31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
36265276
MultiMedia s.r.o.
103, Matúškovo, 92501, SVK
Tričká pre zamestnancov
tričká
Tovar, Služba
|
1. Tričká pre zamestnancov
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Tričko bavlnené, krátky rukáv, farba žltá, klasický okrúhly výstrih, materiálové zloženie: 100% bavlna, plošná hmotnosť 160g/m2, +/-3%. Veľkosť: S, M, L, XL, XXL, XXXL | ks | 1500 | ||
| Tričko bavlnené, krátky rukáv, farba biela, klasický okrúhly výstrih, materiálové zloženie: 100% bavlna, plošná hmotnosť 160g/m2, +/-3%. Veľkosť: S, M, L, XL, XXL, XXXL | ks | 1500 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| STN EN 12127 | áno |
| Stálofarebnosť pri praní pri 40 stup. C | áno |
| Zmena rozmerov po praní a sušení STN EN ISO 5077 | áno |
| Odevy pre personál podľa normy ( STN P CEN/TS 14237) | áno |
| Materiály v kontakte s pokožkou musia mať preukázanú nezávadnosť | áno |
| Každý kus musí mať prišitý symbol údržby, veľkostné značenie | áno |
| Názov |
| Cena vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Dodávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi: |
| a.) typové označenie tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky, |
| b) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (ceny za jeden kus ) v EUR bez DPH, sadzby DPH, cenu s DPH a cenu celkom za celý predmet zákazky v EUR bez DPH, s DPH. |
| Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie predloženej špecifikáciie , nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. |
| Objednávateľ požaduje dodať predpísaný tovar, alebo ekvivalent v tom prípade, ak bude mať zhodné alebo lepšie parametre v porovnaní s predpísaným tovarom. |
| Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na jednorázovom plnení zmluvy. |
| Presné množstvo na miesto plnenia bude upresnené v elektronickej objednávke. 4 miesta plnenia v Bratislave = 4 záväzné objednávky. |
| Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia elektronickej objednávky na plnenie od Objednávateľa - do 10 dní. |
| Záruka 24 mesiacov. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia v lehote do 3 pracovných dní odo dňa zaslania výzvy na predloženie vzorky. |
| Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný. |
| Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ /poskytovateľ služby/zhotoviteľ diela vystaví faktúru za dodávku tovaru/poskytnutie služby/zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. |
| Ak sa v opise predmetu zákazky a v špecifikácii požadovaného tovaru nachádzajú technické požiadavky, určujúce výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu pôvodu alebo výroby, môže uchádzač v ponuke predložiť aj ekvivalentný tovar v rovnakej alebo vyššej kvalite, ktorý pri dodržaní minimálnych technických požiadaviek verejného obstarávateľa bude slúžiť rovnakému účelu. |
| Požadované technické vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálnym požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie.Tieto doklady predloží v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby zákazky) do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent neprijať z dôvodu nesplnenia požadovaných minimálnych technických a kvalitatívnych vlastností a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom splňajúcim minimálne technické a kvalitatívne vlastností, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky. |
| Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa par.7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z. |
Ružinovská 6, Antolská 11, Limbová 5, Mickiewziczova 13, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
21.12.2020 08:00 — 08.01.2021 14:00
3 000,00 ks
12 300,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.12.2020 14:08
11.12.2020 14:15
11.12.2020 14:30
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 08.12.2020 15:08 - Vstupná ponuka | 12 300,00 | € | Cena bez DPH |
| 10.12.2020 08:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 099,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: