• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    08.12.2020 11:11
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.12.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.12.2020 13:50

Detail zákazky Z202032838

  •    Vyhlásenie zákazky
    08.12.2020 11:11
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.12.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.12.2020 13:50

Základné údaje

Z202032838

OF-224019

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5277741

Objednávateľ

00607231

Národný ústav detských chorôb

Limbová 1, Bratislava, 83340, SVK

Dodávateľ

35887117

Roche Slovensko, s.r.o.

Pribinova 7828/19, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenájom dvoch imunochemických analyzátorov s dodávkou diagnostík pre vykonávanie analýz Imunochemickým analyzátorom pre statimovú a rutinnú prevádzku so súvisiacimi službami

zdravotnícky prístroj, biochemický analyzátor, diagnostiká

  • 33694000-1 - Diagnostické činidlá
  • 33127000-6 - Imunologicko-analyzačné prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenájom dvoch imunochemických analyzátorov s dodávkou diagnostík pre vykonávanie analýz Imunochemickým analyzátorom pre statimovú a rutinnú prevádzku
Funkcia
a) Postupné dodávky diagnostík do imunochemických analyzátorov počas zmluvného obdobia v sortimente  a množstve podľa špecifikácie.
b) Prenájom imunochemických analyzátorov na obdobie 12 mesiacov pre statimovú a rutinnú biochemickú prevádzku v počte 2 ks (backup systém pre statimový režim),  s prepojením s informačným systémom OpenLims Medea na obdobie trvania zmluvy na predmet plnenia podľa tejto zákazky.
Pre každú požadovanú položku vyjadrenú odkazom na konkrétny výrobok platí slovné spojenie "alebo ekvivalent". Presná špecifikácia diagnostík je uvedená v Technickej špecifikácii predmetu zákazky vrátane požadovaného množstva - balení za zmluvné obdobie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cobas e411 rack alebo ekvivalent - prenájom analyzátora ks 2
Full Service cobas e411 rack ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Analyzátory musia mať elektrochemiluminiscenčnú technológiu s vysokou analytickou senzitivitou 10 na -21 mol/l a širokým meracím rozsahom (merací rozsah 5 radov), čo umožňuje šetriť reagencie pri riedení, menej opakovaných analýz. áno
Analyzátory musia byť vhodné pre pediatriu, pipetované vzorkové objemy nesmú byť vyššie ako 10 až 50 µl /test. áno
Analyzátory musia mať kontrolu nasávania a dávkovania vzorky, detekciu zrazenín a bublín vo vzorke, nedostatok vzorky. Analyzátor musí byť autonómny (nevyžaduje priame napojenie vody ani odpadu). áno
Analyzátory musia spĺňať kritériá pre statimovú prevádzku, musí mať krátky čas analýzy. áno
Analyzátory musia mať vysokú stabilitu reagencií po vložení do analyzátora, pre väčšinu testov 7 – 12 týždňov. áno
Analyzátory musia mať v ponuke široké spektrum metód, nevyhnutný je  Prokalcitonín, Interleukín 6, osteomarkery, Aktívny vitamín B12, NSE. áno
Požadovaný je jednoduchý užívateľský software, dvojbodové kalibrácie pre celú šaržu reagencií. áno
Autorizovaný servis do 24 hod. od nahlásenia poruchy. áno
Aplikácia  jednorazových špičiek a cupov  - odstránenie kontaminácie analýz. áno
Výroba reagencií musí byť v súlade s ISO normami. áno
Návody k používaniu v slovenskom alebo českom jazyku. áno
Dostupné bezpečnostné listy. áno
Prax správneho skladovania a dodávky tovaru s teplotným monitorovaním garantujúcim dodržania správnej teploty a transportu tovaru. áno
Predloženie dokladu/osvedčenia o distribútorstve potvrdené výrobcom. áno
Potvrdenie (licencia) o odbornej analytickej/aplikačnej podpore vydané výrobcom. áno
Možnosť vzdialenej správy  pre on line riešenie analytických a servisných problémov lekárskych prístrojov. áno
Hotline – analytická a servisná podpora a riešenie urgentných požiadaviek prostredníctvom vzdialeného prístupu do 2 hodín počas pracovných dní od 7:00 - 17:00. áno
Garancia dodávok tovaru od doručenia objednávky do 3 dní. áno
Dostupnosť referenčných hodnôt vekovo kategorizovanej detskej populácie pre konkrétne používané metódy. áno
V rámci servisnej starostlivosti je požadovaný servisný zásah do 24 hodín v pracovných dňoch od nahlásenia poruchy na predmetnom systéme. áno
 2. Dodávka diagnostík pre vykonávanie analýz Imunochemickým analyzátorom pre statimovú a rutinnú prevádzku
Funkcia
Špecifikácia diagnostík /počet balení testov (pre každú položku uvádzanú platí "alebo ekvivalent"):
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Active B12 Elecsys cobas e 100 bal. 54
Anti-TG Elecsys cobas e 100 V4 bal. 40
Anti-TPO Elecsys cobas e 100 V3 bal. 40
B-CrossLaps/serum Elecsys cobas e 100 bal. 7
C-Peptide Elecsys cobas e 100 bal. 18
Folate G3 Elecsys cobas e 100 V2 bal. 42
FT3 Elecsys G3 cobas e 200 bal. 8
FT4 G3 Elecsys cobas e 200 bal. 48
IL 6 Elecsys cobas e 100 bal. 25
Insulin Elecsys cobas e 100 bal. 24
N-MID Osteocalcin Elecsys cobas e 100 bal. 7
NSE Elecsys cobas e 100 bal. 6
PCT Brahms (Roche) Elecsys cobas e 100 bal. 110
TG G2 Elecsys cobas e 100 bal. 4
Total P1NP Elecsys cobas e 100 bal. 8
TSH Elecsys cobas e 200 V2 bal. 50
Vitamin B12 G2 Elecsys cobas e 100 bal. 40
Vitamin D total G2 Elecsys cobas e 100 bal. 90
ASSAY CUP ELECSYS2010/cobas e411 bal. 50
ASSAY TIP ELECSYS 2010/cobas e411 bal. 100
CleanCell Elecsys,cobas e bal. 80
ProCell Elecsys,cobas e bal. 80
Sys Wash Elecsys,cobas e bal. 12
Universal Diluent 2x36ml Elecsys,cobas e bal. 1
Clean liner Elecsys 2010/cobas e411 bal. 1
Diluent MultiAssay Elecsys,cobas e bal. 1
NSE Diluent Elecsys,cobas e bal. 1
Universal Diluent 2x16ml Elecsys,cobas e bal. 1
Active B12 PC Elecsys bal. 3
PreciControl Multimarker Elecsys bal. 3
PreciControl Thyro AB Elecsys V2 bal. 6
PreciControl TM Elecsys bal. 3
PreciControl Universal Elecsys V2 bal. 4
PreciControl Varia Elecsys bal. 6
Vitamin D total G2 PC Elecsys bal. 5
Active B12 CS Elecsys bal. 2
Anti-TG CS Elecsys bal. 3
Anti-TPO CS Elecsys bal. 3
B-CrossLaps/serum CS Elecsys bal. 2
C-Peptide CS Elecsys bal. 2
Folate G3 CS Elecsys V2 bal. 2
FT3 G3 CS Elecsys bal. 2
FT4 G3 CS Elecsys bal. 3
IL 6 CS Elecsys bal. 2
Insulin CS Elecsys bal. 2
N-MID Osteocalcin CS Elecsys bal. 2
NSE CS Elecsys bal. 2
TG G2 CS Elecsys bal. 2
Total P1NP CS Elecsys bal. 2
TSH CS Elecsys V3 bal. 2
Vitamin B12 G2 CS Elecsys V2 bal. 2
Vitamin D total G2 CS Elecsys bal. 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby zákazky) do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet, identifikáciu výrobcu a presný typ ponúkaného zariadenia - predmetu plnenia, a podrobné plnenie všetkých požadovaných technických parametrov prístroja. Pri použití ekvivalentného riešenia/riešení aj zoznam použitých ekvivalentných riešenia/riešení.
Požaduje sa predložiť podrobný rozpočet predmetu zákazky podľa technickej špecifikácie do 7 pracovných dní od účinnosti zmluvy, cena bez DPH, výška DPH cena s DPH v štruktúre: a) prenájom analyzátorov za zmluvné obdobie celkom a na mesačnej báze vrátane zabezpečenia servisu predmetných prístrojov, b) cena diagnostík počas zmluvného obdobia celkom a jednotkové ceny diagnostík v sortimente a množstve podľa špecifikácie. V prípade rozdielnej sadzby DPH jednotlivých položiek zákazky je potrebné pri dotknutých položkách uviesť správnu sadzbu DPH.
Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku v navrhovanej lehote splatnosti faktúr 60 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia, bez poskytnutia preddavku. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu (súčasťou faktúry bude protokol o vykonaní prác potvrdený kontaktnou osobou objednávateľa). Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo platnej zmluvy z EKS.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 3 hod.
Do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy v el. forme na adresu kontaktnej osoby dodávateľ predloží vyhlásenie zhody s doplňujúcimi podkladmi k nemu alebo certifikát vydaný autorizovanými osobami, resp. notifikovanými osobami ES, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody, v slovenskom alebo českom jazyku.
V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti, dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa zmluvy a nižšou cenou.
Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom diagnostík. Skutočne odobraté množstvo môže byť odlišné ako predpokladané množstvo. Množstvo bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb objednávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. Zmluva bude ukončená podľa toho, čo nastane skôr, tzn., buď uplynie čas na, ktorú bola zmluva uzavretá, alebo vyčerpaním hodnoty plnenia. V prípade nevyčerpania hodnoty plnenia je možné trvanie zmluvy predĺžiť do vyčerpania hodnoty, na ktorú bola zmluva uzatvorená.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek svoje pohľadávky voči Objednávateľovi podľa § 524 Občianskeho zákonníka plynúce zo zmluvy, ktorá bude uzatvorená zadaním tejto zákazky, alebo súvisiace s touto zmluvu na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, na základe ktorého Dodávateľ postúpi svoje pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa na tretiu osobu, je neplatný. Akýkoľvek súhlas Objednávateľa s postúpením pohľadávok je platný iba v prípade, ak naň bol udelený predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo v prípade, ak objednávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa.
Objednávateľ je povinný prípadnú reklamáciu tovaru, nekompletného, resp. vadného spotrebného materiálu písomne uplatniť bez zbytočného odkladu po jej zistení. V prípade závažnej reklamácie, ktorej riešenie si vyžaduje viac času zmluvné strany spíšu do troch pracovných dní zápis, ktorý určí podmienky riešenia reklamácie a ktorý obe strany na znak súhlasu podpíšu.
Za písomne uplatnenú reklamáciu sa považuje aj reklamácia, ktorú Objednávateľ zašle Dodávateľovi e-mailom, pričom za deň nahlásenia problému – reklamácie e-mailom pre počítanie a dodržanie lehôt sa považuje deň odoslania e-mailu Objednávateľom Dodávateľovi.
Ak dodávateľ doručí tovar v kvalite a/alebo v množstve nezodpovedajúcom požiadavkám objednávateľa, alebo ak sa omešká s dodaním tovaru o viac ako 5 pracovných dní, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa nápravu podľa článku XII bodu 12.5 v 2. časti „Všeobecné zmluvné podmienky“ OPET.
V prípade, ak dodávateľ nevykoná nápravu podľa požiadaviek objednávateľa na základe predchádzajúceho bodu najneskôr do 2 pracovných dní, prípadne ak má doručený tovar iné vlastnosti, ktoré nezodpovedajú požiadavkám zadaným objednávateľom, ide o podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný dodať originálny, nový – nepoužitý, nie repasovaný, alebo inak renovovaný, alebo testovaný tovar v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou bez akýchkoľvek známok poškodenia a funkčných vád a musí byť určený na humánne použitie.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

1 016,00 bal.

213 844,82

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

08.12.2020 11:11

11.12.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.12.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 291
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.12.2020 10:48 - Vstupná ponuka 213 844,82 € Cena bez DPH
10.12.2020 10:48 - Najvýhodnejšia ponuka 213 844,82 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS