• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.12.2020 16:10
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2020 10:50

Detail zákazky Z202032870

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.12.2020 16:10
  •    Predkladanie ponúk
    15.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.12.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.12.2020 10:50

Základné údaje

Z202032870

OF-228486

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5306994

Objednávateľ

17335345

Slovenský pozemkový fond

Búdkova cesta 36 , Bratislava, 81104, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup stravných poukážok, služby hromadného stravovania

stravné poukážky, služby hromadného stravovania

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup stravných poukážok
Funkcia
Predmetom zákazky je zabezpečenie hromadného stravovania zamestnancov objednávateľa formou stravovacích poukážok v zariadeniach, ktoré sú oprávnené poskytovať stravovacie služby.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods.2 zák. č.311/2011 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 4
Predpokladané množstvo odobratých poukážok ks 53 300 53 450
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Forma stravných lístkov papierové stravné lístky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa, alebo na miesto určené v objednávke v rámci celej Slovenskej republiky.
Miestom plnenia budú mestá: Bratislava, Banská Bystrica, Dolný Kubín, Dunajská Streda, Humenné, Košice, Liptovský Mikuláš,Lučenec, Martin, Michalovce, Nitra, Nové Zámky, Poprad, Považská Bystrica, Prešov, Rimavská Sobota, Rožňava, Trebišov, Trenčín, Trnava, Zvolen, Žilina. V prípade organizačných zmien objednávateľ môže zmeniť miesto plnenia, ktoré dodávateľovi včas oznámi.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 24 hodín od podania objednávky.
Dodávka stravných poukážok na základe tejto zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka - faktúra.
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, prostredníctvom internetu a e -mailom.
Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na päť desatinných miest.
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady spojené s plnením zákazky.
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky a vyjadruje sa v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu trvania zmluvného vzťahu.
Výška provízie v € bez DPH (VP) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na päť desatinných miest na základe nasledujúceho vzorca VP=(4,00€ x VP%) : 100.
Nominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky určil objednávateľ v súlade so zák. č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov.
Objednávateľ má právo v priebehu trvania zmluvného vzťahu požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky a dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie sa zmenou nominálnej hodnoty nemení.
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do provízie dodávateľa.
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma v € bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi nepoužité stravné poukážky dodaním stravných poukážok na nové obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote do 15 dní od ich vrátenia.
Dodávateľ má pre účel tejto zmluvy vyčlenené obmedzené množstvo finančných prostriedkov a vyhradzuje si právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade, že ponúknutá výška provízie bude vyššia ako 1,48%.
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez udania dôvodu v trojmesačnej výpovednej lehote , ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede.
Zmluvné strany sa dohodli, že min. a max. množstvá odobratých stravných poukážok sú len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné minimálne alebo maximálne množstvo.
Nominálna hodnota stravných poukážok sa môže meniť v závislosti od zmien a doplnení zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách a schváleného rozpočtu na príslušný rok. Výška dohodnutej provízie sa zmenou nominálnej hodnoty poukážky nemení.
Objemy a nominálna hodnota stravných poukážok budú upresňované v jednotlivých objednávkach. Stravné lístky objednávateľ požaduje v papierovej forme.
Akceptácia stravných poukážok musí byť minimálne v troch reštauráciách v mieste plnenia objednávateľa.
Požaduje sa nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní - zákona č. 315/2016 Z.z. zákona o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, účinného od 1.februára 2017.
Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora.
Nedodržanie predmetu zmluvy sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok pre obdobie, uvedené na stravnej poukážke minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom bola vydaná
Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi najneskôr 31 dní po ukončení platnosti
Interval objednávania stravných poukážok podľa potrieb objednávateľa, raz mesačne

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Búdková 36, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2021 07:00 — 31.12.2021 16:00

53 450,00 ks

213 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.12.2020 16:10

15.12.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.12.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 440
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.12.2020 08:31 - Vstupná ponuka 213 800,00 € Cena s DPH
09.12.2020 09:03 - Najvýhodnejšia ponuka 213 799,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS