• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.12.2020 14:29
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2020 10:50

Detail zákazky Z202032865

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.12.2020 14:29
  •    Predkladanie ponúk
    14.12.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.12.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.12.2020 10:50

Základné údaje

Z202032865

OF-228228

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5294855

Objednávateľ

34059199

Trenčianske múzeum v Trenčíne

Mierové námestie 46, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

36547654

BEGA, s.r.o.

PD, Lehota, 95136, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok

kancelárske stoličky, kontajner na kolieskach, skrinka, skriňa, konferenčná stolička, písací stôl

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky nábytok na vybavenie kancelárie
Funkcia
Kancelárska stolička  Antares MIJA čierna alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kancelárska stolička ks 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kancelárska stolička so synchrónnou mechanikou a s aretáciou
nastaviteľné podrúčky
bedrová a hlavová opierka
plastová a otočná konštrukcia
textilné a sieťovinové potiahnutie
výplň sedadla: molitan (PUR pena)
plastový kríž
plastové kolieska
nosnosť 120kg
farba čierna
 2. Skrinka biela RIOMAV TYP 09 alebo ekvivalent
Funkcia
skrinka biela RIOMAV TYP 09 alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
skrinka biela ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál DTD laminovaná
výška 112,2 cm
šírka 75 cm
hĺbka 38 cm
hrúbka materiálu 16/22 mm
dvojdverová
dve police
kovové úchytky
so zámkou - uzamykateľná
farba biela
 3. Kontajner na kolieskach OPTIMAL 24 alebo ekvivalent
Funkcia
kontajner na kolieskach OPTIMAL 24 alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kontajner na kolieskach ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál laminovaná drevotrieska
ABS hrany 2 mm a 0,5 mm
výška 60 cm
šírka 46 cm
hĺbka 41 cm
zásuvky 3
so zámkom - uzamykateľná
farba orech prírodný
 4. Písací stôl EUSTACH alebo ekvivalent
Funkcia
Písací stôl EUSTACH alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
písací stôl ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál DTD laminovaná
hrúbka materiálu 16/22 mm
šírka 137 cm
hĺbka 60 cm
výška 76,3 cm
rozmery skrinky (š x h x v) 37,8 x 60 x 76,3 cm
počet šuplíkov 4
výška plytších šuplíkov 16 cm
výška hlbších šuplíkov 19,4 cm
farba buk
 5. Stredná skriňa Praktik alebo ekvivalent
Funkcia
stredná skriňa Praktik alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
stredná skriňa ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmery: šírka 80 cm
výška 111,7 cm
hĺbka 40 cm
otváranie dverí krídlové
so zámkom - uzamykateľná
materiál laminovaná drevotrieska
hrúbka materiálu 16/22 mm
hrúbka vrchných dosiek 22 mm
hrúbka zadnej steny 3 mm
hrúbka ostatných dosiek 16 mm a 22 mm
hrúbka hrán 0,5 mm a 2 mm
farba tmavý orech
materiál úchytiek kov
počet políc 2
nosnosť políc 35 kg
 6. Konferenčná stolička ISO alebo ekvivalent
Funkcia
konferenčná stolička ISO s pevnou kovovou konštrukciou alebo ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
konferenčná stolička ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
pevná kovová konštrukcia čiernej farby
farba stoličky hnedá
šírka 53 cm
hĺbka 58 cm
výška 83 cm
hĺbka sedadla 41 cm
výška sedadla 47 cm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy do miesta plnenia
Dodávateľ poskytne objednávateľovi na predmet plnenia záruku v trvaní minimálne 24 mesiacov.
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaných tovarov, špecifikáciu a vyobrazenie. Plnenie zmluvy môže nastať až po vzájomnom odsúhlasení technických parametrov ponúknutých výrobkov.
Dodávateľ dodá tovar objednávateľovi v pracovných dňoch od 7:00 hod. do 15:00 hod.
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz, nie čiastkovo.
Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a dizajnové charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený.
O ponúknutí ekvivalentného výrobku je dodávateľ povinný informovať kontaktnú osobu objednávateľa do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po riadnom dodaní tovaru podľa tejto dohody. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí v súlade s ustanoveniami príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov aj názov položky tovaru a miesto dodania tovaru, pričom prílohou faktúry bude dodací list, potvrdený zodpovedným zamestnancom objednávateľa.
V prípade omeškania dodávateľa s dodávkou tovaru v dohodnutej lehote, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie úroku z omeškania vo výške 0,5 % z ceny nedodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania.
V prípade preukázateľne neodstrániteľnej vady tovaru sa dodávateľ zaväzuje dodať objednávateľovi náhradný tovar zodpovedajúcej kvality.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe dodacieho listu. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry.
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Platba bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na úhradu škody.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierové námestie 46, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

16.12.2020 14:00 — 18.01.2021 14:00

1,00 celok

1 755,93

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.12.2020 14:29

14.12.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.12.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 261
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.12.2020 09:01 - Vstupná ponuka 1 755,93 € Cena s DPH
09.12.2020 14:53 - Najvýhodnejšia ponuka 1 755,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS