• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.12.2020 12:43
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.12.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.12.2020 13:50

Detail zákazky Z202032851

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.12.2020 12:43
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.12.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.12.2020 13:50

Základné údaje

Z202032851

OF-228668

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5277763

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

„Nové licencie a podpora pre virtualizačnú platformu VMware vSphere vo verzii Enterprise Plus a pre softvérovo definované diskové pole VMware vSAN vo verzii Advanced alebo ekvivalent kompatibilný s existujúcim prostredím“

VMware vSphere, VMware vSAN

  • 48620000-0 - Operačné systémy
  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 48219700-3 - Softvérový balík pre servery na komunikáciu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. „Nové licencie a podpora pre virtualizačnú platformu VMware vSphere vo verzii Enterprise Plus a pre softvérovo definované diskové pole VMware vSAN vo verzii Advanced alebo ekvivalent kompatibilný s existujúcim prostredím“
Funkcia
1. Nové licencie Academic VMware HCI Kit 7 Advanced (Per CPU) alebo kompatibilné v celkovom počte 8 jednotiek (na 8 procesorov)
2. Podpora Academic Production Support/Subscription for VMware HCI Kit 7 Advanced (Per CPU) na 1 rok v celkovom počte 8 jednotiek (na 8 procesorov)
 2. Komponent riešenia č.1, Softvérovo definované, vysoko dostupné škálovateľné diskové pole
Funkcia
1. Architektúra riešenia: Diskové pole ako súčasť hyperkonvergovaného riešenia musí umožňovať pripojenie k serverom bez potreby použitia technológie Storage Area Network.Rozšíriteľnosť diskového poľa musí podporovať architektúru SCALE OUT, s rozšírením aspoň na 64 nodov diskového poľa, rozširovanie musí byť podporované v režime online, bez prerušenia poskytovaných služieb.Jednotlivé nody diskového poľa musia podporovať technológiu SCALE IN, rozširovaním počtu diskových skupín a fyzických diskov;
Softvérový kód diskového poľa musí byť integrovaný natívne vo virtulizačnom hypervizore. Diskové pole musí byť uspôsobené na prevádzku bez potreby inštalácie virtuálnych serverov alebo bez dedikovaných appliance, vytvárajúcich a poskytujúcich diskové služby.Diskové pole musí byť schopné prevádzky na certifikovanom HW rôznych výrobcov (minimálne HP, IBM, Supermicro, Cisco, Dell);
Požaduje sa podpora pre využívanie diskovej kapacity pre externe pripojené servery cez ISCSI.Požaduje sa podpora fyzických diskov typu SAS, SATA, SSD, NVMe, NVRAM.Požaduje sa podpora politík pre riadenie kvality prístupu na diskové pole.Požaduje sa podpora deduplikácie a kompresie priamo v softvéri.Požaduje sa podpora natívnej enkrypcie dát bez nutnosti inštalácie ďalšieho softvéru pre šifrovanie dát.
2. Vysoká dostupnosť: Riešenie musí umožňovať zmeny úrovne redundancie dát v rámci klastra diskového poľa v ľubovoľný okamžik počas prevádzky.Riešenie musí byť funkčné ako vysoko dostupné. Riešenie musí podporovať automatizovanú bezvýpadkovú prevádzku pri zlyhaní jednotlivých súčastí riešenia vrátane celých nodov diskového poľa. Požaduje sa podpora replikácie dát diskového poľa na vzdialenú lokalitu.Požaduje sa podpora úrovne ochrany dát RAID1, RAID5 a RAID6 alebo inej technicky a kvalitatívne porovnateľnej technológie pri distribúcii dát v rámci klastra diskového poľa.
3. Manažment a prevádzka: Diskové pole musí umožňovať plnohodnotné riadenie a monitorovanie v rámci centralizovaného manažment nástroja pre prostredie hypervizora.Inštalácia a konfigurácia diskového poľa musí byt realizovateľná formou nástroja s grafickým prostredím, bez potreby použitia CLI a scriptov.
4. Kompatibilita: Požaduje sa natívna podpora pre Veeam Backup and Replication.
 3. Komponent riešenia č.2, Komplexná vysoko dostupná virtualizačná platforma pre servery
Funkcia
1. Kompatibilita: Virtualizačná platforma ako súčasť hyperkonvergovaného riešenia musí podporovať serverový hardware rôznych renomovaných výrobcov (minimálne však: HP, IBM, Lenovo, Supermicro, Cisco, Dell). Podpora virtuálnych serverov s operačným systémom RedHat, SUSE Linux & SUSE Linux Enterprise, Ubuntu, CentOS, CoreOS, Mandriva, Windows Server 2012- 2019;
Podpora aplikačných systémov minimálne Oracle DB, MS SQL a Veeam Backup and Replication.Funkcionality a formáty ponúknutého riešenia musia byť na 100% kompatibilné s aktuálne používanou virtualizačnou platformou objednávateľa – VMWare VSphere 6.0 Enterprise Plus.
2. Vysoká dostupnosť: Prostredie musí vedieť fungovať v konfigurácii High Availability - pri výpadku niektorého zo serverov musí byť zabezpečená automatická obnova prevádzky virtuálnych serverov na inom serveri virtualizačnej platformy v rovnakej kvalite.Požaduje sa podpora migrácie virtuálnych serverov medzi hypervizor nodmi bez prerušenia prevádzky.Požaduje sa podpora migrácie virtuálnych serverov medzi rôznymi diskovými oddielmi bez prerušenia prevádzky;
Požaduje sa podpora automatického a dynamického umiestnenia virtuálnych serverov v rámci virtualizačného klastra podľa záťaže, bez prerušenia prevádzky virtuálnych serverov.Požaduje sa podpora v hypervizore pre memory balooning a over-provisioning.Požaduje sa možnosť replikácie virtuálneho servera do cloudového prostredia v rámci centralizovaného manažment nástroja.Požaduje sa podpora synchrónneho zrkadlenia virtuálneho servera na úrovni hypervizora.
3. Bezpečnosť: Požaduje sa natívna podpora enkrypcie virtuálnych serverov v rámci centralizovaného manažmentu prostredia.Požaduje sa podpora single-sign-on autentifikácie pre prístup do manažment rozhrania a podpora pre role-based prístup používateľov.Požaduje sa podpora secure-boot technológie pri štarte hypervízora.
4. Manažment: Požaduje sa centralizovaný manažment prostredia umožňujúci správu viacerých virtualizačných prostredí a virtualizačných clustrov súčasne.Všetky potrebné funkcionality pre konfiguráciu a prevádzku hypervizora musia byť k dispozícii v rámci grafického webového rozhrania manažment nástroja, bez potreby využitia CLI alebo scriptov.Prostredie manažment nástroja musí umožňovať monitorovanie prevádzkového stavu prostredia, výkonových a kapacitných charakteristík v grafickom rozhraní s možnosťou vytvárať automatické notifikácie pre správcov virtualizačného prostredia.
 4. Spoločné osobitné požiadavky pre kompontenty č.1 a č.2
Funkcia
1. Podpora: Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie, ktorá je poskytovaná priamo výrobcom pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi funkčný telefónny a emailový kontakt na predmetnú technickú podporu. Požaduje sa prístup aktualizáciám softvérových balíkov na celé obdobie kontraktu;
Požaduje sa možnosť vytvárať tikety k incidentom telefonicky a emailom.Požadujú sa výrobcom poskytované a garantované informácie a podpora k produktu ešte pred vznikom incidentu či problému (proaktívna podpora), od odborne vyškolených špecialistov technickej podpory v slovenčine;
Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že je oficiálnym partnerom výrobcu minimálne Advanced kategórie v Slovenskej republike pre ponúkané riešenie. Úroveň partnerstva dodávateľa musí byť pre objednávateľa verifikovateľné z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu).Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi zamestnávanie aspoň dvoch osôb s platnou technickou certifikáciou úrovne VTSP a VCAP-DCV na tovary v predmete zákazky od výrobcu ponúkaného riešenia do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy.
2. TCO: V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky (najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, záplaty, aktualizácie, podpora a pod.) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET");
Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu, tj. produktu s rovnakými alebo lepšími parametrami a výlučne od jedného výrobcu, sú v TCO zahrnuté aj všetky náklady spojené s preškolením 5 správcov do 5 pracovných dní od dodania v rozsahu minimálne 40 hodín na osobu formou prezenčného kurzu. Tieto náklady znáša dodávateľ;
Pri dodaní plnohodnotného ekvivalentu sú v TCO ďalej zahrnuté všetky náklady na súvisiace práce a na nevyhnutný upgrade a obstaranie všetkého softvéru a hardvéru potrebného k plnej funkčnosti celého virtualizačného prostredia objednávateľa. Tieto náklady znáša dodávateľ.Pri dodaní ekvivalentu je povinnosť preukázania 100% ekvivalencie na strane dodávateľa bez akýchkoľvek vyvolaných nákladov alebo potrebnej súčinnosti u objednávateľa.
3. Implementácia: Objednávateľ prevádzkuje svoju infraštruktúru výlučne na báze produktov VMWare vSphere a vSAN a je preto schopný zabezpečiť si implementáciu týchto produktov sám. Pri implementácii 100% kompatibilného ekvivalentného riešenia poskytne objednávateľ dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť a to najmä dodaním potrebných kontaktov, informácií, technickej dokumentácie, špecifikácií, konfigurácií, hesiel, fyzických a vzdialených prístupov.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér
Licencie: V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť ustanovenia zmluvy a OPETu pred osobitnými licenčnými podmienkami a EULA.
Prehlásenie: Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Anonymnom zmluvnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Rektorát, CIT, Šafarikovo nám. 6. 814 99 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

16.12.2020 08:00 — 21.12.2020 14:00

1,00 kompletný predmet zákazky

45 833,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.12.2020 12:43

11.12.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.12.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 419
 14
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.12.2020 09:18 - Vstupná ponuka 45 800,00 € Cena bez DPH
11.12.2020 09:53 - Najvýhodnejšia ponuka 45 798,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS