30844363
Správa štátnych hmotných rezerv Slovenskej republiky
Pražská 29, Bratislava, 81263, SVK
44626975
SPB Security s.r.o.
Kremnická 26, Bratislava, 85101, SVK
Bezpečnostná služba na ústredí
strážna služba, bezpečnostná služba, informačná služba, ochrana objektov a majetku, kontrola a evidencia zamestnancov, kontrola pohybu majetku, riešenie krízových situácií, ohlasovacia povinnosť, vykonávanie vnútornej a vonkajšej pochôdzkovej činnosti
Služba
1. Bezpečnostná služba na ústredí
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie výkonu strážnej služby, informačnej služby a komplexné zabezpečenie ochrany majetku v objekte objednávateľa. |
Poskytovať službu v súlade so zákonom č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“) a ďalších všeobecne záväzných platných právnych predpisov. |
Poskytovať službu s odbornou starostlivosťou, v súlade so záujmami objednávateľa tak, aby nedochádzalo k akýmkoľvek škodám na stráženom majetku zo strany tretích osôb alebo z iných dôvodov. |
Poskytovanie strážnej a informačnej služby pre objekt objednávateľa v nepretržitom 24 hodinovom rozsahu zabezpečovania 1 osobou dodávateľa. |
Poskytovanie služby s cieľom zabezpečiť ochranu objektu a majetku proti krádeži, vandalizmu, nepovolenému vstupu a pohybu cudzích neevidovaných osôb bez zistenia účelu vstupu. |
Kontrola a evidencia zamestnancov a evidencia návštev (pracovných ale aj súkromných osôb) v rozsahu účelu návštevy a osoby - zamestnanca, ku ktorej návšteva smeruje. |
Kľúčová služba, výdaj kľúčov podľa vnútorného pokynu objednávateľa vydanom pre daný účel, evidencia vydaných kľúčov od priestorov stráženého objektu. |
Kontrola presunu, vývozu, vynesenia materiálu, majetku a inventáru mimo stráženého objektu. |
Plnenie úloh v krízových situáciách podľa interných smerníc objednávateľa. Ohlasovacia povinnosť v prípade narušenia objektu, alebo havarijnej situácie (prasknuté potrubie, vytečenie vody, požiar a pod). |
Vykonávanie funkcie informátora pre návštevy počas pracovného času objednávateľa. |
Vykonávanie prepájania došlých telefónnych hovorov smerovaných cez telefónnu ústredňu. |
Vykonávanie vnútornej a vonkajšej pochôdzkovej činnosti stráženého objektu objednávateľa. |
Vykonávanie kontroly strážených priestorov v súvislosti s možným poškodením, unikajúcou vodou alebo v súvislosti s možným únikom plynu z vnútorných rozvodov plynu, prípadne ložiskom požiaru a iných nepredvídaných skutočností. |
Zabezpečovanie úloh vyplývajúcich z predpisov o požiarnej ochrane objektov a iné. |
Zabezpečenie iných úloh na základe požiadavky objednávateľa, ktoré priamo súvisia s výkonom strážnej služby. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet objektov určených na stráženie | objekt | 1 | ||
Počet osôb vykonávajúcich výkon strážnej služby v čase od 6.00 h do 18.00 h | osoba | 1 | ||
Počet osôb vykonávajúcich výkon strážnej služby v čase od 18.00 h do 6.00 h | osoba | 1 | ||
Stráženie objektu/počet hodín bežnej fyzickej ochrany denne | hod./deň | 24 | ||
Počet dní stráženia | deň | 365 | ||
Objekt stráženia - zastavaná plocha | m2 | 992 | ||
Objekt stráženia - ostatné plochy - parkovisko | m2 | 2279 | ||
Objekt stráženia - počet nadzemných podlaží | podlažie | 5 | ||
Objekt stráženia - počet podzemných podlaží | podlažie | 1 | ||
Počet osobohodín denne | osobohodina | 24 | ||
Počet osobohodín počas trvania zmluvy | osobohodina | 8760 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Objekt a priľahlé vonkajšie priestory - výkon strážnej služby | 24 hod./deň |
Výkon bezpečnostnej služby požaduje objednávateľ v tomto rozsahu: | |
a) nepretržitá fyzická ochrana objektu bez zbrane | |
b) obchôdzky, striedavé premiestňovanie sa v stanovených intervaloch, určenie stanovíšť osôb dodávateľa poverených výkonom fyzickej ochrany objektu podľa vypracovaného plánu služieb | |
c) kontrola prevádzky bezpečnostných systémov (elektrické, elektronické, mechanické a ďalšie komponenty pevne zabudované), ktoré zabraňujú nepovolenému vstupu, vjazdu, alebo inému nežiaducemu vniknutiu do chráneného objektu alebo do chráneného priestoru, alebo výjazd z neho, | |
d) prevádzkovanie poplachových systémov (elektrických, elektronických, mechanických a ďalších komponentov zabudovaných v objekte, alebo na chránenom mieste), ktoré signalizujú (obraz, zvuk, svetlo, atď.) | |
e) nepovolený vstup, vjazd, alebo iné nežiaduce vniknutie do chráneného objektu alebo chránených priestorov alebo výjazd z neho | |
f) kontrola vstupov a výstupov z objektu objednávateľa | |
g) vyhodnocovanie narušenia chráneného objektu alebo chráneného miesta | |
h) kontrola a stráženie obvodového oplotenia areálu objektu objednávateľa obchôdzkou | |
i) kontrola a stráženie objektu objednávateľa pomocou IBS a jeho fyzická obsluha: - integračný bezpečnostný systém C4, - kamerový systém Avigilon, - elektrická požiarna signalizácia DIGISYS 111 | |
j) vykonanie účinného zásahu proti narušiteľovi v zmysle Zákona, vyhlášky Ministerstva vnútra SR č. 634/2005 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia Zákona a vyhlášky Ministerstva zdravotníctva SR č. 33/2006 Z. z. o podrobnostiach posudzovania zdravotnej spôsobilosti osôb na poskytovanie služieb v oblasti bezpečnosti súkromnými bezpečnostnými službami | |
k) organizovanie spoločného postupu proti narušiteľovi, prípadne hrozbe, v spolupráci s ďalšími zložkami (Policajný zbor Slovenskej republiky, špeciálnymi jednotkami) na vykonanie efektívneho zásahu proti prípadnému narušiteľovi objektu objednávateľa | |
l) v prípade vzniku požiaru vykonanie obhliadky miesta, bezodkladné privolanie Hasičského a záchranného zboru a organizovanie spoločného postupu pri likvidácii požiaru | |
m) kontrola všetkých administratívnych priestorov po opustení zamestnancov a upratovacej služby | |
n) kontrola okien a ich bezpečné uzavretie (formou vonkajšej obhliadky objektu) | |
o) kontrola uzamknutia kancelárií, kontrola sociálnych zariadení | |
p) pozhasínanie rozsvietených svetiel | |
q) písomný záznam z výkonu služby na požiadanie predložiť objednávateľovi |
Názov |
1. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečovať výkon strážnej služby osobami spoľahlivými fyzicky a psychicky zdatnými, odborne spôsobilými a vyškolenými v zmysle zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
2. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní pred začiatkom lehoty zahájenia plnenia zmluvy predložiť v listinnej forme objednávateľovi zoznam osôb, ktoré budú zabezpečovať výkon strážnej služby. Nedodanie zoznamu sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
3. Dodávateľ je povinný najneskôr 1 pracovný deň dopredu oznámiť objednávateľovi zmenu osoby, ktorá bude vykonávať strážnu službu, a ktorá nebola uvedená v zozname podľa predchádzajúceho bodu. Neposkytnutie informácie sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
4. Dodávateľ je povinný nahradiť zamestnanca – osobu vykonávajúcu strážnu službu, ak voči nej bude mať objednávateľ výhrady (napr. v zmysle neprimeraného správania v službe). Nenahradenie takejto osoby inou osobou sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
5. Dodávateľ zabezpečí, aby osoby zabezpečujúce výkon strážnej služby boli oblečené v rovnošate opatrenej jasne označeným názvom dodávateľa a s uvedením mena strážnika na viditeľnom mieste v prednej hornej časti tela. |
6. Dodávateľ je povinný vybaviť osoby vykonávajúce strážnu službu vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone strážnej služby. |
7. Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za riadny výkon strážnej služby a zodpovedá objednávateľovi za škody spôsobené vadným plnením záväzku dodávateľa a to v rozsahu skutočne preukázanej škody a nákladov na jej odstránenie. |
8. Dodávateľ je povinný bez obmedzenia umožniť objednávateľovi vykonať kontrolu výkonu strážnej služby. V prípade zistených nedostatkov ich bezodkladne alebo v stanovenej lehote odstrániť a zabezpečiť nápravu najneskôr do 2 pracovných dní od zistenia nedostatku (ak nebolo dohodnuté inak). |
9. Neodstránenie zistených nedostatkov podľa predchádzajúceho bodu a sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje písomne predkladať objednávateľovi všetky poznatky z výkonu strážnej služby, všetky zistenia, škodové udalosti a narušenie objektu objednávateľa. |
11. V prípade zistenia mimoriadnych udalostí ich dodávateľ okamžite nahlási objednávateľovi a ním stanovenej osobe a príslušným orgánom podľa charakteru zistenia a vykoná potrebné opatrenia na zamedzenie vzniku ďalších škôd. |
12. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 dní pracovných od uzavretia tejto zmluvy predložiť v listinnej forme objednávateľovi jednotkovú cenu za výkon strážnej služby pri jej zabezpečovaní 24 hod./deň a to v rozsahu ceny za 1 hodinu stráženia /1 osoba v Eur bez a s DPH. V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím strážnej služby. |
13. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia tejto zmluvy predložiť objednávateľovi originál alebo úradne osvedčenú kópiu licencie na prevádzkovanie bezpečnostnej služby podľa § 9 a nasl. zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti). |
14. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní pred nástupom na výkon strážnej služby predložiť objednávateľovi originál alebo úradne osvedčenú kópiu poistnej zmluvy, príp. osvedčenie o poistení, na poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone činností predmetu zákazky (napr. poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa) uzatvorenú na poistnú sumu najmenej 50.000,- Eur na všetky poistné udalosti, ktorá bude platná a účinná počas celého obdobia plnenia predmetu tejto zmluvy. |
15. Nedodržanie záväzku podľa predchádzajúceho bodu sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
16. Dodávateľ sa zaväzuje, že bude mať počas celej doby plnenia zmluvy uzatvorenú zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu. |
17. Objednávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní pred začatím výkonu strážnej služby predložiť, dodávateľovi zoznam kontaktných osôb, ktoré budú súčinné pri riešení krízových situácií a problémov vzniknutých pri výkone strážnej služby. |
18. Výkon strážnej služby požaduje objednávateľ konkrétne a detailne vyšpecifikovať v „Smernici pre výkon strážnej služby“ (ďalej len „Smernica“), ktorú dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi najneskôr do 5 kalendárnych dní po uzavretí zmluvy. |
19. Dodávateľ vydá Smernicu a prílohu k Smernici vo finálnom záväznom znení po konzultáciách so zástupcami objednávateľa a zapracovaní pripomienok objednávateľa podľa predchádzajúceho bodu. |
20. Smernica musí obsahovať základné ustanovenia zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o súkromnej bezpečnosti): |
a) povinnosti a oprávnenia zamestnancov strážnej služby (ako napr. nutná obrana, donucovacie prostriedky a pod.) |
b) štátny dozor a kontrola. |
21. Príloha k Smernici musí obsahovať: |
- podrobný popis vykonávaných činností zamestnancom alebo oprávnenou osobou dodávateľa (prevzatie a odovzdanie služby, dokumentácia a jej vedenie, spôsob vyzbrojenia a vystrojenia, základné postupy správania a konania a pod.), |
- podrobný popis a určenie časov na vykonávanie obhliadok, |
- riešenie vstupu a výstupu cudzích osôb, návštev zamestnancov a firiem do a z objektu objednávateľa v pracovných dňoch, v čase voľna a sviatkov, |
- riešenie vjazdu a výjazdu vozidiel do a z areálu objektu objednávateľa, |
- spôsob kontroly prinášania a vynášania materiálu, |
- riešenie vstupu príslušníkov Policajného zboru SR, ostatných ozbrojených a záchranných zborov a kontrolných orgánov do objektu objednávateľa, |
- prijímanie dôležitých informácií, spôsob vykonávania činnosti po prijatí dôležitých informácií a evidencia prijatia a spôsobu riešenia dôležitých informácií, |
- kontrola funkčnosti technických zariadení, |
- činnosti strážnej služby pri kontrolnej činnosti nadriadených, príslušníkov Policajného zboru SR, kontrola pri podozrení požitia alkoholických nápojov, |
- činnosti pri vzniku krízovej situácie a mimoriadnej udalosti podľa interných smerníc objednávateľa, |
- činnosti pri výpadku elektrického prúdu a kontrola činnosti náhradného zdroja elektrickej energie v rozsahu podľa § 20 vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia, |
- činnosti pri úniku vody alebo plynu, požiaru v objekte objednávateľa alebo v ich blízkosti, neuzamknutie miestností po odchode zamestnancov, poškodenia majetku a pod., |
- činnosti pri narušení alebo poškodení priestorov objektu objednávateľa, uviesť čas príchodu zásahovej motorizovanej jednotky strážnej služby, |
- stanovený reakčný čas zvlášť pri narušení objektu a zvlášť pri narušení chránených priestorov v objekte objednávateľa, |
- evidencia, výdaj a príjem kľúčov – kľúčový režim, |
- vizuálna kontrola nízkotlakovej plynovej kotolne počas obchôdzky a obsluha signalizácie kotolne na vrátnici, |
- kontrola priestorov chránených poplachovým systémom narušenia a činnosti strážnej služby pri vzniku poplachu. |
- kontrola funkčnosti bezpečnostných a poplachových systémov inštalovaných v objekte objednávateľa činnosť pri vzniku poplachu a poruchy. |
22. Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr 3 pracovných dní pred začatím výkonu strážnej služby, že zabezpečí účasť všetkých svojich zamestnancov vykonávajúcich stráženie a ochranu objektu objednávateľa na školení organizovanom objednávateľom na dennú obsluhu (ovládanie) bezpečnostných a poplachových systémov, ktoré sú inštalované v objekte objednávateľa. |
23. Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr 3 pracovných dní pred začatím výkonu strážnej služby vykonať obhliadku objektu objednávateľa a absolvovať školenie objednávateľa o BOZP. |
24. Dodávateľ je povinný pri výkone strážnej služby prostredníctvom určených osôb dodržiavať všeobecne záväzne právne predpisy, interné vnútorné predpisy, pokyny objednávateľa. |
25. Dodávateľ a jeho zamestnanci sú povinní zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach zistených pri výkone strážnej služby a o jej výkone aj po ukončení zmluvného vzťahu (táto mlčanlivosť je časovo neobmedzená). |
26. Dodávateľ zabezpečuje úlohy, ktoré vyplývajú z predpisov o ochrane pred požiarmi vyhlášky MV SR č. 121/2002 Z. z. o požiarnej prevencii v znení neskorších predpisov. |
27. Objednávateľ sa zaväzuje písomne oznamovať dodávateľovi každú zmenu v rozsahu alebo spôsobe výkonu strážnej či informačnej služby a zmenu, ktorá má vplyv na samotný výkon služby. |
28. Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,- Eur bez DPH za každú aj začatú hodinu, v dobe, počas ktorej nebude zabezpečovať výkon služby v rozsahu podľa požiadaviek uvedených v predchádzajúcich bodoch tejto zmluvy. |
29. Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu uplatnenú objednávateľom podľa predchádzajúceho bodu do štrnástich (14) dní odo dňa doručenia písomného vyúčtovania pokuty, pričom zmluvná pokuta nemá vplyv na nároky zmluvných strán vzniknuté zo škôd spôsobených druhou zmluvnou stranou. |
30. Objednávateľ oboznámi zamestnancov dodávateľa s umiestnením hasiacich prístrojov, hlavných uzáverov a vypínačov, všetko najneskôr do 3 pracovných dní pred nástupom na výkon strážnej služby. |
31. Objednávateľ bezplatne poskytne zamestnancom dodávateľa vykonávajúcim strážnu službu v stráženom objekte objednávateľa primerané nevyhnutné priestory na výkon strážnej služby, vrátane priestoru na odloženie si osobných vecí a možnosť užívať kuchynku a soc. zariadenie. |
32. Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení nesk. predpisov a to: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť, odtlačok pečiatky a podpis. |
33. Dodávateľ berie na vedomie, že objednávateľ nebude poskytovať zálohové platby za výkon a poskytovanie služieb, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
34. Cena za poskytnuté služby sa bude uhrádzať raz mesačne na základe faktúry za dané obdobie výkonu služby/za množstvo hodín plnenia v danom kalendárnom mesiaci. |
35. V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím služby ako mzda pracovníkov a náklady na rovnošatu, výstroj a vecné bezpečnostné prostriedky potrebné pri výkone strážnej služby. |
36. Úhrada za poskytnuté služby sa uskutoční mesačne na základe doručenej faktúry s lehotou splatnosti do 30 dní vrátane DPH, ktorá musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, ide o: |
- označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť, odtlačok pečiatky a podpis. Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí služby na základe vystavenej mesačnej faktúry v danom mesiaci, ktorej súčasťou je zmenový list dodávateľa potvrdený objednávateľom. |
37. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú s predpokladom poskytovania strážnej služby od 01. 01. 2021 do 31. 12. 2021 a zaniká uplynutím doby, na ktorú bola uzavretá. |
38. K ukončeniu zmluvy dôjde uplynutím lehoty, na ktorú sa zmluva uzatvára alebo: |
- odstúpením od zmluvy na základe podstatného porušenia zmluvných podmienok spôsobených dodávateľom, jeho zamestnancami, |
- na základe písomnej dohody zmluvných strán a to k stanovenému dňu uvedenému v dohode, inak nasledujúcim dňom po uzatvorení dohody o ukončení zmluvy, |
- na základe vypovedania zmluvy ktoroukoľvek zo zmluvných strán a to aj bez uvedenia dôvodov, s trojmesačnou výpovednou lehotou so začiatkom jej plynutia od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede. |
39. Za podstatné porušenie zmluvy zo strany objednávateľa sa považuje: |
- oneskorenie platby v trvaní dvojnásobku doby splatnosti, |
- poskytnutie nepravdivých alebo neúplných informácií, týkajúcich sa činnosti objednávateľa a súvisiacich s predmetom zmluvy, ktoré spôsobí nemožnosť plnenia predmetu tejto zmluvy. |
40. Za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa sa považuje: |
- nenastúpenie zamestnanca dodávateľa na výkon strážnej služby, resp. nastúpenie do služby pod vplyvom alkoholu alebo iných omamných látok, |
- porušenie všeobecne záväzných právnych predpisov a interných požiarnych a bezpečnostných predpisov objednávateľa, |
- nedodržanie stanovených postupov pri výkone strážnej služby s následným vznikom škody, |
- závažné alebo opakované porušenie zmluvných povinností zo strany zamestnancov dodávateľa dohodnutých v tejto zmluve, na ktoré objednávateľ dodávateľa písomne upozornil, a ktoré napriek upozorneniu objednávateľa v stanovenej lehote neodstránil, |
- poskytnutie nepravdivých alebo neúplných údajov týkajúcich sa činnosti dodávateľa a súvisiacich s predmetom zmluvy, ktoré spôsobí nemožnosť plnenia predmetu tejto zmluvy, |
- porušenie mlčanlivosti alebo porušenie obchodného tajomstva. |
Slovenská republika
01.01.2021 00:00 — 31.12.2021 00:00
8 760,00 osobohodina
82 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.12.2020 10:52
15.12.2020 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.12.2020 11:06 - Vstupná ponuka | 82 198,80 | € | Cena s DPH |
15.12.2020 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 58 867,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: