• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.12.2020 12:36
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2020 12:45
  •    Ukončenie zákazky
    11.12.2020 13:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.12.2020 13:35

Detail zákazky Z202032848

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.12.2020 12:36
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2020 12:45
  •    Ukončenie zákazky
    11.12.2020 13:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.12.2020 13:35

Základné údaje

Z202032848

OF-228700

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5277759

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nové akademické licencie pre Windows Server Datacenter kompatibilné s existujúcim prostredím

Windows Server

  • 48620000-0 - Operačné systémy
  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 48219700-3 - Softvérový balík pre servery na komunikáciu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nové akademické licencie pre Windows Server Datacenter kompatibilné s existujúcim prostredím
Funkcia
1. Nové trvalé akademické licencie Windows Server 2019 Datacenter v režime per core v celkovom množstve 160 licenčných balíkov typu „Win Server Datcr Core 2 SL Datacenter“ - produktový kód AAA-30379
2. Technické vlastnosti: Serverový sieťový operačný systém určený pre 64 bitové procesory. Požaduje sa nový, nerepasovaný a nepoužívaný softvér. Požaduje sa dodanie plnohodnotnej elektronickej licencie, nie OEM. Plná podpora súborového systému NTFS, možnosť použiť NTFS priamo pre beh daného operačného systému. Podpora virtualizácie a možnosť vytvárania neobmedzeného počtu virtuálnych inštancií operačného systému bez nutnosti ďalších nákladov na licencie;
Podpora behu aplikácií priamo pre operačný systém Windows (v neemulovanom režime), kvôli kompatibilite s prevádzkovanými aplikáciami obstarávateľa.Možnosť práce užívateľov cez terminálové pripojenie.Možnosť prevádzkovať operačný systém v režime vysokej dostupnosti (klastering).Požadujú sa licencie bez vlastnosti SA (predplatného) .
3. Podpora: Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že je oficiálnym partnerom výrobcu na úrovni Gold v Slovenskej republike pre ponúkané licencie a je oprávnený predávať tieto licencie aj pre akademický sektor. Úroveň partnerstva dodávateľa a musí byť pre objednávateľa verifikovateľné z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu).Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že má k dispozícii aspoň dve osoby s platnou technickou certifikáciou najvyššej úrovne na predmet zákazky od výrobcu ponúkaného riešenia do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy;
Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie poskytovaná priamo dodávateľom, ktorá je k dispozícii pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v slovenčine v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi funkčný telefónny a emailový kontakt na predmetnú technickú podporu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
TCO: V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky (najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, záplaty, kritické aktualizácie, podpora a pod.) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET").
Licencie: V prípade rozporu medzi OPET, ustanoveniami zmluvy, osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť ustanovenia zmluvy a OPETu pred osobitnými licenčnými podmienkami a EULA.
Prehlásenie: Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Funkčné špecifikácie položky

Funkcia
Pôvodná hodnota 3. Podpora: Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že je oficiálnym partnerom výrobcu na úrovni Gold v Slovenskej republike pre ponúkané licencie a je oprávnený predávať tieto licencie aj pre akademický sektor. Úroveň partnerstva dodávateľa a musí byť pre objednávateľa verifikovateľné z verejných zdrojov (napr. webstránka výrobcu).Dodávateľ je povinný preukázať objednávateľovi, že má k dispozícii aspoň dve osoby s platnou technickou certifikáciou najvyššej úrovne na predmet zákazky od výrobcu ponúkaného riešenia do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy;
Navrhnutá hodnota Navrhovateľ navrhuje rozporovaný text úplne odstrániť

Objednávateľ fakticky vyžaduje, aby dodávateľ bol zmluvným partnerom spoločnosti Microsoft – táto podmienka je diskriminačná - bez opory v legislatíve zvýhodňuje vybrané subjekty (zmluvných partnerov spol. Microsoft) oproti osobám, ktoré dokážu rovnocenne dodať predmet zákazky, ale nie sú zmluvným partnerom spoločnosti Microsoft; zmluvný vzťah so spoločnosťou Microsoft pritom nemá na kvalitu plnenia žiadny vplyv. Certifikát o úrovni spolupráce dodávateľa s výrobcom nemá vplyv na plnenie zákazky; dodať predmet zákazky je oprávnený ktokoľvek, kto vykonáva podnikateľskú činnosť na základe príslušného oprávnenia (napr. živnostenského). Pre objednávateľa je dôležité, aby dodávateľ software poskytol verejnému obstarávateľovi v súlade s legislatívou a aby bol funkčný pre plnenie objednávateľových potrieb. Iné obmedzenia sú neodôvodnené a diskriminačné voči osobám, ktoré sú schopné dodať rovnocenný software, ale nedisponujú príslušným certifikátom (ktorý však nemá z hľadiska kvality software žiadnu relevanciu).

Funkcia
Pôvodná hodnota Požaduje sa technická podpora pre ponúkané riešenie poskytovaná priamo dodávateľom, ktorá je k dispozícii pre elektronickú, písomnú aj telefonickú komunikáciu v slovenčine v celom rozsahu konverzácie minimálne počas pracovných dni v pracovnom čase aspoň medzi 8.00 a 17.00 hod s reakciou na incident najneskôr nasledujúci pracovný deň. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi funkčný telefónny a emailový kontakt na predmetnú technickú podporu.
Navrhnutá hodnota Navrhovateľ navrhuje rozporovaný text úplne odstrániť

Predmetom zákazky je tak poskytnutie tovaru (licencie) ako aj poskytnutie služieb (technická podpora). Používateľ má za to, že nie je odôvodnené tieto dve časti spojiť do jednej zákazky, nakoľko svojou povahou predstavujú samostatný predmet zákazky a sú od seba navzájom objektívne oddeliteľné. V zmysle § 10 zákona o verejnom obstarávaní musí verejný obstarávateľ dodržať (okrem iného) aj princíp nediskriminácie, transparentnosti a hospodárnosti. Používateľ má za to, že spojeným obstarávaním vzájomne objektívne oddeliteľných tovarov a služieb dochádza k obmedzeniu (resp. znemožneniu) účasti tých subjektov, ktoré by mali v úmysle súťažiť iba o dodanie tovaru resp. iba o poskytnutie služby, čo predstavuje porušenie uvedených princípov a v konečnom dôsledku môže viesť k netransparentnosti výberového procesu ako aj k zvýšeniu ceny obstarávaných tovarov a služieb. Nie je zrejmé, ako dlho sa má podpora poskytovať – vzhľadom na to vôbec nie je možné, aby používateľ vyčíslil jej hodnotu.

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota TCO: V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky (najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, záplaty, kritické aktualizácie, podpora a pod.) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET").
Navrhnutá hodnota TCO: V cene riešenia musia byť zahrnuté všetky náklady (ďalej len „TCO“) súvisiace s predmetom zákazky (najmä ale nie výlučne poskytnutie licencie, dodanie, záplaty, kritické aktualizácie a pod.) v súlade s bodmi 10.3 až 10.5 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET"). V cene riešenia nie je zahrnutá podpora.

Predmetom zákazky je tak poskytnutie tovaru (licencie) ako aj poskytnutie služieb (technická podpora). Používateľ má za to, že nie je odôvodnené tieto dve časti spojiť do jednej zákazky, nakoľko svojou povahou predstavujú samostatný predmet zákazky a sú od seba navzájom objektívne oddeliteľné. V zmysle § 10 zákona o verejnom obstarávaní musí verejný obstarávateľ dodržať (okrem iného) aj princíp nediskriminácie, transparentnosti a hospodárnosti. Používateľ má za to, že spojeným obstarávaním vzájomne objektívne oddeliteľných tovarov a služieb dochádza k obmedzeniu (resp. znemožneniu) účasti tých subjektov, ktoré by mali v úmysle súťažiť iba o dodanie tovaru resp. iba o poskytnutie služby, čo predstavuje porušenie uvedených princípov a v konečnom dôsledku môže viesť k netransparentnosti výberového procesu ako aj k zvýšeniu ceny obstarávaných tovarov a služieb. Nie je zrejmé, ako dlho sa má podpora poskytovať – vzhľadom na to vôbec nie je možné, aby používateľ vyčíslil jej hodnotu.

Názov
Pôvodná hodnota Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér.
Navrhnutá hodnota Nový alebo použitý softvér.

Software možno dodať dvoma spôsobmi – ako tzv. krabicový software (t.j. na pevnom nosiči) alebo stiahnutím z internetu prostredníctvom príslušného na to určeného linku. Tieto dva spôsoby dodania sú rovnocenné a nemajú vplyv na kvalitu a funkčnosť software. Opisný formulár je diskriminačný (teda v rozpore s §10 ods.2 zákona 343/2015 Z.z.) - diskriminuje dodávateľa, ktorý zabezpečuje plnenie predmetu zákazky dodaním softwaru prostredníctvom linku na stiahnutie, hoci z hľadiska výsledku a kvality dodaného plnenia je takýto software rovnako použiteľný.

Názov
Pôvodná hodnota Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér.
Navrhnutá hodnota Nový alebo použitý softvér.

Na trhu možno naraziť na dva druhy legálneho softwaru - „nový“ software; jeho dodávateľom je spravidla samotný autor softwaru alebo jeho zmluvný partner, - „použitý“ software; jeho dodávateľom môže byť akákoľvek osoba vykonávajúca podnikateľskú činnosť. Podľa rozsudku SDEÚ vo veci C-128/11 UsedSoft použitý software je rovnocenný novému softwaru; každý držiteľ softwaru je oprávnený tento previesť na inú osobu, pričom na nadobúdateľa prechádzajú aj všetky práva pôvodného držiteľa softwaru. „Použitý“ a „nový“ software sú z hľadiska funkcionality a kvality rovnaké. Zákonnosť prevodu a predaja použitého softwaru predpokladajú aj príslušné právne predpisy (§ 88 Autorského zákona, čl. 4 ods. 2 Smernice 2009/24/ES). Opisný formulár je diskriminačný (teda v rozpore s §10 ods.2 zákona 343/2015 Z.z.) - diskriminuje dodávateľa, ktorý zabezpečuje plnenie predmetu zákazky dodaním použitého softwaru, hoci z hľadiska výsledku a kvality dodaného plnenia je použitý software rovnako využiteľný.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Rektorát, CIT, Šafarikovo nám. 6. 814 99 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

16.12.2020 08:00 — 21.12.2020 14:00

1,00 kompletný predmet zákazky

30 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.12.2020 12:36

11.12.2020 12:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.12.2020 13:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 420
 16
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.12.2020 13:52 - Vstupná ponuka 29 760,00 € Cena bez DPH
08.12.2020 13:52 - Najvýhodnejšia ponuka 29 760,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS