• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.12.2020 14:08
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2020 14:15
  •    Ukončenie zákazky
    11.12.2020 15:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.12.2020 15:25

Detail zákazky Z202032860

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.12.2020 14:08
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2020 14:15
  •    Ukončenie zákazky
    11.12.2020 15:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.12.2020 15:25

Základné údaje

Z202032860

OF-228020

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5277767

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

36265276

MultiMedia s.r.o.

103, Matúškovo, 92501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tričká pre zamestnancov

tričká

  • 18331000-8 - Tričká s krátkym rukávom
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tričká pre zamestnancov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tričko bavlnené, krátky rukáv, farba žltá, klasický okrúhly výstrih, materiálové zloženie: 100% bavlna, plošná hmotnosť 160g/m2, +/-3%. Veľkosť: S, M, L, XL, XXL, XXXL ks 1500
Tričko bavlnené, krátky rukáv, farba biela, klasický okrúhly výstrih, materiálové zloženie: 100% bavlna, plošná hmotnosť 160g/m2, +/-3%. Veľkosť: S, M, L, XL, XXL, XXXL ks 1500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
STN EN 12127 áno
Stálofarebnosť pri praní pri 40 stup. C áno
Zmena rozmerov po praní a sušení STN EN ISO 5077 áno
Odevy pre personál podľa normy ( STN P CEN/TS 14237) áno
Materiály v kontakte s pokožkou musia mať preukázanú nezávadnosť áno
Každý kus musí mať prišitý symbol údržby, veľkostné značenie áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi:
a.) typové označenie tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky,
b) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (ceny za jeden kus ) v EUR bez DPH, sadzby DPH, cenu s DPH a cenu celkom za celý predmet zákazky v EUR bez DPH, s DPH.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie predloženej špecifikáciie , nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
Objednávateľ požaduje dodať predpísaný tovar, alebo ekvivalent v tom prípade, ak bude mať zhodné alebo lepšie parametre v porovnaní s predpísaným tovarom.
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na jednorázovom plnení zmluvy.
Presné množstvo na miesto plnenia bude upresnené v elektronickej objednávke. 4  miesta plnenia v Bratislave = 4 záväzné objednávky.
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia elektronickej objednávky na plnenie od Objednávateľa - do 10 dní.
Záruka 24 mesiacov.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia v lehote do 3 pracovných dní odo dňa zaslania výzvy na predloženie vzorky.
Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ /poskytovateľ služby/zhotoviteľ diela vystaví faktúru za dodávku tovaru/poskytnutie služby/zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný.
Ak sa v opise predmetu zákazky a v špecifikácii požadovaného tovaru nachádzajú technické požiadavky, určujúce výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu pôvodu alebo výroby, môže uchádzač v ponuke predložiť aj ekvivalentný tovar v rovnakej alebo vyššej kvalite, ktorý pri dodržaní minimálnych technických požiadaviek verejného obstarávateľa bude slúžiť rovnakému účelu.
Požadované technické vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálnym požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie.Tieto doklady predloží v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby zákazky) do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent neprijať z dôvodu nesplnenia požadovaných minimálnych technických a kvalitatívnych vlastností a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom splňajúcim minimálne technické a kvalitatívne vlastností, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa par.7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružinovská 6, Antolská 11, Limbová 5, Mickiewziczova 13, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

21.12.2020 08:00 — 08.01.2021 14:00

3 000,00 ks

12 300,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.12.2020 14:08

11.12.2020 14:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.12.2020 14:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 154
 74
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.12.2020 15:08 - Vstupná ponuka 12 300,00 € Cena bez DPH
10.12.2020 08:14 - Najvýhodnejšia ponuka 10 099,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS