.12.2020 16:58
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2020 11:50

Základné údaje

Z202032978

OF-228766

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5294937

Objednávateľ

35732881

METRO Bratislava a.s.

Primaciálne nám. 1, Bratislava, 81101, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby na zabezpečenie administratívnych prác objednávateľa
Počty uvedené v tomto opise sa vzťahujú buď na kusy, ak je uvedené ks, prípadne na celé balenia, ak je uvedené bal. (v takomto prípade je za označením bal. uvedené z koľkých kusov balenie pozostáva).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelársky papier, A4, gramáž 80 g, biely bal. (=500 listov) 100
Kancelársky papier, A3, gramáž 80g, biely bal. (=500 listov) 5
Euroobal, priehľadný číry euroobal z polypropylénu, otvor zhora, eurodierovanie, povrch matný a mierne pórovitý. Formát A4. Hrúbka: minimálne 45 mic. bal. (=100 ks) 30
Ceruzka grafitová s gumou, tvrdosť HB ks 30
Plastové guľôčkové pero,s ihlovým hrotom,  farba náplne modrá ks 45
Spinky do zošívačky, 24/6,  vyrobené zo silného drôtu bal. (=1000 ks) 15
Zvýrazňovač centropen HIGHLIGHTER alebo ekvivalent, modrý, šírka stopy 1-4,6 mm ks 24
Zvýrazňovač centropen HIGHLIGHTER alebo ekvivalent, oranžový, šírka stopy 1-4,6 mm ks 24
Zvýrazňovač centropen HIGHLIGHTER alebo ekvivalent, žltý, šírka stopy 1-4,6 mm ks 24
Zvýrazňovač centropen HIGHLIGHTER alebo ekvivalent, ružový, šírka stopy 1-4,6 mm ks 24
Zvýrazňovač centropen HIGHLIGHTER alebo ekvivalent, zelený, šírka stopy 1-4,6 mm ks 24
Spony listové 75 mm pozinkované bal. (=25 ks) 5
Spony listové 50 mm pozinkované bal. (=75 ks) 20
Samolepiaci bloček 75x75 mm, 400 listov, rôzne farby neónové ks 25
Jednorázová batéria alkalická mikrotužková AAA bal. (=10 ks) 4
Jednorázová batéria alkalická tužková AA bal. (=8 ks) 4
Lepiaca páska 24 mm x 33 m transparentná ks 20
Lepiaca páska 50 mm x 66 m transparentná ks 15
Korekčná páska pritt 4,2 mm x 10 m alebo ekvivalent ks 5
Lepiaca tyčinka hmotnosť 20g ks 20
Odkladacia mapa papierova 253 EKO  A4 s 3 chlopňami  , modrá ks 20
Kovový veľkokapacitný dierovač, kapacita dierovania: minimálne 63 listov 80g/m2 papiera ks 1
Centropen Liner 4611 čierny 0,3 mm alebo ekvivalent ks 15
Centropen Liner 4611 červený 0,3 mm alebo ekvivalent ks 15
Zošívačka na veľkosti spon 24/6, 26/6, kapacita zošívania na minimálne 30 listov, farba čierna ks 5
Rýchloviazač A4 s celou prednou stranou a závesom do poradača, z prešpánu 350 g, farba žltá ks 30
Rýchloviazač A4 s polovičnou prednou stranou a závesom do poradača, z prešpánu 350 g, farba modrá ks 12
Rozraďovač šanónov, rozmer: 10,5 x 24 cm, mix farieb bal. (=100 ks) 15
Samolepiace papierové záložky, rozmer: 20 x 50 mm, v 4 neónových farbách po 50 lístkov bal. (=4x50 lístkov) 15
Guma bielošedá, biela gumuje grafitové čiary a šedá atrament, stredne tvrdá, rozmery: 57x19,5x8 mm ks 10
Euroobal A3 polypropylénový, matný na ležato, hrúbka: 120 mic. bal. (=100 ks) 2
Kalkulačka stolová Casio MS 10 B S, 10-miestna alebo ekvivalent ks 2
Stabilo point  88 liner, stopa: 0.4 mm, farba modrá alebo ekvivalent ks 20
Stabilo point 88 liner, stopa: 0.4 mm, farba modrá tmavá alebo ekvivalent ks 20
Stabilo point 88 liner, stopa: 0.4 mm, farba čierna alebo ekvivalent ks 20
Stabilo point 88 liner, stopa: 0.4 mm, farba zelená alebo ekvivalent ks 5
Stabilo point 88 liner, stopa: 0.4 mm, farba zelená svetlá alebo ekvivalent ks 10
Stabilo point 88 liner, stopa: 0.4 mm, farba červená alebo ekvivalent ks 5
Stabilo point 88 liner, stopa: 0.4 mm, farba červená tmavá alebo ekvivalent ks 5
Stabilo point 88 liner, stopa: 0.4 mm, farba hnedá alebo ekvivalent ks 5
Stabilo point 88 liner, stopa: 0.4 mm, farba oranžová alebo ekvivalent ks 5
Kancelárske nožnice s pogumovaným úchytom a strihacou časťou z nehrdzavejúcej ocele, veľkosť: 20,5 cm ks 4
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa na balenie, dopravu na miesto plnenia, vyloženie na mieste plnenia.
Miesto dodania tovarov je v meste Bratislava.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, predložiť podrobný rozpis cien (€ bez DPH, € s DPH) na všetky položky podľa jednotlivých druhov tovarov  s presnou špecifikáciou ponúkaného tovaru.
Dodávka sa považuje za kompletnú dodaním všetkých tovarov v zmysle opisného formulára, čiastočné plnenie sa nepripúšťa.
Požaduje sa dodanie tovaru v čase od 9:00 hod. do 14:00 hod.
V prípade, že v popise je uvedený konkrétny typ tovaru, pripúšťa sa ekvivalentné plnenie, pričom dodávateľ je povinný dodržať rovnaké alebo vyššie technické parametre ako má uvedený referenčný typ.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v pôvodnom mieste dodania tovaru na vlastné náklady.
Právo fakturovať vzniká dodávateľovi dňom dodania kompletného predmetu zmluvy objednávateľovi. Kompletnosť objednávateľ potvrdí na dodacom liste.
Lehota splatnosti faktúr je 14 dní odo dňa doručenia faktúry.
Tovar musí byť doručený bez akýchkoľvek vád. Objednávateľ môže odmietnuť tovar prevziať ak zistí preukázateľné chyby, nedostatočnú kvalitu alebo rozdiel v množstve.
Nedodržanie predmetu zmluvy alebo lehoty dodania sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Muchovo nám. 12, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

16.12.2020 14:00 — 22.12.2020 14:00

1,00 Celý set v zmysle opisného formulára

1 030,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.12.2020 16:58

14.12.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.12.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 353
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.12.2020 09:22 - Vstupná ponuka 1 030,00 € Cena bez DPH
14.12.2020 09:22 - Najvýhodnejšia ponuka 1 030,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS