• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.12.2020 12:16
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2020 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    11.12.2020 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.12.2020 14:20

Detail zákazky Z202032845

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.12.2020 12:16
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2020 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    11.12.2020 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.12.2020 14:20

Základné údaje

Z202032845

OF-228291

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5277753

Objednávateľ

00606715

Detská fakultná nemocnica Košice

Trieda SNP 457/1, Košice - mestská časť Západ, 04011, SVK

Dodávateľ

31625657

UNIPHARMA - 1.slovenská lekárnická akciová spoločnosť

Opatovská cesta 4, Bojnice, 97201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Sušená mliečna dojčenská výživa

dietetické potraviny, výživa sušená, mliečna, pre dojčatá

  • 15884000-8 - Dojčenská výživa
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Sušená mliečna dojčenská výživa
Funkcia
Predmetom obstarávania je dodanie tovaru -sušenej mliečnej dojčenskej výživy (ďalej len "SMDV") v rozsahu požadovanej špecifikácie, v množstvách a lehotách uvedených ďalej, na základe požiadaviek verejného obstarávateľa. Predmet zákazky požaduje verejný obstarávateľ vrátane prepravy a vyloženia v mieste plnenia. Súčasťou predmetu zákazky sú všetky, respektíve akékoľvek náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zákazky.
Zmluva bude uzatvorená na 12 mesiacov. Požadovaný počet ks v požadovanej gramáži je uvedený v Technickej špecifikácii predmetu zákazky.
Predmet zákazky tvoria len také druhy SMDV, ktoré boli podávané pacientom v ostatných troch rokoch. Podľa zhodnotenia reálnej potreby bol vypracovaný zoznam SMDV a určený predpokladaný počet balení. Neumožňujeme predkladať ponuky na tzv. ekvivalentné druhy SMDV z dôvodu ich nezhodnej biologickej a energetickej hodnoty (obsah bielkovín, tukov, sacharidov, vitamínov, minerálnych látok, nenasýtených mastných kyselín, kalorickej hodnoty, veku užívateľa... atď.). 
Akákoľvek zmena vo výžive malých detských pacientov môže viesť  k zhoršeniu ich zdravotného stavu. Ošetrujúci personál nemôže meniť  bez predchádzajúceho odporúčania  lekárov - špecialistov  ako napr. gastroenterológov, imunológov, alergológov, neonatológov a ďalších,  druh SMDV, s užívaním ktorej bolo dojča prijaté na nemocničnú liečbu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
NUTRILON 1 (800 g) ks 280
NUTRILON 2 (800 g) ks 260
NUTRILON 0 NENATAL NUTRIPREM (400 g) ks 120
NUTRILON LACTOSE FREE (400 g) ks 40
NUTRILON  1  ALLERGY CARE  SYNEO (450 g) ks 80
NUTRILON 1 ALLERGY  DIGESTIV CARE (450 g) ks 60
NUTRILON 1 A.R. (400 g) ks 80
NUTRILON 2 A.R. (800 g) ks 40
NUTRISON Powder (430 g) ks 80
NUTRILON 1 H.A. PROSYNEO (800 g) ks 60
BEBA AL 110 LACTOSE FREE (400 g) ks 10
BEBA OPTIPRO 1 (600 g) ks 240
BEBA OPTIPRO 2 (600 g) ks 240
Pre BEBA DISCHARGE (400 g) ks 120
BEBA A.R. 1 (800 g) ks 40
BEBA OPTIPRO H.A. 1 (800 g) ks 40
SUNAR complex 1 (600 g) ks 240
SUNAR complex 2 (600 g) ks 240
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
NUTRILON 1 počiatočná výživa dojčiat, mliečna, v prášku. Určená na osobitnú výživu dojčiat od narodenia, ak nie sú dojčené
NUTRILON 2 pokračujúca mliečna dojčenská výživa v prášku od ukončeného 6. mesiaca
NUTRILON 0 NENATAL NUTRIPREM špeciálna výživa pre nedonosené deti. Je určená k diétnemu postupu pri výžive nedonosených detí s nízkou pôrodnou hmotnosťou
NUTRILON LACTOSE FREE nutrične kompletná počiatočná výživa v prášku pre deti s čiastočnou neznášanlivosťou laktózy, pokiaľ dojčenie nie je možné
NUTRILON 1 ALLERGY CARE SYNEO dietetikum pri niektorých typoch potravinových alergií, určené pre vekovú kategóriu od narodenia do 5-tich mesiacov, pri dokázanej alergii na bielkovinu kravské homlieka
NUTRILON 1 ALLERGY  DIGESTIVE CARE dietetikum pri neznášanlivosti mliečneho cukru a pri diétnej úprave po prekonanom hnačkovom ochorení, pre vekovú kategóriu od narodenia do 6 mesiacov
NUTRILON 1 A.R. nutrične kompletná počiatočná mliečna výživa pre deti, ktoré zvracajú po bežnej dojčenskej strave, určená pre vekovú kategóriu od narodenia do 4 mesiacov
NUTRILON 2 A.R. pokračujúca výživa po A.R. 1 pre deti, ktoré zvracajú po bežnej strave, alebo po odgrgnutí, určená pre vekovú kategóriu 5 - 10 mesiacov
NUTRISON Powder dietetikum, nutrične kompletná strava v práškovej forme, určená pre vekovú kategóriu od 1 roku
NUTRILON 1 H.A. PROSYNEO počiatočná výživa pre dojčatá s rizikom vzniku alergií
BEBA AL 110 LACTOSE FREE dietetická potravina na osobitné medicínske účely, pre dojčatá s neznášanlivosťou laktózy a na realimentáciu po hnačke od narodenia do 6 mesiacov
BEBA OPTIPRO 1 počiatočná výživa dojčiat s obsahom probiotických baktérií BIFIDUS BL, určená na osobitnú výživu dojčiat po narodení, ak nie sú dojčené
BEBA OPTIPRO 2 následná výživa po BEBA OPTIPRO 1 od ukončeného 6. mesiaca
Pre BEBA DISCHARGE špeciálna dietetická potravina pre nedonosených novorodencov, alebo novorodencov s nízkou pôrodnou hmotnosťou
BEBA A.R. 1 antirefluxná hypoalergénna výživa pre vekovú kategóriu bez obmedzenia
BEBA OPTIPRO H.A. 1 dietetická potravina na osobitné medicínske účely, pre diétny režim pri znižovaní rizika vzniku alergie na bielkovinu kravského mlieka a prejavov alergických ochorení
SUNAR COMPLEX 1 mliečna výživa pre dojčatá a malé deti s obsahom naturbalance , pre vekovú kategóriu od narodenia, s obsahom mliečneho tuku
SUNAR COMPLEX 2 určený pre výživu dojčiat od ukončeného 6. mesiaca, v období od odstavovania, alebo pokiaľ nemôžu byť dojčené
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Táto Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, ktorá začína plynúť dňom účinnosti dohody. V prípade, ak dôjde k naplneniu finančného objemu (ceny uvedenej v tejto dohode) v Eur bez DPH (úhrnom čiastkových vyfakturovaných služieb) skôr ako uplynie doba uvedená v predchádzajúcej vete, zmluvné strany sa dohodli, že táto dohoda zaniká dňom, v ktorom dôjde k naplneniu finančného objemu ( ceny uvedenej v tejto dohode) zodpovedajúcemu  v Eur bez DPH.
2. Skutočne objednávané množstvá  SMDV za jednotlivé obdobia (mesiace) môžu byť odlišné. Líšiť sa môžu smerom nahor alebo nadol, vždy v závislosti od počtu hospitalizovaných pacientov, ktorým je výživa podávaná a v závislosti od ich zdravotného stavu.
3. Neprekročenie celkovej dohodnutej ceny kontroluje odberateľ.
4. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
5. Dodaný tovar musí mať exspiračnú lehotu minimálne 6 (slovom: šesť) mesiacov pred jej skončením.
6. Nebude sa akceptovať ponuka na tovar druhej triedy, aj keď sa dodávateľ zaviaže, že žiadna dodávka druhotriedneho tovaru nebude mať narušenú kvalitu.
7. Požaduje sa poskytovanie plnenia vo viacerých ucelených častiach (jednotlivé časti nemusia obsahovať každý druh SMDV) a to na základe písomných čiastkových objednávok s periodicitou a v minimálnych objemoch podľa aktuálnych potrieb.
8. Požaduje sa dodanie tovaru do 48 hodín od doručenia objednávky dodávateľovi v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 14:00 hod. na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa - podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe budú dodávateľovi spresnené bezprostredne po nadobudnutí účinnosti dohody.
9. Objednávka na statim bude vystavená na dodanie SMDV, na ktorú je novoprijatý pacient nastavený a nebola objednaná v čiastkovej objednávke, prípadne je objednané množstvo nepostačujúce. V takom prípade je dodanie výživy určené v lehote maximálne do 4 (slovom: štyroch) hodín od prijatia objednávky dodávateľom.
10. Výživa je určená pacientom od narodenia do 3 rokov veku, prípadne vyššieho veku, v prípade ťažko chorého pacienta (napr. onkologický pacient, pacient na KPAIM a pod.), podľa predpisu gastroenterológov, alergológov, imunológov a neonatológov.
11. Dodanie SMDV požadujeme s dodacím listom, ktorý musí obsahovať aj číslo objednávky, číslo dohody, ŠUKL kód (ak je to relevantné), kód MZ SR (ak je to relevantné), jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH a s DPH.
12. V prípade, ak je tovar dodávaný z krajiny EÚ (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v bode 10 vyššie, aj kód tovaru podľa aktuálneho colného sadzobníka a údaj o krajine pôvodu tovaru, t.j. krajina, kde bol tovar vyrobený.
13. V prípade, ak dodávateľ doručí objednávateľovi tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, je objednávateľ oprávnený v lehote do 2 pracovných dní od dodania tovaru požiadať dodávateľa o dodanie tovaru zodpovedajúceho jeho požiadavkám. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a v množstve zodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky objednávateľa podľa predchádzajúcej vety.
14. Všetky vzniknuté náklady spojené s oprávnenou reklamáciou objednávateľa znáša v plnom rozsahu dodávateľ.
15. Dodávateľ má povinnosť ihneď po zistení písomne (e-mailom, poštou) ohlásiť objednávateľovi výpadok tovaru na trhu.
16. Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu, bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
17. Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade urgentnej potreby nakúpiť tovar u iného dodávateľa, ak zmluvný dodávateľ nedodá požadovaný tovar v lehote alebo požadovanej kvalite, či množstve, resp. v cene stanovenej touto dohodou.
18. Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
19. Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol (v prípade ak je to relevantné), v súlade s:
a) aktuálnym Cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva,
b) zákonom č. 363/2011 Z.z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
c) s aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných dietetických potravín,
d) s aktuálne platným Zoznamom dietetických potravín s úradne určenou cenou, ďalej len "legislatívna zmena ceny".
20. V prípade legislatívnej zmeny ceny je dodávateľ povinný bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od účinnosti tejto zmeny, túto legislatívnu zmenu ceny objednávateľovi oznámiť a zároveň doručiť dodatok , predmetom ktorého bude upravená cena vyplývajúca z legislatívnej zmeny ceny. Zároveň do doby účinnosti dodatku podľa predchádzajúcej vety, sa dodávateľ zaväzuje poskytnúť objednávateľovi zľavu vo výške rozdielu medzi zmluvnou cenou a cenou zistenou po legislatívnej zmene ceny.
21. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto dohody preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké plnenie ako je obsiahnuté v tejto dohode a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto dohody,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie - objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto dohody a nižšou cenou.
22. Dodávateľ je povinný bezodkladne, najneskôr však do 5 pracovných dní od zistenia skutočnosti, resp. od oznámenia zistenej skutočnosti uvedenej v predchádzajúcej vete, doručiť objednávateľovi dodatok, predmetom ktorého bude upravená cena zistená podľa bodu 17.
23. Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien):
a) údajov týkajúcich sa tovaru (napr. zaradenie/vyradenie tovaru zo Zoznamu kategorizovaných dietetických potravín, zmena ŠÚKL kódu, zmena názvu tovaru, zmena gramáže MJ a pod.),
b) ceny vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov.
24. Požaduje sa dodanie tovaru do sídla kupujúceho.
25. Do troch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ešte pred samotným plnením, úspešný dodávateľ predloží:
a) potvrdenie o pridelení ŠUKL kódu pre tie druhy SMDV, pre ktoré je požiadavka relevantná. Predkladá sa kópia potvrdenia, ktorá nemusí byť úradne overená. ŠUKL kód je pridelený tým druhom SMDV, ktoré sú zaradené do zoznamu dietetických potravín zostaveného kategorizačnou komisiou MZ SR. Do úvahy sa berie posledná aktualizácia ku dňu zverejnenia tejto súťaže na EKS,
b) kópiu povolenia na distribúciu dietetických potravín. Povolenie musí byť platné minimálne do konca zmluvného obdobia,
c) štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky, t.j. všetkých druhov SMDV uvedených v opisnom formulári. Dodávateľ vyplní Prílohu č. 1 opisného formulára. Ceny uvádzať na dve desatinné miesta, zaokrúhlené podľa platných pravidiel matematického zaokrúhľovania,
d) kópiu aktuálneho dokladu o oprávnení podnikať v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky,
e) písomný dokument s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa pre účely plnenia dohody na predmet zákazky takto:
e1) meno, priezvisko, titul, pracovná pozícia dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely plnenia zmluvy,
e2) telefónne číslo kontaktnej osoby podľa písmena e) tohto bodu,
e3) e-mail kontaktnej osoby podľa písmena e) tohto bodu.
26. Dodávateľom predložené doklady objednávateľ skontroluje a v prípade:
a) ak predložené klady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky,
b) ak predložené doklady nebudú doručené v určenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET, z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
27. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie dohody a zakladá právo objednávateľa na odstúpenie od dohody.
28. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia Rámcovej dohody.
29. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
30. Odberateľ si vyhradzuje právo neodobrať SMDV v celom rozsahu.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda SNP č.1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

12

2 270,00 ks

17 999,99

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

08.12.2020 12:16

11.12.2020 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.12.2020 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 131
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.12.2020 12:59 - Vstupná ponuka 17 999,99 € Cena s DPH
11.12.2020 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka 17 999,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS