• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.12.2020 14:08
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2020 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2020 15:20

Detail zákazky Z202032955

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.12.2020 14:08
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2020 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2020 15:20

Základné údaje

Z202032955

OF-228679

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5294915

Objednávateľ

17069807

Krajská prokuratúra Prešov

Masarykova 16, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

36190381

INTERIÉR INVEST, s.r.o.

Kukučínova 23, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Podložka pod stoličku

podložka pod stoličku,

  • 39530000-6 - Koberce, rohože a predložky
  • 30197000-6 - Drobné kancelárske vybavenie
  • 39516120-9 - Podložky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Podložka pod stoličku
Funkcia
Podložka pod stoličku na koberce
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Podložka pod stoličku na koberce ks 70
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Podložka pod stoličku pre mäkké podlahy - koberce vyrobená z tvrdého a odolného materiálu
- farba transparentná
- spodná strana s hrotmi
- rozmer 1200 x 900 mm
- hrúbka  minimálne 2 mm
- materiál polyetylén
- použitie na koberce
- protišmyková
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7:00 do 14:00 hod.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Materiál musí byť originálny, nepoužitý, so zárukou.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Masarykova 16, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

21.12.2020 14:10

70,00 ks

2 450,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.12.2020 14:08

14.12.2020 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.12.2020 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 539
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.12.2020 15:08 - Vstupná ponuka 2 448,00 € Cena s DPH
11.12.2020 11:16 - Najvýhodnejšia ponuka 2 300,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS