30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
44049374
EUROKAF, s.r.o.
Štítnická 46, Rožňava, 04801, SVK
Čerstvé ovocie a zelenina 2020
Ovocie, zelenina
Tovar, Služba
1. Čerstvé ovocie a zelenina
|
|
---|---|
Funkcia |
Čerstvé ovocie a zelenina prvotriednej kvality určené osobám na priamu konzumáciu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Banány | kg | 1300 | ||
Cesnak | kg | 100 | ||
Cibuľa | kg | 1100 | ||
Citróny | kg | 100 | ||
Hliva ustricová | kg | 10 | ||
Hrozno stolové (biele,červené) | kg | 10 | ||
Jablká (Golden, Gala, červené, Idared, Jonagold) | kg | 1500 | ||
Kapusta hlávková biela | kg | 150 | ||
Kapusta hlávková červená | kg | 300 | ||
Kapusta čínska | kg | 200 | ||
Kel hlávkový | kg | 200 | ||
kivi | kg | 10 | ||
Kôpor čerstvý | kg | 1 | ||
Mandarinky | kg | 350 | ||
Mrkva | kg | 800 | ||
Paprika farebná | kg | 40 | ||
Paradajky | kg | 500 | ||
Pomaranče | kg | 1000 | ||
Pór | kg | 150 | ||
Šalát hlávkový | kg | 10 | ||
Uhorky šalátové | kg | 400 | ||
Zeler | kg | 400 | ||
Baklažán | kg | 30 | ||
Cuketa | kg | 50 | ||
Broskyne | kg | 200 | ||
Nektarinky | kg | 300 | ||
Šampiňóny | kg | 100 | ||
Šalát ľadový | kg | 150 | ||
Mäta čerstvá | kg | 1 | ||
Melón | kg | 10 | ||
Hrušky | kg | 200 | ||
Kaleráb | kg | 30 | ||
Kapusta kyslá | kg | 700 | ||
Paprika PCR | kg | 200 | ||
Paradajky cherry | kg | 20 | ||
Petržlen | kg | 400 | ||
Petržlenová vňať | kg | 1 | ||
Špargľa | kg | 5 | ||
Tekvica (hokaido, žltá) | kg | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kvalita predmetu zákazky - akosť | 1. trieda |
Kvalita predmetu zákazky | Čerstvý, nepoškodený, celý, zdravý, bez známok hniloby alebo vysychania, bez škodcov a bez poškodenia spôsobeného škodcami, bez akýchkoľvek viditeľných cudzích látok, cudzieho pachu alebo chuti. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/osobne doručiť objednávateľovi položkovitý rozpočet zmluvy, kde presne uvedie jednotlivé položky vrátane ceny bez DPH, výšku sadzby DPH v % aj v €, ceny s DPH, a to pre každú jednotlivú položku predmetu zmluvy. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach na základe čiastkových zmluvných objednávok, v ktorých budú uvedené presné položky predmetu zákazky a ich počet, vrátane dovozu na miesto dodania uvedené v čiastkovej objednávke. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach, napríklad: dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod.. |
Predmet zákazky musí spĺňať ustanovenia a požiadavky na kvalitu podľa obchodných noriem v sektore ovocia a zeleniny v zmysle Vykonávacieho nariadenia komisie (EÚ) č. 543/2011 v z.n.p. a zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v zn.n.p., musí byť v súlade s Potravinovým kódexom v zmysle vyhlášky č. 132/2014 Z.z. o spracovanom ovocí a zelenine, jedlých hubách, olejninách, suchých škrupinových plodoch, zemiakoch a výrobkoch z nich. |
Predmet zákazky nebude dodávaný jednorázovo v celom množstve. Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej čiastkovej objednávky v lehote najneskôr do 24 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi. Objednávateľ požaduje zabezpečiť dodanie predmetu zákazky uvedeného v čiastkových objednávkach každý pracovný deň v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod. na miesto dodania. |
V zmysle ustanovení OPETu, týkajúcich sa zmluvy, objednávateľ sa nezaväzuje k plneniu zmluvy v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov predmetu zákazky je uvedené ako predpokladané. Presné množstvo bude uvedené v čiastkových objednávkach počas zmluvnej lehoty, pričom je povolené aj prečerpanie predpokladaného množstva jednotlivých komodít počas uvedenej zmluvnej lehoty, prípadne zakúpenie ekvivalentného výrobku neuvedeného v položkách, ak u objednávateľa nastane dôvodná potreba, nie však o viac ako 10% predpokladaného množstva. |
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom/telefonicky oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky uvedeného v čiastkovej objednávke. Vystavovať zbernú faktúru max. 2x za mesiac. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. |
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. Pri opakovaných chybách a reklamáciách si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpenia od zmluvy s vyhotovením negatívnej referencie. |
Zmluvné strany sa dohodli, že v súlade s § 18 ZoVO je možné túto zmluvu meniť počas jej trvania bez nového verejného obstarávania. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ZoVO. Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy tak, ako je uvedené v osobitných požiadavkách a OPETe. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje aj nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a kvalite uvedenom v zmluve, ako aj záväzku dodržať zmluvné ceny počas celej zmluvnej lehoty. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ dodá tovar v súlade s požiadavkami ustanovenými všeobecne záväznými právnymi predpismi na bezpečnosť potravín a ich kvalitu, hygienu, požiadavkami na zloženie potravín, zložky, ako aj technologické postupy používané pri ich výrobe a požiadavkami na balenie jednotlivých potravín, ich skupín alebo všetkých potravín, rozsah a spôsob ich označovania, ich skladovanie, prepravu a inú manipuláciu s nimi, ich umiestňovanie na trh. |
Ak sa v priebehu záručnej doby prejaví hygienická alebo zdravotná závadnosť, je predávajúci povinný tovar vymeniť, čo bude vykonané bezodplatne v čo najkratšom čase najneskôr však do 24 hodín od reklamovania závady kupujúcim. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať nekvalitné alebo nekompletné dodávky. |
Objednávateľ je povinný pri prevzatí každej dodávky tovaru zistiť je kompletnosť, kvalitu a skladbu. Za chyby zrejmé už pri odbere sa považuj aj tie chyby, ktoré od začiatku robia tovar neupotrebiteľným. |
Pri zrejmých chybách, ktoré robia tovar neupotrebiteľným je kupujúci oprávnený dodávku odmietnuť a reklamovať a dodávateľ je povinný na vlastné náklady v najkratšom možnom termíne, najneskôr do 24 hodín dodať bezchybný tovar. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že tovar bude dodávať bez tiarch, záložného práva ako aj iných práv zodpovedajúcich právam tretích osôb k cudzej veci. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požadovanej technickej vlastnosti a osobitnej požiadavky objednávateľa na plnenie, uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Zmluva sa uzatvára na obdobie s účinnosťou od 1.1.2021 do 31.12.2021, resp. do vyčerpania vysúťaženej sumy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Šafárikova 109, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika
01.01.2021 00:00 — 31.12.2021 00:00
11 048,00 kg
12 100,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
08.12.2020 11:11
14.12.2020 11:06
14.12.2020 11:21
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
08.12.2020 12:41 - Vstupná ponuka | 12 097,50 | € | Cena bez DPH |
13.12.2020 18:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 648,85 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: